abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72777765
Onze vaatwasser doet het weer, en vanavond was het dus weer mijn beurt om dat ding in te ruimen.

Stap 1: vaat verzamelen. Iedereen heeft nog etensresten op hun borden. En alle borden zijn opgestapeld, dus zit eht ook aan de onderkant. Resultaat, je hebt pas te laat door dat je in andermans ranzige etensresten loopt te graaien.

Stap 2: verwijder de etensresten. Met een keukenpapiertje die borden en bestek schoon schrapen

Stap 3: probeer zoveel mogelijk vaat erin te krijgen. "Ja, als je die lasagneschaal een kwartslag kanteld kan de garde er zo staand onder en dan past de sauspan daarlangs". En als je dan alles erin hebt gedaan, kom je erachter dat de sproeikop niet meer kan draaien.

Wie heeft in godsnaam ooit dit superirritante alternatief bedacht voor gezamenlijk gezellig even af te wassen??
Hoera! Weer een kuttopic!
pi_72777836
Geen zin om te lezen
pi_72777863
Waar is Heitinga?
pi_72777961
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 20:02 schreef Pieter-utd het volgende:
Waar is Heitinga?
Benji

Maar serieus. Samen afwassen is toch leuk? en als je het met 2-3 man doet ben je er ook zo van af.
Maar nu is iemand bezig in die keuken met dat klote apparaat, terwijl de rest van het gezin zo snel mogelijk naar de tv sprint om de 23e herhaling van Friends te kijken. Vele malen gezelliger idd
pi_72778049
De vaatwasser is een van de meest geniale uitvindingen ooit. Als je met keukenpapiertjes je borden schoon moet schrapen voor je ze in de vaatwasser zet, is er iets mis met jouw vaatwasser(middel).
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Hey, my girl, why don't you just let it flow?
pi_72778129
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 20:05 schreef nostra het volgende:
De vaatwasser is een van de meest geniale uitvindingen ooit. Als je met keukenpapiertjes je borden schoon moet schrapen voor je ze in de vaatwasser zet, is er iets mis met jouw vaatwasser(middel).
Oh? want jouw vaatwasmiddel bevat versplinterde stukjes scheermes die de stukjes ui die nog op het bord zijn achterbleven versnijden zodat ze door de afvoer heen kunnen? Of ruimt bij jou thuis mama de vaatwasseer en in ontstopt papa de afvoer terwijl jij ana het voetballen bent met vriendjes en er dus niks van ziet?
pi_72778244
Deels terechte klacht...

Je kan ook de vaatwasser inruimen samen doen hoor
Hier doen we dat gewoon gezellig samen. Tafeltje afruimen, bordjes beetje afspoelen en ding inruimen.

Dan zorg ik als man voor de koffie en gaat vrouwlief met een doekje over de tafels
Op maandag 14 september 2009 10:46 schreef Buschetta het volgende:
Oplosing is simpel.
Koop een paar kuikentjes. Als je er meer als 3 kapot kan stampen voor een groepje kleuters dan ben je een bikkel.
  dinsdag 15 september 2009 @ 20:09:44 #8
163231 Dentiwan
Denk aan je tanden !
pi_72778269
TS heeft een waardeloze vaatwasser
De zwarte wolf komt eraan !
pi_72778331
Eet dan ook gewoon je bord leeg
pi_72778346
Het is gewoon makkelijker.
Roken is lekker
pi_72778443
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 20:07 schreef Trannellius het volgende:
Oh? want jouw vaatwasmiddel bevat versplinterde stukjes scheermes die de stukjes ui die nog op het bord zijn achterbleven versnijden zodat ze door de afvoer heen kunnen?
Neuh, er zit een filterbuis in waar de harde stukjes in achter blijven en die je eens in de zoveel tijd moet legen. Sowieso laat ik geen complete etensresten achter op mijn bestek.
quote:
Of ruimt bij jou thuis mama de vaatwasseer en in ontstopt papa de afvoer terwijl jij ana het voetballen bent met vriendjes en er dus niks van ziet?
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Hey, my girl, why don't you just let it flow?
pi_72778673
TS heeft een Indesit
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_72779022

dinsdag 15 september 2009 @ 20:25:59 #14
251100 S.Seagal
Get fat or die trying
pi_72779101
Hebben jullie geen gootsteen dan? Kan je toch alsnog samen afwassen.
pi_72779142
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 20:24 schreef Dastan het volgende:
[ afbeelding ]

Op maandag 14 september 2009 10:46 schreef Buschetta het volgende:
Oplosing is simpel.
Koop een paar kuikentjes. Als je er meer als 3 kapot kan stampen voor een groepje kleuters dan ben je een bikkel.
pi_72779204
Je ging toch al je "terechte" klachten in 1 topic doen?
You can trust me, trust nobody...
pi_72779977
Stap 1: Laat iedereen het grootste gedeelte van z'n etensresten gelijk even in een lege schaal/pan op tafel dumpen, dan hoef je niet je vingers vies te maken.

Stap 2: Gooi alles erin, je hoeft niks met keukenpapier schoon te schrapen.

Stap 3: Gooi er weinig vaat in en zet em aan. Herhaal als je te veel vaat hebt.

De afwasmachine inruimen als een vent in plaats van als een wijf maakt het een stuk makkelijker hoor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')