Post dan een plaatjequote:
Het was ook niet helemaal wat ik ervan verwachtte, helaas.quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik mag hopen dat dat niet het beste nummer van de cd is![]()
Done.quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:34 schreef mr_anonimous het volgende:
Beste serie verkiezing
Trek het gemiddelde voor Oz eens omhoog peoples!
quote:
quote:
In de Rotterdam is er zelfs een bekend cafe naar Gillespie vernoemd!quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Dizzy was zelfs cooler dan Miles Davis. De enige reden dat Miles mee mocht doen was omdat z'n vader arts was en Miles interessante drugs voor ze meebracht.
Mooi TT'tje toch?quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:53 schreef Wickedangel het volgende:
AKQ 1731 Dizzy Gillespie blaast hoog van de toren!
Wie spelen er dan en hoe laat ?quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:00 schreef Wickedangel het volgende:
Trusten Andy
Vergeten we Jools niet?
Nee hoor. Ik ben al in afwachting van Gossip.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:00 schreef Wickedangel het volgende:
Trusten Andy
Vergeten we Jools niet?
Je mag ook je eigen favoriete series op noemen hoor!quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Trusten Andy
ik ken geen van de series die je noemde
Ik had er even doorheen gescrolled en vind dat Six Feet Under te weinig genoemd wordt. En Hill Street Blues kom ik al helemaal niet tegenquote:Op dinsdag 15 september 2009 23:02 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je mag ook je eigen favoriete series op noemen hoor!
Kijk dan effe in je eigen topicquote:
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:01 schreef Scrutinizer het volgende:
ik ken geen van de series die je noemde
Dat vroeg ik niet.quote:
Ik kom net thuis van een verjaardag.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:04 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Kijk dan effe in je eigen topic
Klopt dus niet wat Arcee ooit zei: "tong leest álles"
Twin Peaks is genoemd. Op zoek naar Yolanda nog nietquote:Op dinsdag 15 september 2009 23:05 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Is Roseanne al genoemd? Twin Peaks?
Ze zingt iig geval beter dan Florencequote:Op dinsdag 15 september 2009 23:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Volgens mij heeft Beth Ditto weer heel wat roomtaartjes gesnoept.
True.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:16 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ze zingt iig geval beter dan Florence
Je mag er 10 noemen geloof ik. Dus dit is een goede lijstquote:Op dinsdag 15 september 2009 23:18 schreef tong80 het volgende:
Fawlty Towers
Hill street blues
Twin Peaks
Q & Q
The Office
All in the family
The Wonder Years
Familie Ties
The Young ones
Catweazle
Ik heb deze genoemd.
Of begrijp ik het verkeerd en is één nominatie genoef ?
Dan verander ik het alsnog.
Dat begrijp ik maar als een serie al was genoemd heeft het dan nog nut om het te nomineren ?quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je mag er 10 noemen geloof ik. Dus dit is een goede lijst
Dat is mij ook niet helemaal duidelijk. Het lijkt erop dat ze de de stemmen wil gaan tellen. Eigenlijk jammer want zo'n head-to-head tournament vind ik veel leuker.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat begrijp ik maar als een serie al was genoemd heeft het dan nog nut om het te nomineren ?
Ik geloof dat Starla dat zelf niet zo goed weet. Sommigen posten een top tien.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:18 schreef tong80 het volgende:
Fawlty Towers
Hill street blues
Twin Peaks
Q & Q
The Office
All in the family
The Wonder Years
Familie Ties
The Young ones
Catweazle
Ik heb deze genoemd.
Of begrijp ik het verkeerd en is één nominatie genoef ?
Dan verander ik het alsnog.
Was geweldig.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:08 schreef Wickedangel het volgende:
Hill Street Blues is vast te lang geleden.
Is ook inhoudelijk een baanbrekende serie geweest.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Was geweldig.
Heb ooit de laatste aflevering gemist
MASH was idd ook geweldigquote:De laatste aflevering van MASH heeeft trouwens de hoogste kijkcijfers ooit in Amerika.
Niet genomineerd maar wel erg leuk.
Dan hou ik het gewoon bij deze.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:25 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik geloof dat Starla dat zelf niet zo goed weet. Sommigen posten een top tien.
Die van Gellius is nog niet geraden.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:36 schreef Wickedangel het volgende:
Jij bent aan de beurt voor een plaatje, Scrutinizer.
Jij weet toch wie het isquote:Op dinsdag 15 september 2009 23:40 schreef Scrutinizer het volgende:
Die van Gellius is nog niet geraden.
Andy, bedankt!!! Het mysterie van mijn jeugd is opgelost. Ik weet nu eindelijk hoe die serie heet.quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:34 schreef mr_anonimous het volgende:
Beste serie verkiezing
Trek het gemiddelde voor Oz, La Femme Nikita en Get A Life eens omhoog peoples!
Is het niet een foto van een jongere Dizzy? Die indruk wordt namelijk gewekt.quote:
Ik ken ook alleen de sterrenquote:Op dinsdag 15 september 2009 23:49 schreef Wickedangel het volgende:
Of is het het verkeerde instrument? Ik ben niet thuis in de jazz.
Dizzy speelde trompetquote:Op dinsdag 15 september 2009 23:49 schreef Wickedangel het volgende:
Of is het het verkeerde instrument? Ik ben niet thuis in de jazz.
Hebben de nachtprogramma's van Hans Dulfer toch geholpenquote:Op dinsdag 15 september 2009 23:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is 'm![]()
ik heb 'm gecheckt
Ja, die houdt wel van Lesterquote:Op dinsdag 15 september 2009 23:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hebben de nachtprogramma's van Hans Dulfer toch geholpen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |