Post dan een plaatjequote:
Het was ook niet helemaal wat ik ervan verwachtte, helaas.quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik mag hopen dat dat niet het beste nummer van de cd is![]()
Done.quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:34 schreef mr_anonimous het volgende:
Beste serie verkiezing
Trek het gemiddelde voor Oz eens omhoog peoples!
quote:
quote:
In de Rotterdam is er zelfs een bekend cafe naar Gillespie vernoemd!quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Dizzy was zelfs cooler dan Miles Davis. De enige reden dat Miles mee mocht doen was omdat z'n vader arts was en Miles interessante drugs voor ze meebracht.
Mooi TT'tje toch?quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:53 schreef Wickedangel het volgende:
AKQ 1731 Dizzy Gillespie blaast hoog van de toren!
Wie spelen er dan en hoe laat ?quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:00 schreef Wickedangel het volgende:
Trusten Andy
Vergeten we Jools niet?
Nee hoor. Ik ben al in afwachting van Gossip.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:00 schreef Wickedangel het volgende:
Trusten Andy
Vergeten we Jools niet?
Je mag ook je eigen favoriete series op noemen hoor!quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Trusten Andy
ik ken geen van de series die je noemde
Ik had er even doorheen gescrolled en vind dat Six Feet Under te weinig genoemd wordt. En Hill Street Blues kom ik al helemaal niet tegenquote:Op dinsdag 15 september 2009 23:02 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je mag ook je eigen favoriete series op noemen hoor!
Kijk dan effe in je eigen topicquote:
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:01 schreef Scrutinizer het volgende:
ik ken geen van de series die je noemde
Dat vroeg ik niet.quote:
Ik kom net thuis van een verjaardag.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:04 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Kijk dan effe in je eigen topic
Klopt dus niet wat Arcee ooit zei: "tong leest álles"
Twin Peaks is genoemd. Op zoek naar Yolanda nog nietquote:Op dinsdag 15 september 2009 23:05 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Is Roseanne al genoemd? Twin Peaks?
Ze zingt iig geval beter dan Florencequote:Op dinsdag 15 september 2009 23:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Volgens mij heeft Beth Ditto weer heel wat roomtaartjes gesnoept.
True.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:16 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ze zingt iig geval beter dan Florence
Je mag er 10 noemen geloof ik. Dus dit is een goede lijstquote:Op dinsdag 15 september 2009 23:18 schreef tong80 het volgende:
Fawlty Towers
Hill street blues
Twin Peaks
Q & Q
The Office
All in the family
The Wonder Years
Familie Ties
The Young ones
Catweazle
Ik heb deze genoemd.
Of begrijp ik het verkeerd en is één nominatie genoef ?
Dan verander ik het alsnog.
Dat begrijp ik maar als een serie al was genoemd heeft het dan nog nut om het te nomineren ?quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je mag er 10 noemen geloof ik. Dus dit is een goede lijst
Dat is mij ook niet helemaal duidelijk. Het lijkt erop dat ze de de stemmen wil gaan tellen. Eigenlijk jammer want zo'n head-to-head tournament vind ik veel leuker.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat begrijp ik maar als een serie al was genoemd heeft het dan nog nut om het te nomineren ?
Ik geloof dat Starla dat zelf niet zo goed weet. Sommigen posten een top tien.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:18 schreef tong80 het volgende:
Fawlty Towers
Hill street blues
Twin Peaks
Q & Q
The Office
All in the family
The Wonder Years
Familie Ties
The Young ones
Catweazle
Ik heb deze genoemd.
Of begrijp ik het verkeerd en is één nominatie genoef ?
Dan verander ik het alsnog.
Was geweldig.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:08 schreef Wickedangel het volgende:
Hill Street Blues is vast te lang geleden.
Is ook inhoudelijk een baanbrekende serie geweest.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Was geweldig.
Heb ooit de laatste aflevering gemist
MASH was idd ook geweldigquote:De laatste aflevering van MASH heeeft trouwens de hoogste kijkcijfers ooit in Amerika.
Niet genomineerd maar wel erg leuk.
Dan hou ik het gewoon bij deze.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:25 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik geloof dat Starla dat zelf niet zo goed weet. Sommigen posten een top tien.
Die van Gellius is nog niet geraden.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:36 schreef Wickedangel het volgende:
Jij bent aan de beurt voor een plaatje, Scrutinizer.
Jij weet toch wie het isquote:Op dinsdag 15 september 2009 23:40 schreef Scrutinizer het volgende:
Die van Gellius is nog niet geraden.
Andy, bedankt!!! Het mysterie van mijn jeugd is opgelost. Ik weet nu eindelijk hoe die serie heet.quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:34 schreef mr_anonimous het volgende:
Beste serie verkiezing
Trek het gemiddelde voor Oz, La Femme Nikita en Get A Life eens omhoog peoples!
Is het niet een foto van een jongere Dizzy? Die indruk wordt namelijk gewekt.quote:
Ik ken ook alleen de sterrenquote:Op dinsdag 15 september 2009 23:49 schreef Wickedangel het volgende:
Of is het het verkeerde instrument? Ik ben niet thuis in de jazz.
Dizzy speelde trompetquote:Op dinsdag 15 september 2009 23:49 schreef Wickedangel het volgende:
Of is het het verkeerde instrument? Ik ben niet thuis in de jazz.
Hebben de nachtprogramma's van Hans Dulfer toch geholpenquote:Op dinsdag 15 september 2009 23:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is 'm![]()
ik heb 'm gecheckt
Ja, die houdt wel van Lesterquote:Op dinsdag 15 september 2009 23:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hebben de nachtprogramma's van Hans Dulfer toch geholpen
Whehehe.quote:
Sportcrypto's # 13. Meedoen kost niks.quote:Op woensdag 16 september 2009 00:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik weet niet meer wat ik in welk topic gepost heb
quote:Op woensdag 16 september 2009 00:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Sportcrypto's # 13. Meedoen kost niks.
Mijn post in dat topic was compliment en tvp tegelijkquote:Op woensdag 16 september 2009 00:15 schreef Wickedangel het volgende:
Zet het maar hier, anders wordt het Jools-topic ook een SC
Bedankt, ik ben sowieso altijd blij als er mensen posten in een topic dat ik net heb geopendquote:Op woensdag 16 september 2009 00:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Mijn post in dat topic was compliment en tvp tegelijk
Krijg je anders paranoïde gedachten?quote:Op woensdag 16 september 2009 00:22 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Bedankt, ik ben sowieso altijd blij als er mensen posten in een topic dat ik net heb geopend
Ja, dan ga ik geloven in complottheorieënquote:Op woensdag 16 september 2009 00:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Krijg je anders paranoïde gedachten?
Van "zou ik de enige zijn die in dit topic kan posten?"quote:Op woensdag 16 september 2009 00:29 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja, dan ga ik geloven in complottheorieën
Temperatuur-topic deel 2quote:Op woensdag 16 september 2009 00:22 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Bedankt, ik ben sowieso altijd blij als er mensen posten in een topic dat ik net heb geopend
Dat is échte paranoiaquote:Op woensdag 16 september 2009 00:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Van "zou ik de enige zijn die in dit topic kan posten?"
tot
"alle users hebben onderling met elkaar afgesproken niet in mijn topic te posten"
Daar was al gepostquote:
Tong80 is Oost-Indisch digibeetquote:Op woensdag 16 september 2009 00:39 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Daar was al gepost![]()
Hoe heb je die gevonden? Toch niet met de zoekfunctie? Die kun jij helemaal niet bedienen
Op je naam geklikt. Wilde nog verder terug maar daar opende je alleen topics in real life soepsquote:Op woensdag 16 september 2009 00:39 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Daar was al gepost![]()
Hoe heb je die gevonden? Toch niet met de zoekfunctie? Die kun jij helemaal niet bedienen
Daarom.quote:Op woensdag 16 september 2009 00:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Tong80 is Oost-Indisch digibeet
Wat zijn PI'squote:Op woensdag 16 september 2009 00:43 schreef Wickedangel het volgende:
In 2006 gebruikte ik nog geen PI's, zie ik.
Klopt. Niet meer doen hoor, één keertje is best geinigquote:Op woensdag 16 september 2009 00:45 schreef tong80 het volgende:
Op je naam geklikt. Wilde nog verder terug maar daar opende je alleen topics in real life soeps
Terustenquote:
Je opende destijds ook niet erg boeiende topics, zo lijkt het.quote:Op woensdag 16 september 2009 00:43 schreef Wickedangel het volgende:
In 2006 gebruikte ik nog geen PI's, zie ik.
Ik ken mijn grenzenquote:Op woensdag 16 september 2009 00:46 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Klopt. Niet meer doen hoor, één keertje is best geinig
Dat vind jijquote:Op woensdag 16 september 2009 00:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Je opende destijds ook niet erg boeiende topics, zo lijkt het.
Ik blijf niet kussen hoorquote:Op woensdag 16 september 2009 00:47 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat vind jij![]()
En nou ben ik pitten
Hoewel TP mijn favoriete serie allertijde is heb ik hem niet genomineerd omdat ik al zag dat ie waarschijnlijk zou gaan winnen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:05 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Is Roseanne al genoemd? Twin Peaks?
Inmiddels al gedaanquote:Op woensdag 16 september 2009 09:06 schreef mr_anonimous het volgende:
Hoi Diaan
Ga jij ook nog stemmen?
Oz wint straks ook nog!quote:
Klopt! Krijgt het postuum toch nog de eer in NL die het tijdens het uitzenden nooit kreeg... er keken hooguit 10.000 mensen geloof ik......quote:Op woensdag 16 september 2009 09:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook gewoon een goede serie..
RTL groep had de rechten. Eerst op Veronica(toen het nog bij RTL hoorde) en daarna pendelend tussen Yorin en RTL 5 meestal rond 23:30.....quote:Op woensdag 16 september 2009 09:54 schreef Diaan73 het volgende:
Heey B52![]()
Ik wist niet eens dat deze serie in NL is uitgezonden....
Ow op dat tijdstip lig ik meestal te slapen, ook toen al. Het is ook niet handig om het op verschillende zenders te zetten.quote:Op woensdag 16 september 2009 09:55 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
RTL groep had de rechten. Eerst op Veronica(toen het nog bij RTL hoorde) en daarna pendelend tussen Yorin en RTL 5 meestal rond 23:30.....
En dat tijdstip zorgde er ook voor dat alleen echte fans of mensen met een nachtelijk beroep er naar keken.....quote:Op woensdag 16 september 2009 10:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow op dat tijdstip lig ik meestal te slapen, ook toen al. Het is ook niet handig om het op verschillende zenders te zetten.
quote:Op woensdag 16 september 2009 10:01 schreef brother52 het volgende:
Ik zal zo ook maar eens een lijstje inleveren.
Logisch ook ja.quote:Op woensdag 16 september 2009 10:01 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
En dat tijdstip zorgde er ook voor dat alleen echte fans of mensen met een nachtelijk beroep er naar keken.....
Dan kwam er ook nog eens bij dat ze regelmatig de uitzending niet door lieten gaan ivm sport ofzo.....quote:
Hij staat erquote:
Ik zie dat je ook Quantum Leapfan bent! Cool!quote:
Ik twijfelde nog of ik die er wel bij moest zetten maar ik heb het vroeger erg veel gekeken.quote:Op woensdag 16 september 2009 10:41 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik zie dat je ook Quantum Leapfan bent! Cool!
Ik heb ook voornamelijk oude serie neergezet. La Piovra en Harry's Game zijn helemaal onbekend hier geloof ik....quote:Op woensdag 16 september 2009 10:43 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik twijfelde nog of ik die er wel bij moest zetten maar ik heb het vroeger erg veel gekeken.
Ik ken die series ook nietquote:Op woensdag 16 september 2009 10:45 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik heb ook voornamelijk oude serie neergezet. La Piovra en Harry's Game zijn helemaal onbekend hier geloof ik....
La Piovra is een Italiaanse serie over de mafia en Harry's game ging over een infiltrant in de IRA. Clannad heeft de titelsong gedaan.quote:
Ah, vandaar dat de naam me bekend voor komt.quote:Op woensdag 16 september 2009 10:59 schreef mr_anonimous het volgende:
La Piovra is een Italiaanse serie over de mafia en Harry's game ging over een infiltrant in de IRA. Clannad heeft de titelsong gedaan.
La Piovra was een prachtige serie. Politie-agent Corrado Cattani tegen de Mafia en de Banca Antinari.quote:Op woensdag 16 september 2009 10:59 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
La Piovra is een Italiaanse serie over de mafia en Harry's game ging over een infiltrant in de IRA. Clannad heeft de titelsong gedaan.
Zekers! Was echt echt goed gemaakt!quote:Op woensdag 16 september 2009 11:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
La Piovra was een prachtige serie. Politie-agent Corrado Cattani tegen de Mafia en de Banca Antinari.
De nasynchronisatie was wel belabberdquote:Op woensdag 16 september 2009 13:04 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Zekers! Was echt echt goed gemaakt!
Dat is helaas wel vaker met nasynchronisatie...... Ooit Rocky III op de Duitse RTL gezien. Mr. T met een piepstem......quote:Op woensdag 16 september 2009 13:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De nasynchronisatie was wel belabberd
Maar hier betrof het de originele nasynchronisatie, de Italiaanse dus. Net als in films zijn bij die serie alle dialogen later nog eens ingesproken door de acteurs.quote:Op woensdag 16 september 2009 13:10 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat is helaas wel vaker met nasynchronisatie...... Ooit Rocky III op de Duitse RTL gezien. Mr. T met een piepstem......
Nooit van gehoord.quote:Op woensdag 16 september 2009 13:14 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik hoop dat ze ooit nog eens Spanning in Slagharen op DVD uitbrengen..... Dat is echt jeugdsentiment.
Ah zo. Kan ik me niet meer zo goed herinneren.....Maar het is ook al een tijdje terug dat ik het gezien heb... Misschien maar eens die box kopen.....quote:Op woensdag 16 september 2009 13:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar hier betrof het de originele nasynchronisatie, de Italiaanse dus. Net als in films zijn bij die serie alle dialogen later nog eens ingesproken door de acteurs.
Nederlandse jeugd TV serie over een wereld tussen schijn en werkelijkheid, daar worden de informaticastudent Hans en zijn vrienden Rob, JC en Iras geconfronteerd met situaties die zij niet de baas kunnen. Wanneer er ergens in het hart van de woestijn de mysterieuze Fator na tweeduizend jaar zijn ogen opent begint het spannende avontuur waarvan het antwoord in Ponypark Slagharen te vinden is. Daar ligt namelijk het snijpunt van de krachtlijnen. De Fator wordt er door de goden op uitgestuurd om te voorkomen dat de reïncarnaties van Julius Ceasar en Cleopatra elkaar zullen ontmoeten. Dit gebeurde namelijk tweeduizend jaar geleden ook en daardoor zijn de goden hun macht kwijtgeraakt. Er moet dus voorkomen worden dat dit weer gebeurt.quote:
Ik ben ook ietsje jonger dan jullie beiden schat ik.quote:Op woensdag 16 september 2009 13:35 schreef brother52 het volgende:
Die serie heb ik ook helemaal gemist.
Het werd in 1988 uitgezonden. Toen was ik dus 10......quote:Op woensdag 16 september 2009 13:44 schreef Diaan73 het volgende:
Ponypark SlagharenMaar ik ken de serie ook niet.
Ow Quantum Leap heb ik vroeger volgens mij ook wel gezien. En sliders vond ik geweldig... vergeten te vermelden.
Ik 15... dus op zich had ik nog wel kunnen zien...quote:Op woensdag 16 september 2009 13:46 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Het werd in 1988 uitgezonden. Toen was ik dus 10......
Op zich wel. Kwam altijd op maandagmiddag zo rond 17:00 werd door de AVRO uitgezonden.quote:Op woensdag 16 september 2009 13:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik 15... dus op zich had ik nog wel kunnen zien...
Was dat ook in de tijd van de 5 uurshow? Want dan snap ik waarom ik het niet gezien heb, mn moeder keek altijd de 5 uurshow of we aten rond die tijd.quote:Op woensdag 16 september 2009 13:48 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Op zich wel. Kwam altijd op maandagmiddag zo rond 17:00 werd door de AVRO uitgezonden.
Sliders keek ik ook wel naar, inderdaad ook een erg leuke serie.quote:Op woensdag 16 september 2009 13:44 schreef Diaan73 het volgende:
Ponypark SlagharenMaar ik ken de serie ook niet.
Ow Quantum Leap heb ik vroeger volgens mij ook wel gezien. En sliders vond ik geweldig... vergeten te vermelden.
Ik was 14, had dus nog wel gekund.quote:Op woensdag 16 september 2009 13:46 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Het werd in 1988 uitgezonden. Toen was ik dus 10......
Ik en mijn zus hebben ruzie gemaakt met mijn moeder omdat we perse wilden kijken....quote:Op woensdag 16 september 2009 13:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Was dat ook in de tijd van de 5 uurshow? Want dan snap ik waarom ik het niet gezien heb, mn moeder keek altijd de 5 uurshow of we aten rond die tijd.
Is idd ook een leuke serie... hmm er zijn toch wel veel series die ik leuk vind/vond.quote:Op woensdag 16 september 2009 13:53 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik keek ook altijd naar meiden van de wit..... en vond het nog leuk ook.....
Ik zou er ook nog wel 10 kunnen noemen denk ik.....quote:Op woensdag 16 september 2009 13:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Is idd ook een leuke serie... hmm er zijn toch wel veel series die ik leuk vind/vond.
Een lijst van 25 series was geen probleem geweest. Dat had de keuzes ook wat gemakkelijker gemaakt.quote:Op woensdag 16 september 2009 13:56 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik zou er ook nog wel 10 kunnen noemen denk ik.....
Ik heb o.a.quote:Op woensdag 16 september 2009 14:00 schreef brother52 het volgende:
[..]
Een lijst van 25 series was geen probleem geweest. Dat had de keuzes ook wat gemakkelijker gemaakt.
Ik heb nu Battlestar Galactica, Buck Rogers, The powers of Matthew Star, Stingray en nog een paar anderen weg moeten laten.
quote:Op woensdag 16 september 2009 14:00 schreef brother52 het volgende:
[..]
Een lijst van 25 series was geen probleem geweest. Dat had de keuzes ook wat gemakkelijker gemaakt.
Ik heb nu Battlestar Galactica,Buck Rogers
, The powers of Matthew Star
, Stingray en nog een paar anderen weg moeten laten.
Oiquote:
Maceo Parker?quote:
Daar sta ik toch bekend om... oh nee, dat was jij.quote:
quote:Op woensdag 16 september 2009 23:38 schreef Wickedangel het volgende:
Daar sta ik toch bekend om... oh nee, dat was jij.
Die de OP net zomin gaat halen als de 'drieminutenregel'.quote:
En de newbie moet jouw gewicht radenquote:Op donderdag 17 september 2009 00:13 schreef Wickedangel het volgende:
We zouden hier ook een newbietest moeten hebben.
"Noem de twee ongeschreven regels".
Jij bent ons Crackje alquote:Op donderdag 17 september 2009 00:16 schreef wyccie het volgende:
Mooi, zullen we dan wat semibikkelaars hierheen halen om de test uit te testen?
Dat is niet helemaal eerlijk, daar komt namelijk elke week 25 kilo bij.quote:Op donderdag 17 september 2009 00:14 schreef Scrutinizer het volgende:
En de newbie moet jouw gewicht raden
Het gros gaat zich helemaal gek lachen, dus eh... nee.quote:Op donderdag 17 september 2009 00:16 schreef wyccie het volgende:
Mooi, zullen we dan wat semibikkelaars hierheen halen om de test uit te testen?
Dan mogen ze er 75 kilo naast zittenquote:Op donderdag 17 september 2009 00:19 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal eerlijk, daar komt namelijk elke week 25 kilo bij.
Tot op de gram nauwkeurig en anders rotten ze maar opquote:Op donderdag 17 september 2009 00:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Dan mogen ze er 75 kilo naast zitten
Dat zeg ik: mank.quote:Op donderdag 17 september 2009 00:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Jij bent het naïeve jonge meisje van deze reeks
Echt naïef ben ik niet. Ik vertrouw internet voor geen meter en probeer gewoon anoniem te zijn.quote:Op donderdag 17 september 2009 00:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Jij bent het naïeve jonge meisje van deze reeks
Best nog jong dus.quote:Op donderdag 17 september 2009 00:24 schreef wyccie het volgende:
En zo jong ben ik dus ook al niet meer. Tegen de dertig!
Mensen van tegen de dertig zeggen meneer tegen mijquote:Op donderdag 17 september 2009 00:24 schreef wyccie het volgende:
En zo jong ben ik dus ook al niet meer. Tegen de dertig!
Ja, ik zei het gisteren nogquote:Op donderdag 17 september 2009 00:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Mensen van tegen de dertig zeggen meneer tegen mij
Klopt. Mensen uit de jaren '30 zeggen ook vaak meneer tegen me.quote:Op donderdag 17 september 2009 00:29 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja, ik zei het gisteren nog
Crack in haar fotoboek.quote:Op donderdag 17 september 2009 00:28 schreef Wickedangel het volgende:
Wie gaat er dan wel met een pruillipje op de foto?
Dat heb ik een tijd geleden bekeken, maar ik kan me niet eens meer haar gezicht herinneren, laat staan een pruillipje.quote:Op donderdag 17 september 2009 00:32 schreef wyccie het volgende:
Crack in haar fotoboek.
Tuurlijk, als je ziekjes bent, mag je een beetje pruilen. De rest van het jaar gewoon een stoer wijf zijn, hè.quote:Ik trek alleen een pruillip als ik mezelf zielig vind. Nu wel een beetje. Snotneus. Mexicaanse griep! Aaaah!
Welke semi-bikkelaar imiteer je nu?quote:Op donderdag 17 september 2009 00:34 schreef wyccie het volgende:
Als ik morgen dood ben, zijn jullie dus al gewaarschuwd.
Met een pittig kort kapselquote:Op donderdag 17 september 2009 00:35 schreef Wickedangel het volgende:
De rest van het jaar gewoon een stoer wijf zijn, hè.
quote:Op donderdag 17 september 2009 00:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Welke semi-bikkelaar imiteer je nu?
Dat komt wel goed. De rest van het jaar ben ik Xena.quote:Op donderdag 17 september 2009 00:35 schreef Wickedangel het volgende:
Tuurlijk, als je ziekjes bent, mag je een beetje pruilen. De rest van het jaar gewoon een stoer wijf zijn, hè.
Geen idee, ik kom daar niet zo vaak meer. Lamon?quote:Op donderdag 17 september 2009 00:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Welke semi-bikkelaar imiteer je nu?
Hey, niks mis met dat laatste.quote:Op donderdag 17 september 2009 00:38 schreef Wickedangel het volgende:
En een tuinbroek en Doc Martens.
Ik wilde net m'n voorlopige lijstje van favoriete tv-series postenquote:Op donderdag 17 september 2009 00:39 schreef Wickedangel het volgende:
Ik voel me er niet zo goed bij dat we hier een andere reeks bespreken.
Daar de reeks bespreken gaat ook niet. Ik post daar niet meer.quote:Op donderdag 17 september 2009 00:39 schreef Wickedangel het volgende:
Ik voel me er niet zo goed bij dat we hier een andere reeks bespreken.
Daar ben ik ook tégen.quote:Op donderdag 17 september 2009 00:40 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik wilde net m'n voorlopige lijstje van favoriete tv-series posten
quote:Op donderdag 17 september 2009 00:40 schreef wyccie het volgende:
Daar de reeks bespreken gaat ook niet. Ik post daar niet meer.
Wij komen in de loop van de nacht niet drie keer terug om mede te delen dat we moeten plassenquote:
Waar is ie dan, ik heb hem gemi-hist.quote:Op donderdag 17 september 2009 00:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Raad dan die ijdele psychiater maar even.
Misschien moet je daar even posten om te vertellen wat je er allemaal van vindt.quote:Op donderdag 17 september 2009 00:42 schreef wyccie het volgende:
Had ik dat al aangekondigd? Misschien moet ik het daar even melden.
Nee, natuurlijk niet, dat zou impliceren dat ik daar post. Dat doe ik niet. Hooguit om ze eraan te herinneren dat ik er niet post. Zoals Scrut dat netjes 1 keer per week doet bij de buren.quote:Op donderdag 17 september 2009 00:46 schreef Wickedangel het volgende:
Misschien moet je daar even posten om te vertellen wat je er allemaal van vindt.
Drie keer komen vind ik een pré voor meidenquote:Op donderdag 17 september 2009 00:45 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wij komen in de loop van de nacht niet drie keer terug om mede te delen dat we moeten plassen
Whehehe.quote:Op donderdag 17 september 2009 00:47 schreef wyccie het volgende:
Nee, natuurlijk niet, dat zou impliceren dat ik daar post. Dat doe ik niet. Hooguit om ze eraan te herinneren dat ik er niet post. Zoals Scrut dat netjes 1 keer per week doet bij de buren.
Kusjes WAquote:Op donderdag 17 september 2009 00:49 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Whehehe.
Nou, ik moet van tong gaan slapen, dus![]()
Trustenquote:Op donderdag 17 september 2009 00:49 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Whehehe.
Nou, ik moet van tong gaan slapen, dus![]()
quote:Op donderdag 17 september 2009 00:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Tong probeert de meisjes weer in bed te krijgen.
Als je niet gaat slapen hoef je ook niet op te staanquote:Op donderdag 17 september 2009 01:04 schreef wyccie het volgende:
[ afbeelding ]
En dan ga ik ook maar slapen. Morgen moet ik namelijk opstaan.
Heb je een kinderfeestje?quote:Zakdoekjes kopen.
Toch wel.quote:Op donderdag 17 september 2009 01:07 schreef Scrutinizer het volgende:
Als je niet gaat slapen hoef je ook niet op te staan
Nee, mijn neus loopt weg.quote:Heb je een kinderfeestje?
Oi.quote:
Een man in houthakkersoverhemd en enorme zeiloren.....quote:
Ik herken zijn gezicht maar kom niet op zijn naamquote:Op donderdag 17 september 2009 01:04 schreef wyccie het volgende:
[ afbeelding ]
En dan ga ik ook maar slapen. Morgen moet ik namelijk opstaan. Zakdoekjes kopen.
Ja ja. Ik kijk ook naar Popstars, maar ik heb toch echt zijn achternaam eerst moeten googelen.quote:Op donderdag 17 september 2009 22:42 schreef Wickedangel het volgende:
Maurice Wijnen? Wijnberg?
Ja, en hoe weet ik dat. Ik word nog wel eens gedwongen om met klein grut in mijn familie mee te kijken naar Popstars, Idols, etc. als ik daar op bezoek ben![]()
Je hoeft je er ook niet in te verdiepen.quote:Op donderdag 17 september 2009 22:52 schreef Wickedangel het volgende:
Het probleem is dat ik al te veel van dat soort talentenjachten heb gezien, wyccie. Idols en X Factor. Ik heb gewoon geen zin om me weer in een nieuwe lading mensen te verdiepen.
quote:Op donderdag 17 september 2009 23:04 schreef Wickedangel het volgende:
Was dat dat meisje dat zwanger was?
Oké, ga ik (misschien) morgen kijken.quote:
Die jongen moet wel les krijgen.quote:
Er moet zeker aan geschaafd worden, maar het zit wel in 'm. Passie.quote:Op donderdag 17 september 2009 23:16 schreef Scrutinizer het volgende:
Die jongen moet wel les krijgen.
Heb je echt de varkensgriep?quote:Op donderdag 17 september 2009 23:31 schreef wyccie het volgende:
Als Wa het plaatje heeft gepost, ben ik weg. Ziek zijn maakt me zo moe.
Sorry, ik was even zwervende over het forum.quote:Op donderdag 17 september 2009 23:31 schreef wyccie het volgende:
Als Wa het plaatje heeft gepost, ben ik weg.
Heb je koorts?quote:Ziek zijn maakt me zo moe.
Nee, zó erg is het niet. Denk ik.quote:Op donderdag 17 september 2009 23:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Heb je echt de varkensgriep?
Ik zal eens checken.quote:Op donderdag 17 september 2009 23:34 schreef Wickedangel het volgende:
Heb je koorts?
Verlaging? Ben je net overleden?quote:Op donderdag 17 september 2009 23:36 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik zal eens checken.
-Nee, ik heb zelfs verlaging.
Dat zal het wel zijn.quote:Op donderdag 17 september 2009 23:39 schreef Scrutinizer het volgende:
Verlaging? Ben je net overleden?
Nee, ik wil geen polonaise aan mijn dode lijf.quote:Op donderdag 17 september 2009 23:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Is de familie al gewaarschuwd?
Het is niet erg. Mooi plaatje.quote:Op donderdag 17 september 2009 23:44 schreef Wickedangel het volgende:
De foto was een stuk minder groot waar ik 'm vandaan plukte.
Nee hoor. Dusty heeft ook twee ogen, een neus en een mond.quote:Op donderdag 17 september 2009 23:53 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dusty ziet er heel anders uit.
Ik schaam mij nergens voor, ik ben een dummiequote:Op vrijdag 18 september 2009 00:01 schreef Wickedangel het volgende:
Zoek nou maar eens Dusty op internet op en ga je dan schamen.
quote:Op vrijdag 18 september 2009 00:04 schreef Wickedangel het volgende:
Maar ik denk dat het Saban B. is, de man van de honkbalknuppels en de 'gedwongen borstvergrotingen'. Maar wel een lieve vader
Saban's vrouwen zijn herkenbaar aan het brandmerkquote:Op vrijdag 18 september 2009 00:04 schreef tong80 het volgende:
Hoe kan ik nou een hoer ontdekken met zo'n plaatje ?
Oh ja, dat was ik voor het gemak even vergeten. Een lieve jongen, dat zei ik tochquote:Op vrijdag 18 september 2009 00:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Saban's vrouwen zijn herkenbaar aan het brandmerk
Wel jouw type, dus?quote:Op vrijdag 18 september 2009 00:07 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Oh ja, dat was ik voor het gemak even vergeten. Een lieve jongen, dat zei ik toch
Ja een schatje, dat zie je toch zo. Hij meent het allemaal niet zo kwaad.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |