SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij heb je niet veel keus toch?quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:36 schreef badboynova het volgende:
Ts is een pauper, omdat hij niet voor ze pinpas wil betalen. want een wachtwoord en een pin code zijn 2 verschillende dingen.
Gast, houd dat wachtwoord voor jezelf.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:36 schreef doppendoosch het volgende:
Als ik weer mijn password moet veranderen van ING, wordt het gewoon weer david1987.
wat de Ts vergeet, is dat er buiten pin automaten zijn waar er nog steeds geld uit kom. jammer voor hem dat hij ze voer niet meer via i-net kan bestellen, maar zon licht is ook goed voor hem.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:41 schreef DuTank het volgende:
[..]
Volgens mij heb je niet veel keus toch?
húúúú, buiten!quote:Op dinsdag 15 september 2009 @ 19:49 schreef badboynova het volgende:
[..]
wat de Ts vergeet, is dat er buiten pin automaten zijn waar er nog steeds geld uit kom. jammer voor hem dat hij ze voer niet meer via i-net kan bestellen, maar zon licht is ook goed voor hem.
waar haal jij 10 euro vandaan in deze tijden, waar de broek riem aan getrokken moet worden.quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:30 schreef n0ir het volgende:
Ik was een keer m'n TANlijst kwijt (ING) en toen moest ik even geld overschrijven. Dus ik naar de postbank, moest ik verdomme 10 euro extra betalen!!
Wachtwoorden vergeten is niet slim.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |