Heb 'em al een paar dagen liggen. Kan het wel inscannen voor je?quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:47 schreef 3keernix het volgende:
Ik heb hem nog steeds niet en hij zou vandaag in mijn postvakje liggen?
Klacht: Ikea die zegt dat ze 6 miljoen IKEA gidsen hebben verspreid maar mij dan vergeten![]()
Hoe moet ik nu een nieuwe kast kopen als ik niet eens weet hoe een kast eruit ziet?
Stonden wel leuke dingen in, heb nog eea voor m'n nieuwe huis. Dus eerdaags maar die kant eens op gaan.quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:59 schreef automatic_ het volgende:
Vandaag gekregen, maar vond het niet zo..
Analfabeetquote:Op dinsdag 15 september 2009 18:03 schreef Keesbroekheid het volgende:
WAAROM HEBBEN ZE GOVERDOMME DE LETTERTYPE VERANDERD?!?!?1/1[];1/1'[]
![]()
En hoe ziet ie eruit?quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:13 schreef Broekpaling het volgende:
Hij ligt hier op de mat. Jottem.
Ik zou eens een psycholoog opzoeken als ik jou was, volgensmij sla je een beetje door.quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:35 schreef mijndochters het volgende:
Ik zocht nieuws over overstromingen ed omdat ze mijn deur gebarricadeerd hebben.
Blijkt de Ikea gids te zijn zie ik hier.
Nu nog wachten op de speelgoedgidsen, Daarna puinruimen en vloer herstellen.
Als dan de voordeur niet krom is geworden van al dit foldergeweld kan ik eindelijk weer eens naar buiten voor boodschappen.
en dat met zo een nee sticker
Klein?quote:
Kan ik zo wel naar binnen voor een bak koffie dan broer?quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:35 schreef mijndochters het volgende:
Ik zocht nieuws over overstromingen ed omdat ze mijn deur gebarricadeerd hebben.
Blijkt de Ikea gids te zijn zie ik hier.
Nu nog wachten op de speelgoedgidsen, Daarna puinruimen en vloer herstellen.
Als dan de voordeur niet krom is geworden van al dit foldergeweld kan ik eindelijk weer eens naar buiten voor boodschappen.
en dat met zo een nee sticker
Mits je een shovel meebrengtquote:Op dinsdag 15 september 2009 18:48 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Kan ik zo wel naar binnen voor een bak koffie dan broer?
Ik ram de deur wel met mn gejatte blauwe 323 coupéquote:Op dinsdag 15 september 2009 18:52 schreef mijndochters het volgende:
[..]
Mits je een shovel meebrengt
Dan stel ik een rituele verbranding van de IKEA-gidsen voor.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:11 schreef Salatrel het volgende:
volgend jaar is de ikea gids in comic sans....
Dan wel samen?quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:37 schreef Mr.Cooper het volgende:
Koop een blok hout en snij er een bank uit, dat is nog beter dan Ikea meuk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |