en waarom worden newbies niet serieus genomen? Weten die per definitie minder? En wordt iemand dan zoveel slimmer na 1000 keer of meer gepost te hebben?
wat een kutwoord eigenlijk ............ newbie......
quote:Nee. Zie ook: Riann.
Op maandag 22 april 2002 16:20 schreef mcintosh het volgende:
En wordt iemand dan zoveel slimmer na 1000 keer of meer gepost te hebben?
quote:Newbie!
Op maandag 22 april 2002 16:21 schreef Mike het volgende:[..]
Nee. Zie ook: Riann.
quote:Ik.
en wie bepaalt dat?
Het soort vragen misschien een beetje................*)
quote:*ril*
Op maandag 22 april 2002 16:21 schreef Mike het volgende:[..]
Nee. Zie ook: Riann.
quote:Je zoekactie naar 'newbie' leverde 2822 resultaten op.
Op maandag 22 april 2002 16:21 schreef DarkElf het volgende:topic 1.200.200.300.68.966 met dit gezeur
ow...........
nou reageer dan niet........
tsssss
quote:goed vertel maar eens wanneer verklaar jij iemand geen newbie meer..............
Op maandag 22 april 2002 16:22 schreef tong80 het volgende:[..]
Ik.
quote:Als je een vraag zoals hierboven staat stelt dan ben je duidelijk (nog) een newbie...
en wie bepaalt dat?en waarom worden newbies niet serieus genomen? Weten die per definitie minder? En wordt iemand dan zoveel slimmer na 1000 keer of meer gepost te hebben?
en weet hoe alles werkt (plaatjes posten, usericon plaatsen, instellingen aanpassen, topics openen, quote'en)
[Dit bericht is gewijzigd door Jordy-B op 22-04-2002 16:27]
quote:
Op maandag 22 april 2002 16:20 schreef mcintosh het volgende:***Als je voldoende kennis hebt om geen simpele vragen meer te stellen***
en wie bepaalt dat?
***de omgeving waarin je je op dat moment bent***
en waarom worden newbies niet serieus genomen? Weten die per definitie minder? En wordt iemand dan zoveel slimmer na 1000 keer of meer gepost te hebben?
***Newbies zijn we allemaal geweesd, en we keken toen we n00b waren tegen de l33t mensen op, ja n00bs weten per definitie minder, vandaar newbie. Ja, eigenlijk wel, je weet meer af van de omgeving, hebt er meer over gelezen, weet wat de regels zijn etc.
Agree
quote:Als ie geen newbie topics opent. Om te beginnen.
Op maandag 22 april 2002 16:25 schreef mcintosh het volgende:[..]
goed vertel maar eens wanneer verklaar jij iemand geen newbie meer..............
quote:ja en waarom dan? Misschien wil ik gewoon aangeven dat dat newbie gezeik nergens op slaat...........
Op maandag 22 april 2002 16:25 schreef Dlocks het volgende:[..]
Als je een vraag zoals hierboven staat stelt dan ben je duidelijk (nog) een newbie...
quote:Zolang je blijft twijfelen over je intenties blijf je newbie.
Op maandag 22 april 2002 16:27 schreef mcintosh het volgende:[..]
ja en waarom dan? Misschien wil ik gewoon aangeven dat dat newbie gezeik nergens op slaat...........
Sorry.
quote:dat mensen die hier net een dag geregistreerd zijn de regels nog niet kennen oke, maar als je 1 normale reactie op een onderwerp geeft waar je verstand van hebt en je reactie wordt afgedaan met een zin als: "tsss heb je weer zo'n newbie". Vind ik echt onzinnig en arrogant....
Op maandag 22 april 2002 16:26 schreef Forau_Diavolina het volgende:***Newbies zijn we allemaal geweesd, en we keken toen we n00b waren tegen de l33t mensen op, ja n00bs weten per definitie minder, vandaar newbie. Ja, eigenlijk wel, je weet meer af van de omgeving, hebt er meer over gelezen, weet wat de regels zijn etc.
quote:i doubt therefor i am a Newbie........
Op maandag 22 april 2002 16:29 schreef tong80 het volgende:[..]
Zolang je blijft twijfelen over je intenties blijf je newbie.
Sorry.
quote:Tsssssssss Newbie
Op maandag 22 april 2002 16:30 schreef mcintosh het volgende:[..]
dat mensen die hier net een dag geregistreerd zijn de regels nog niet kennen oke, maar als je 1 normale reactie op een onderwerp geeft waar je verstand van hebt en je reactie wordt afgedaan met een zin als: "tsss heb je weer zo'n newbie". Vind ik echt onzinnig en arrogant....
quote:Ik/wij ben/zijn ook arrogant. Dat leer je nog wel.
Op maandag 22 april 2002 16:30 schreef mcintosh het volgende:[..]
dat mensen die hier net een dag geregistreerd zijn de regels nog niet kennen oke, maar als je 1 normale reactie op een onderwerp geeft waar je verstand van hebt en je reactie wordt afgedaan met een zin als: "tsss heb je weer zo'n newbie". Vind ik echt onzinnig en arrogant....
quote:
Op maandag 22 april 2002 16:23 schreef DarkElf het volgende:[..]
*ril*
quote:Er horen geen puntjes op de I.
Op maandag 22 april 2002 16:31 schreef mcintosh het volgende:[..]
i doubt therefor i am a Newbie........
quote:tjah, niet iedereen heeft geen sociaal leve, dus niet iedereen kan de hele dag Fokken om zijn posts op te krikken.........
Op maandag 22 april 2002 16:31 schreef DarkElf het volgende:[..]
Tsssssssss Newbie
Sterf!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |