Anders reageer je even normaal.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:53 schreef delano.888 het volgende:
Wat een op
Vet spel, morgen ophalen (legaal)
Fuck de warezhoeren.
Vind je dat zo'n weerzinwekkende reactie dan?quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:54 schreef CamelNLD het volgende:
[..]
Anders reageer je even normaal.
Het zou best kunnen dat dit foutje ook in de release zit, maar het kan net zo goed zijn dat dit een probleem is met de warezzzzzzzz versie. Dat risico heb je altijd. Dat shit niet goed draait, dat het geen goede rip is, whatever.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:29 schreef CamelNLD het volgende:
[..]
Onzin; als ik een gedownload spel heb en die speelt al niet goed koop ik het zeker niet.
Ik reageer normaal, mensen die downloaden verpesten de games van de toekomst voor de mensen die wel betalen, en daar ga ik niet vrolijk over lopen doen, lijkt me logisch.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:54 schreef CamelNLD het volgende:
[..]
Anders reageer je even normaal.
Wel uit vorige topic waar hij een ander uit scheld.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:56 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Vind je dat zo'n weerzinwekkende reactie dan?
[..]
Het zou best kunnen dat dit foutje ook in de release zit, maar het kan net zo goed zijn dat dit een probleem is met de warezzzzzzzz versie. Dat risico heb je altijd. Dat shit niet goed draait, dat het geen goede rip is, whatever.
Vind het nogmaals heel normaal om iemand uit te schelden die iets van 50+ euro steelt van een game-maker, waardoor mensen die wel betalen over een paar jaar dubbel zo veel moeten betalen en/of minder games krijgen omdat de maatschappijen sneller failliet gaan met al die klote downloaders.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:57 schreef CamelNLD het volgende:
[..]
Wel uit vorige topic waar hij een ander uit scheld.
Ja en ik ga 4 spellen kopen van 50 euro stuk waarvan er 3 nog geen 10 waard zijn. Btw speelt wel lekkerquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:00 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Vind het nogmaals heel normaal om iemand uit te schelden die iets van 50+ euro steelt van een game-maker, waardoor mensen die wel betalen over een paar jaar dubbel zo veel moeten betalen en/of minder games krijgen omdat de maatschappijen sneller failliet gaan met al die klote downloaders.
Dan verkoop je ze weer, als iedereen zo als jou denkt, zijn er over een tijdje geen games meer.quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:03 schreef CamelNLD het volgende:
[..]
Ja en ik ga 4 spellen kopen van 50 euro stuk waarvan er 3 nog geen 10 waard zijn. Btw speelt wel lekker
Beter van een ander stelen als dief van je eigen portemonnee.quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:07 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dan verkoop je ze weer, als iedereen zo als jou denkt, zijn er over een tijdje geen games meer.
Je steelt nu 4x 50 euro, dat besef je?
types als jou vind ik zo zielig he, ga werken anders, zwerverquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:08 schreef CamelNLD het volgende:
[..]
Beter van een ander stelen als dief van je eigen portemonnee.
Het boeit hem niets, dat besef je?quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:07 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dan verkoop je ze weer, als iedereen zo als jou denkt, zijn er over een tijdje geen games meer.
Je steelt nu 4x 50 euro, dat besef je?
Ja whinen waarom je hem niet gedownload hebt en dat je het spel toch erg vind tegen vallen. ps. pc spellen kun je niet ruilen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:12 schreef delano.888 het volgende:
Ja vet spel enzeuw. Heb morgenavond wat te doen
Hou je kop toch zwerver, ga werken voor je geld, of verkoop je games, of lees reviews.quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:18 schreef CamelNLD het volgende:
[..]
Ja whinen waarom je hem niet gedownload hebt en dat je het spel toch erg vind tegen vallen. ps. pc spellen kun je niet ruilen.
Vind het nogmaals heel normaal om iemand uit te schelden die iets van 50+ euro steelt van een game-maker, waardoor mensen die wel betalen over een paar jaar dubbel zo veel moeten betalen en/of minder games krijgen omdat de maatschappijen sneller failliet gaan met al die tweede hands verkopersquote:
quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:28 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Vind het nogmaals heel normaal om iemand uit te schelden die iets van 50+ euro steelt van een game-maker, waardoor mensen die wel betalen over een paar jaar dubbel zo veel moeten betalen en/of minder games krijgen omdat de maatschappijen sneller failliet gaan met al die tweede hands verkopers
Boehoe huilie alsof jij nooit iets downloadquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:28 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Vind het nogmaals heel normaal om iemand uit te schelden die iets van 50+ euro steelt van een game-maker, waardoor mensen die wel betalen over een paar jaar dubbel zo veel moeten betalen en/of minder games krijgen omdat de maatschappijen sneller failliet gaan met al die tweede hands verkopers
Moraalridder, ik heb m net gespeeldquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:19 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Hou je kop toch zwerver, ga werken voor je geld, of verkoop je games, of lees reviews.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:37 schreef Petje46 het volgende:
[..]
Boehoe huilie alsof jij nooit iets download
Owwww, oude koeien......... Zeikstraal.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:57 schreef CamelNLD het volgende:
[..]
Wel uit vorige topic waar hij een ander uit scheld.
Boohoo, wat wil jij nu weerquote:Op dinsdag 15 september 2009 21:01 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Owwww, oude koeien......... Zeikstraal.
quote:Where GRID offered light but precise and predictable handling with a satisfying, grippy bite to it, SHIFT is a wild, tempestuous beast, prone to nervous oversteer [...]
quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:28 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
DVD'squote:Op dinsdag 15 september 2009 22:54 schreef ufopiloot het volgende:
Heb je hem al Wii-Style? Hij ligt bij Nedgame al in de winkel.
Gozer.. check eens paar posts boven die post.quote:
Sorry hoor, maar voor mensen die WEL tijd hebben om effe 4 gig te downloaden, maar de regels van een forum niet dorsen door te nemen alvorens hun lage IQ duidelijk te maken aan de rest van internettend Nederland, heb ik ECHT zero waardering. Net als stront onder mijn schoen.quote:
Deze game heeft mij DiRT 2 uit de PS3 doen halen. Nuff said. Screw GT5, dat was 5 jaar geleden helemaal hot.quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:47 schreef SoldMayor het volgende:
Ik ben bang dat SHIFT niet echt een hit gaat worden.![]()
- Geen demo,
- Forza 3 en GT5 komen ook,
- DIRT 2 is net uit,
Kijk of hij hier morgen ook Dirt2 eruit laat blijvenquote:Op woensdag 16 september 2009 07:53 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Deze game heeft mij DiRT 2 uit de PS3 doen halen. Nuff said. Screw GT5, dat was 5 jaar geleden helemaal hot.
NFS is een benchmark.
KOPEN, KOPEN, KOPEN!
Alleen al het feit dat Ken Block niet aan mn harsens zit te tetteren is al reden genoeg.quote:Op woensdag 16 september 2009 08:32 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
Kijk of hij hier morgen ook Dirt2 eruit laat blijven
Hehehe, das inderdaad af en toe aardig triestquote:Op woensdag 16 september 2009 08:54 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Alleen al het feit dat Ken Block niet aan mn harsens zit te tetteren is al reden genoeg.
Probeer dieze tips eensquote:Op woensdag 16 september 2009 00:57 schreef vosss het volgende:
Iemand ook problemen met zn G25?
Ik heb het hele ding al een keer eraf getieft en opnieuw installed, maar hij blijft naar boven lopen in alle menu's, net zolang tot ik de rem in trap
Iemand?
zeker een nieuwe stap voor NFSquote:Op woensdag 16 september 2009 07:53 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Deze game heeft mij DiRT 2 uit de PS3 doen halen. Nuff said. Screw GT5, dat was 5 jaar geleden helemaal hot.
NFS is een benchmark.
KOPEN, KOPEN, KOPEN!
sim.quote:Op woensdag 16 september 2009 11:33 schreef sebaz het volgende:
Is NFS Shift (PS3) nou meer arcade of sim georienteerd?
lol; en wat als hij nu tegenvalt? Haal je hem dan alsnog?quote:Op woensdag 16 september 2009 11:14 schreef Wii-Style het volgende:
Ik ga ook maar eensch even downloaden. (Om het uit te proberen natuurlijk. Logisch als er geen demo is.)
Het lijkt erop dat het helemaal niet zo realistisch is als GTR2, rFactor of iRacing. Er zitten ook veel fouten in het spel... wat een drama. Na GT PSP, nu Shift.
Nee.quote:Op woensdag 16 september 2009 13:07 schreef CamelNLD het volgende:
[..]
lol; en wat als hij nu tegenvalt? Haal je hem dan alsnog?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |