abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72780374
Met toestemming van GlowMouse!

Voor mijn scriptie (communicatiewetenschap) ben ik bezig met een onderzoekje. Daarbij wil ik graag de hulp van het internet inroepen!

Mensen die meedoen zullen twee teksten te lezen krijgen en naar aanleiding daarvan een aantal vragen beantwoorden. Het kost niet zoveel tijd, je zult er niet meer dan 10 minuten voor nodig hebben.

Als je me hiermee wilt helpen kun je hier klikken om naar de enquete te gaan (op ThesisTools). Als bedankje voor degenen die (serieus) meehelpen wil ik onder de uiteindelijke deelnemers een paar bol.com cadeaubonnen verloten. Als je daar kans op wilt maken kun je je emailadres achterlaten aan het einde van de vragenlijst (is uiteraard niet verplicht).

Alvast bedankt!

[ Bericht 1% gewijzigd door pussywillow op 17-09-2009 11:57:28 (URL aangepast, de oude deed het niet zo goed) ]
"You wanna be bald? Do what I did: wait a while. In the meantime, there is no excuse for running around looking like a freshly circumcised dick."
pi_72780408
Wat schuift het?
Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
  dinsdag 15 september 2009 @ 21:12:53 #3
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_72781395
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 20:52 schreef appelsjap het volgende:
Wat schuift het?
een paar bol.com cadeaubonnen
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_72781565
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 21:12 schreef eleusis het volgende:

[..]

een paar bol.com cadeaubonnen
Oh ik had de OP niet gelezen. Zo duidelijk.
Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
pi_72781766
Nee, sorry, ik hou niet zo van ál die verschillende zogenaamde goede doelen die gruwelijk veel geld uitgeven aan onnodige dingen.
pi_72782622
klaar, succes met je scriptie
pi_72820059
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 21:19 schreef _Loki het volgende:
Nee, sorry, ik hou niet zo van ál die verschillende zogenaamde goede doelen die gruwelijk veel geld uitgeven aan onnodige dingen.
Dat is geen belemmering hoor Maar het staat eenieder natuurlijk vrij om wel of niet mee te doen!
"You wanna be bald? Do what I did: wait a while. In the meantime, there is no excuse for running around looking like a freshly circumcised dick."
pi_72958962
Ingevuld, succes ermee!
Don't bother
pi_72959298
Omdat ik de kwaaiste niet ben.
pi_72968017
Ingevuld.
pi_73143129
Gedaan! Succes
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: