Kunnen 2 dingen zijn, of Wiegel meent het echt, of Wiegel ziet graag dat de VVD meelift op het succes van de PVV. Ik denk dat Wiegel vindt dat Mark Rukker Rutte een doorn in het oog is....quote:Wiegel wil samenwerking VVD met PVV
Hans Wiegel wil dat de VVD gaat samenwerken met de PVV. De oud-partijleider van de VVD zei vanochtend in het tv-programma Goedemorgen Nederland dat beide partijen de handen meer ineen moeten slaan.
Wiegel verklaarde dat hij het niet altijd eens is met Wilders, maar dat samenwerking daardoor niet van de baan hoeft te zijn. Volgens het VVD-erelid hebben veel mensen vertrouwen in Wilders.
Wiegel prijst de PVV-leider omdat hij standpunten durft in te nemen. Bovendien kent Wiegel hem uit de tijd dat hij nog bij de VVD zat en toen was hij "een heel redelijk mens met wie compromissen te sluiten zijn.''
Bron: http://www.spitsnieuws.nl(...)nwerking_vvd_me.html
Mark Rutte is elke VVD'er met conservatieve inslag een doorn in het oog, mij ook dus.quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:57 schreef RobbieRivera het volgende:
[..]
. Ik denk dat Wiegel vindt dat Mark Rukker Rutte een doorn in het oog is....
No shit sherlockquote:Op dinsdag 15 september 2009 21:55 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Wiegel pleit voor samenwerking VVD en PVV
ik vind het cda/pvda/cu kabinet conservatiever dan ik in járen heb meegemaakt.quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:37 schreef Frezer het volgende:
Liberaal? Is dat een ander woord voor conservatief?
polfail.quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:55 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Wiegel pleit voor samenwerking VVD en PVV
pas trouwens ff je op aan please. het staat zo dom nu.quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:57 schreef RobbieRivera het volgende:
[..]
Kunnen 2 dingen zijn, of Wiegel meent het echt, of Wiegel ziet graag dat de VVD meelift op het succes van de PVV. Ik denk dat Wiegel vindt dat Mark Rukker Rutte een doorn in het oog is....
Hij had liever Wilders aan de top van de VVD gehad, maarja het is nu te laat.
Maar jij kunt ook niet objectief zijn als het over Wiegel gaat, met reden, dat wel.quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:01 schreef DS4 het volgende:
Wiegel vindt Wilders een redelijk mens. Ja, dat geloof ik wel, want Wiegel is een enorme hork, dus vergeleken bij Wiegel is Wilders wel een redelijk mens....
Donequote:Op dinsdag 15 september 2009 22:22 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
pas trouwens ff je op aan please. het staat zo dom nu.
Dat idee heb ik ook wel ja... Wiegel is trouwens een ouwe lul. Als we dan toch ouwe lullen adoreren, doe mij Frits Bolkestein dan maarquote:Op dinsdag 15 september 2009 22:01 schreef DS4 het volgende:
Wiegel vindt Wilders een redelijk mens. Ja, dat geloof ik wel, want Wiegel is een enorme hork, dus vergeleken bij Wiegel is Wilders wel een redelijk mens....
Klopt.quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:23 schreef Clairvaux het volgende:
Maar jij kunt ook niet objectief zijn als het over Wiegel gaat
Janmaat was een ziener....quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:32 schreef Chadi het volgende:
Wiegel had ook met janmaat samen gewerkt als die hoger had gescoord dat VVD.
TVP hiervoorquote:Op dinsdag 15 september 2009 22:55 schreef Matteüs het volgende:
Het is nu wachten tot de eerste FOKmoslim Wiegel als Nazi of NSB'er bestempeld.
Voor een hoop Nederlanders inderdaad.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:51 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ja voor een hoop Wilders stemmers is hij dat geweest ja.
Ach kom nou toch. Wiegel moet zijn kop houden en als de Telegraaf hem nog steeds een kopstuk noemt dan is dat lachwekkend. Het is te zielig voor woorden hoe zo'n iemand nog dolken in ruggen aan het steken is.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:10 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Heb je verder nog domme vragen? Handelen we die gelijk af.
Waarom dat? De man heeft nog altijd de sympathie van veel mensen en gebruikt zijn invloed effectief. Wat is daar mis mee?quote:Op woensdag 16 september 2009 00:24 schreef SCH het volgende:
[..]
Ach kom nou toch. Wiegel moet zijn kop houden en als de Telegraaf hem nog steeds een kopstuk noemt dan is dat lachwekkend. Het is te zielig voor woorden hoe zo'n iemand nog dolken in ruggen aan het steken is.
Ach kom, het is toch makkelijk praten vanaf de zijlijn zonder ook maar enige verantwoordelijkheid te hoeven dragen en in het centrum te zitten en zonder te weten hoe de verhoudingen precies liggen. Hij lult een beetje voor de vuist weg en wat is er eigenlijk zo effectief aan zijn invloed? Hij heeft de laatste jaren alleen maar misgeschoten. Hij heeft er alles aan gedaan om Verdonk te behouden en is er nu nog iemand in de VVD die er om treurt dat ze er niet meer bij is?quote:Op woensdag 16 september 2009 00:28 schreef Ringo het volgende:
[..]
Waarom dat? De man heeft nog altijd de sympathie van veel mensen en gebruikt zijn invloed effectief. Wat is daar mis mee?
jij hebt echt wel een obsessie met moslims he?quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:55 schreef Matteüs het volgende:
Het is nu wachten tot de eerste FOKmoslim Wiegel als Nazi of NSB'er bestempeld.
precies.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |