quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:53 schreef Nuvard het volgende:
Dan Moet je ook een berenval voor je deur plaatsen dat doe ik ook, Als je soap is afgelopen dan kun je ze bevrijden en het product verkopen
Dan Moet je ook een berenval voor je deur plaatsen dat doe ik ook, Als je soap is afgelopen dan kun je ze bevrijden en het product verkopen
quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:52 schreef smiksmaksmek het volgende:
Wat heb ik er de pest aan.
Zet je iets op Marktplaats, komt er een koper: dat is de bedoeling.
Maar dan komen ze meestal als ik naar mijn dagelijkse soap aan het kijken ben. En dat ene moment van rust (buiten het regeren op de porseleinen troon gerekend) op mijn dag is mij heilig.
Het is een complot, me dunkt.
Klacht: Mensen die mij storen tijdens het kijken van mijn dagelijkse soap
quote:Geslacht: Man
Alsof mannen geen soaps kunnen mogen kijken.quote:
Ze zeggen; ik kom VANAF 19u, maar daar ben je vet mee.quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:43 schreef trovey het volgende:
Opnemen op de DVD of desnoods de videorecorder...je weet wel die dingen die ze meer dan 30 jaar geleden(de videorecorder) hebben geïntroduceerd in Nederland.
Uiteraad kunnen die dat, daarmee verklaar je wel per direct dat je een homo bent.quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:47 schreef smiksmaksmek het volgende:
[..]
Alsof mannen geen soaps kunnen kijken.
Ja, want je bent ook meteen homo als je soaps kijkt.quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:48 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Uiteraad kunnen die dat, daarmee verklaar je wel per direct dat je een homo bent.
Jij bent zeker het vrouwtje in de relatie hé (als je die hebt)?quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:47 schreef smiksmaksmek het volgende:
[..]
Alsof mannen geen soaps kunnen mogen kijken.
Mijn eten staat klaar als ik thuis kom, en 's avonds kijk ik alle dagen mijn soap met mijn pantoffels aan, om er daarna de hele avond niet meer uit te komen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:50 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Jij bent zeker het vrouwtje in de relatie hé (als je die hebt)?
Oh ok.quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:51 schreef smiksmaksmek het volgende:
[..]
Mijn eten staat klaar als ik thuis kom, en 's avonds kijk ik alle dagen mijn soap met mijn pantoffels aan, om er daarna de hele avond niet meer uit te komen.
En afwassen doet de vaatmachine.![]()
Zo'n ding is te programmeren, gewoon even voor de zekerheid opnemen als mensen in de tijd kunnen komen dat die soap loopt. Welke soap kijk je trouwen, ik weet totaal niet welke soap wanneer wordt uitgezonden, ik kijk namelijk nooitquote:Op dinsdag 15 september 2009 21:47 schreef smiksmaksmek het volgende:
Ze zeggen; ik kom VANAF 19u, maar daar ben je vet mee.
En de videorecorder heb je dus niet altijd meteen in de aanslag.
De bel gaat, en je wipt uit de zetel. En intussen loopt de soap door.
Goede Tijden, Slechte Tijden op RTL4quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:53 schreef trovey het volgende:
[..]
Zo'n ding is te programmeren, gewoon even voor de zekerheid opnemen als mensen in de tijd kunnen komen dat die soap loopt. Welke soap kijk je trouwen, ik weet totaal niet welke soap wanneer wordt uitgezonden, ik kijk namelijk nooit
Keihard onder de plak dusquote:Op dinsdag 15 september 2009 21:51 schreef smiksmaksmek het volgende:
[..]
Mijn eten staat klaar als ik thuis kom, en 's avonds kijk ik alle dagen mijn soap met mijn pantoffels aan, om er daarna de hele avond niet meer uit te komen.
En afwassen doet de vaatmachine.![]()
Als je je bier + sigaretten op je schoot bezorgd krijgen onder de plak liggen noemt, ga je gang.quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:56 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Keihard onder de plak dusJe man doet vast direct de deur op slot wanneer je binnen bent.
Onder de plak dus.quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:57 schreef smiksmaksmek het volgende:
[..]
Maar ik zal vrouwelief maar niet vertellen dat je haar man hebt genoemd.
OK, hoe langt loopt die serie nu 15-20 jaar...nee nog nooit gezienquote:Op dinsdag 15 september 2009 21:56 schreef smiksmaksmek het volgende:
[..]
Goede Tijden, Slechte Tijden op RTL4
Daar zeg je zoiets, moet ik maar eens aan denken volgende keer.quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:03 schreef trovey het volgende:
[..]
OK, hoe langt loopt die serie nu 15-20 jaar...nee nog nooit gezien. Maar volgende keer gewoon even programmeren dan kun je daarna gewoon rustig kijken
Wat jij hem allemaal verteld interesseert mij weinig, maar je zit wel keihard onder de plak.quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:57 schreef smiksmaksmek het volgende:
[..]
Als je je bier + sigaretten op je schoot bezorgd krijgen onder de plak liggen noemt, ga je gang.
Maar ik zal vrouwelief maar niet vertellen dat je haar man hebt genoemd.
Een man die GTST kijkt, dat kom je niet zo vaak tegen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:56 schreef smiksmaksmek het volgende:
[..]
Goede Tijden, Slechte Tijden op RTL4
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |