Nee nee wacht!quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:34 schreef S.Seagal het volgende:
O...MY...GOD. Wat ga je nu doen dan? Ik weet wat, brief schrijven naar Hart van Nederland misschien kom je op tv.
stom,stommer,stomst is eerder een optiequote:Op dinsdag 15 september 2009 20:34 schreef S.Seagal het volgende:
O...MY...GOD. Wat ga je nu doen dan? Ik weet wat, brief schrijven naar Hart van Nederland misschien kom je op tv.
Ja klopt, maar nu liggen crossbanden op, die staan niet op de foto.quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:39 schreef StanS het volgende:
Lol, 14.000 toeren met een crosser?
Das btw niet echt om te crossen he gozert, daar zitten SM wielen en straatbandjes op ...
Zo gek veel is dat niet hoor voor zo'n klein blokkie.quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:50 schreef WhAzAaA het volgende:
die ktm doet 14k rpm? denk dat er dan meer kapot is..
quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:52 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Zo gek veel is dat niet hoor voor zo'n klein blokkie.
Dat halen opgefokte scootertjes ook met gemak met een 70, 80cc.
Mijn KTM haalt gemakkelijk de 14K toeren, alleen moet je er wel rekening mee houden dat je zo je blok opblaast en in dit geval je koplamp.quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:50 schreef WhAzAaA het volgende:
die ktm doet 14k rpm? denk dat er dan meer kapot is..
Dan doe je toch iets niet goed. Want het aantal toeren loopt niet door totdat er iets klapt. Er is een grens. En ik weet niet of je iets hebt aangepast aan je blok, maar dan zou ik 'm op een testbank zetten, omringt door peeps die er verstand van hebben.quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:54 schreef Djahani het volgende:
[..]
[..]
Mijn KTM haalt gemakkelijk de 14K toeren, alleen moet je er wel rekening mee houden dat je zo je blok opblaast en in dit geval je koplamp.
Waarom heeft een lamp een gelijkrichter nodig? Dat werkt toch ook gewoon op wisselspanning.quote:
http://www.google.nl/search?q=gelijkrichter+motor&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:nl:official&client=firefox-aquote:Op dinsdag 15 september 2009 21:16 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Waarom heeft een lamp een gelijkrichter nodig? Dat werkt toch ook gewoon op wisselspanning.
Ik heb er zelf genoeg verstand vanquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:57 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dan doe je toch iets niet goed. Want het aantal toeren loopt niet door totdat er iets klapt. Er is een grens. En ik weet niet of je iets hebt aangepast aan je blok, maar dan zou ik 'm op een testbank zetten, omringt door peeps die er verstand van hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |