iddquote:
Coca-cola zero presents: Break up, as it should be.quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:16 schreef Schokbreker het volgende:
I don't know how to put this, but....
Dat was echt de allerbeste!quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:18 schreef S.Seagal het volgende:
Die eerste was nog het beste, als hij zegt op een hele chille toon. "You know me, i'll manageeee".
Die gast was echt mijn held toen. Hosselt even snel die slet, en dan die vraag en muziek.quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:19 schreef Schokbreker het volgende:
[..]
Dat was echt de allerbeste!![]()
"I'll manageeeeee"
Lol, ik neem mijn bovenstaande woorden terug: deze was geniaalquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:24 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Die gast was echt mijn held toen. Hosselt even snel die slet, en dan die vraag en muziek.![]()
[ afbeelding ]
als ik 19:30 opsta welquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:27 schreef n0ir het volgende:
Drinken jullie trouwens wel 's cola als je net wakker bent?
Die eerste <3. Hoe die gast "Both" uitspreekt zorgt dat ik cola wil!!
Inderdaad geniale reclamequote:Op dinsdag 15 september 2009 20:19 schreef Schokbreker het volgende:
[..]
"I'll manageeeeee"
quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:19 schreef Schokbreker het volgende:
[..]
"I'll manageeeeee"
dat kontje van haarquote:
onderzoek van top gear heeft uitgewezen dat explosies het goed doen in reclamesquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:14 schreef Jimbo het volgende:
gozer vliegt weg en BOEM !!! Alles ontploft !
en de smaak, alhoewel zero alleen lekker is als ie echt koud is, anders is ie net zo ranzig als lightquote:Op woensdag 16 september 2009 19:19 schreef Tacobell het volgende:
Al die reclames zijn bedoeld om ons mannen aan te spreken.
Het enigste verschil tussen Coca-Cola Light & Coca-Cola Zero is de naam.
Of blaas de ouders op en ruim alleen dat opquote:Op donderdag 17 september 2009 16:30 schreef Red_85 het volgende:
Maak je eerst het huis schoon en daarna blaas je het op... Snap de clue niet. Onzinnig werk.. Blaas het dan eerst op en ruim het dan op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |