Beter dan griepquote:Op dinsdag 15 september 2009 17:06 schreef Saaaaab het volgende:
Terechte klacht. Verkoudheid zuigt bavianenballen
wat een liefde altijd bij fok!quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:19 schreef DuTank het volgende:
mexicaanse griep? boo-fucking-hoo, hopelijk krijg je het en sterf je
knappe zin!quote:
Doodsverwensing.quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:19 schreef DuTank het volgende:
mexicaanse griep? boo-fucking-hoo, hopelijk krijg je het en sterf je
waarom posten mensen dit soort onbelangrijke uitspraken eigenlijk?quote:
Join the club.quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:04 schreef dopy14 het volgende:
ik ben verkouden. loop je de hele dag rond me zo'n snotneus rond. de hele dag te niezen en kan je s'avonds niet slapen omdat je niet door je neus kan ademen.![]()
Waarschijnlijk geen mexicaanse griep want ik heb geen koorts. maar je weet maar nooit.
daar heb ik dit topic voor.quote:
quote:Een verkoudheid (acute virale nasofaryngitis) is een virale infectie van de bovenste luchtwegen (neus en keel). Symptomen kunnen zijn: niezen, loopneus, een verstopte neus, keelpijn, hoesten, hoofdpijn, vermoeidheid.
quote:Griep kan snel op komen zetten. Kenmerkende symptomen van griep zijn koorts, hoofdpijn, hoesten, keelpijn, spierpijn, verstopte neus, gevoel van zwakte en verlies van eetlust.[3]
ik weet niet waar jij ziet dat ik zeg dat ik griep heb. DE TT IS VERKOUDEN!!!quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:37 schreef IHVK het volgende:
Al die verkouden mensen die zeggen dat ze griep hebben.![]()
[..]
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |