Gezien jouw topichistorie lijkt het me beter dat jij ver van alles wat een motor heeft wegblijftquote:Op zaterdag 19 september 2009 17:19 schreef Fusionfreak het volgende:
Ik had er ook al aan gedacht om in Duitsland of Belgie mijn rijbewijs te halen, maar is het niet zo dat je minimaal 6 maanden in het betreffende land op en echt adres moet wonen voordat je een rijbewijs kan aanvragen nadat je geslaagd bent voor het examen. Tenimste ik heb hier het een en ander over gelezen, deze regel hebben ze ingevoerd om het zg rijbewijstoerisme zoveel mogelijk in te dammen.
Ik zelf woon vlak bij de Duitse grens en en zijn enkele rijscholen met instrukteurs die in de Nederlandse taal rijles geven, maar dan op Duits grondgebied. Maar de Duitse theorie is toch een heel stuk pittiger dan het Nederlandse theorie.
quote:Op zaterdag 19 september 2009 18:18 schreef RealZeus het volgende:
Gezien jouw topichistorie lijkt het me beter dat jij ver van alles wat een motor heeft wegblijft
Niet doen!! AUB!!quote:Op zaterdag 19 september 2009 17:19 schreef Fusionfreak het volgende:
Ik had er ook al aan gedacht om in Duitsland of Belgie mijn rijbewijs te halen, maar is het niet zo dat je minimaal 6 maanden in het betreffende land op en echt adres moet wonen voordat je een rijbewijs kan aanvragen nadat je geslaagd bent voor het examen. Tenimste ik heb hier het een en ander over gelezen, deze regel hebben ze ingevoerd om het zg rijbewijstoerisme zoveel mogelijk in te dammen.
Ik zelf woon vlak bij de Duitse grens en en zijn enkele rijscholen met instrukteurs die in de Nederlandse taal rijles geven, maar dan op Duits grondgebied. Maar de Duitse theorie is toch een heel stuk pittiger dan het Nederlandse theorie.
1 heel goede raad Spider: DON'T!!!! Het gaat jou gezien je historie van psychische klachten nooit en te nimmer lukken, ook niet als je opteert voor een automaat. Concentratie is nl. de nr. 1 vereiste om fatsoenlijk auto te kunnen rijden.quote:Op zaterdag 19 september 2009 17:19 schreef Fusionfreak het volgende:
quote:Op zondag 20 september 2009 07:08 schreef rac het volgende:
In belgie mogen je ouders toch zelf rij-les geven? Da's nog goedkoper.
quote:Op zaterdag 19 september 2009 18:18 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Gezien jouw topichistorie lijkt het me beter dat jij ver van alles wat een motor heeft wegblijft
Gelukkig kost de reis van en naar Aruba en je verblijf daar ook niks.. Ik denk dat het alles bij elkaar niet zo veel verschil maakt of je daar of gewoon hier in NL je rijbewijs haalt oor..quote:Op maandag 21 september 2009 19:18 schreef heiden6 het volgende:
Ik overweeg om mijn rijbewijs op Aruba te gaan halen, dat kost me waarschijnlijk 4 lessen en in totaal tegen de 200-300 euro, en kan gewoon administratief omgezet worden naar een Nederlands rijbewijs. Leren rijden zal ik dan alsnog moeten doen...
quote:Op maandag 21 september 2009 19:45 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Gelukkig kost de reis van en naar Aruba en je verblijf daar ook niks.. Ik denk dat het alles bij elkaar niet zo veel verschil maakt of je daar of gewoon hier in NL je rijbewijs haalt oor..
Het kan wel, je moet alleen minimaal een half jaar op Aruba gewoond hebben, en om je rijbewijs te kunnen halen moet je officieel ingeschreven staan. Maar ik heb daar vijf jaar gewoond (tot mijn 17e, anders had ik m'n rijbewijs welquote:Op maandag 21 september 2009 19:47 schreef nachtdier3 het volgende:
Ik dacht dat dat omzetten/halen van een rijebwijs in Aruba al jaren niet meer mogelijk was?
Nee, ik zou dan een half jaar daar heen moeten, maar dat is geen straf.quote:Op maandag 21 september 2009 19:55 schreef nachtdier3 het volgende:
Dus ook la woon jij daar niet meer nu, toch kan het nog omdat je er een half jaar gewoond hebt.
Dat dat bij wijze van spreken tien jaar terug was en dat je nu al weer jaren onafgebroken in NEderland woont, maakt dat dan niet uit?
Als het kan: doen! Eigenlijk heb je dan niet meer dan een zo goed als gratis vakantie want dat k*t rijbewijs in Nederland is stervensduur!
En waar kan je een rijbewijs kopen voor ¤290??quote:Op woensdag 16 september 2009 11:38 schreef Sjaakmat het volgende:
Voor ¤290 kan je toch ook gewoon een nederlands rijbewijs kopen joh?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |