Het is toch goed te zien dat ze met een hand het touw vast houdt?quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:11 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ze hangt zichzelf op. Nou, sorry, maar dat doe je alleen maar om mensen te shockeren
Nee, het ging om het bewijsquote:Op dinsdag 15 september 2009 21:17 schreef MisterO het volgende:
Op bezoek zijn bij iemand en dan online komen, dan doe je alleen maar voor een speciaal iemand
Ja? Maar het gaat erom dat ze zichzelf ophangt ofzo met al dat bloed en hemellichtquote:Op dinsdag 15 september 2009 21:18 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Het is toch goed te zien dat ze met een hand het touw vast houdt?
SAJ is meer van dequote:
Ik ken jou iets minder goed nog... dus ik moet nog een beeld vormen van jouw smileysquote:Op dinsdag 15 september 2009 21:22 schreef MisterO het volgende:
[..]
SAJ is meer van deen vooral
![]()
Ik ben van deen
In de lucht scheen de regenquote:Op dinsdag 15 september 2009 21:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb zo veel mogelijk gedichtjes die ik ooit gemaakt heb teruggezocht en overgetypt. 5 pagina's lang in totaal. (En wat een crap zit er tussen, maar goed, wel aardig om wat terug te lezen)
Nou ja, niet precies dát. Dat zou namelijk wel heel toevallig zijn.quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:37 schreef Waxxer het volgende:
[..]
In de lucht scheen de regen
maar oh wat een zegen
waar ik uur'n aan dacht alleenig in den bed
was mijn ingepakte, afgestoten klarinet
klanken klanken
hoe kon ik God ooit bedanken
voor het scheppen van talent
maar nu nog een vent.
Echt dát soort dingen (ja ik vond er één)?!
quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ja, niet precies dát. Dat zou namelijk wel heel toevallig zijn.
Iemand zei tegen me rot op naar je eigen land...nou toen deed ik datquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:55 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dankjewel
Waarom ben je eigenlijk weg gegaan uit R'dam?
ging het altijd maar zo makkelijkquote:Op dinsdag 15 september 2009 21:47 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Iemand zei tegen me rot op naar je eigen land...nou toen deed ik dat
hehequote:Op dinsdag 15 september 2009 21:48 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ging het altijd maar zo makkelijk
quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:48 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ging het altijd maar zo makkelijk
Met me ouders meequote:Op dinsdag 15 september 2009 21:55 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
maar waarom kwam je naar Nederland?
En nu jij zelf nog?quote:
economiequote:Op dinsdag 15 september 2009 22:13 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
en waarom kwamen zij naar nederland als ik vragen mag
Niet alles, maar ik zit het wel uit.quote:
Hopelijk niet uit Mexico.quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:42 schreef Xiance het volgende:
ik ben ook al 2 dagen ziek!
fucking verkoudheid! waar haal je t vandaan in deze tijd van t jaar!
Anders gewoon veel glimlachen, dan glimlachen de meesten gewoon terugquote:Op dinsdag 15 september 2009 22:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet alles, maar ik zit het wel uit.
uh al eens buiten geweest de laatste week? nou ook niet echt strandweerquote:Op dinsdag 15 september 2009 22:42 schreef Xiance het volgende:
ik ben ook al 2 dagen ziek!
fucking verkoudheid! waar haal je t vandaan in deze tijd van t jaar!
True. En ik doe wanhopig mijn best om in het openbaar vrolijk te doen. Fake it till you make itquote:Op dinsdag 15 september 2009 22:44 schreef MisterO het volgende:
[..]
Anders gewoon veel glimlachen, dan glimlachen de meesten gewoon terug
ach, ik ben best tevreden met mezelf hoorquote:
Nee, een rekeningquote:
quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:33 schreef Tha_Erik het volgende:
/insert fruitmand. En een mondkapje.
Mhm. Kom je vanzelf achter hoorquote:
hmz.. mischien ligt het daar aan!quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:44 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
uh al eens buiten geweest de laatste week? nou ook niet echt strandweer
ik kan trouwens ook het hele jaar door verkouden wordenquote:Op dinsdag 15 september 2009 23:03 schreef Xiance het volgende:
[..]
hmz.. mischien ligt het daar aan!
ik draag nog steeds mn bikini!
pandemiequote:Op dinsdag 15 september 2009 23:06 schreef Great_Expectations het volgende:
ik begin spontaan te niezen..
Allergisch voor nieuwe topics?quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:06 schreef Great_Expectations het volgende:
ik begin spontaan te niezen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |