abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72768654
Vorige deel [OUD meeting] Prof. Foto Meeting Eindhoven

19 september 2009 Professionele Foto Meeting te Eindhoven

Er worden onder de OUDers steeds meer meetings georganiseerd, waarbij ook steeds meer leuke en mooie foto's gemaakt worden. Aangezien ikzelf een meeting op z'n tijd ook erg gezellig vind en graag fotografeer, dacht ik, laat ik eens een professionele foto-meeting organiseren. In OUD ben ik niet de enige fotograaf, daarom heb ik Chell gevraagd of ze mee wil doen. Zij heeft al meerdere OUDers (mini en maxi) op de foto gezet en haar antwoord was gelukkig meer dan positief!

Wat was ons plan..
In een park kun je geweldige foto's maken, maar het weer moet daarvoor wel meewerken. Daarom heb ik een prachtige daglichtstudio in Eindhoven gereserveerd, waar we met minimaal 8, maximaal 10 volwassenen (plus 2 fotografen) en hun kinderen terecht kunnen. Er is voldoende parkeergelegenheid en zelfs ruimte voor de allerkleinsten om een schoonheidsslaapje te doen.

'Daglichtstudio' zegt het al, er is enorm veel daglicht wat gegarandeerd mooi belichte foto's oplevert. We gaan niet met dure studioflitsers aan de slag, ook veilig voor de kleine grijpgrage handjes. Dit is een kleine impressie foto en hier staat een filmpje met een aantal sfeerbeelden.

© Frank Tielemans Fotografie

Voor het huren van de daglichtstudio is een prijs afgesproken, welke we willen delen met alle volwassen deelnemers. Bij 10 aanmeldingen bedraagt dit 25,- per volwassene, ongeacht hoeveel eigen kinderen er mee komen. Hiervoor krijg je een aantal foto's van jezelf met/of je kind(eren) in webformaat (lage resolutie) plus een bon waarmee je een aantal gratis afdrukken of vergrotingen kunt bestellen.

Iedereen mag zich aanmelden in dit topic! Zondag 12 juli sluit de inschrijftermijn en bekijken we of er genoeg animo is. Bij meer dan 10 aanmeldingen gaan we loten wie er mag komen.

Wie:
OUDers, zwangere dames, (pasgeboren) baby's, dreumesen, peuters en kleuters (t/m 6 jaar).

Wat:
Fotosessie door Chell en lcicle, een aantal digitale foto's in webformaat en een bon voor gratis afdrukken.

Waar:
Een prachtige speciaal voor deze meeting gehuurde daglichtstudio in Eindhoven.

Wanneer:
Zaterdag 19 september 2009, van 10.00u tot max. 14.00u.

Nog wat kleine lettertjes
Voor aanvang van de fotosessie vragen we jullie een contract te ondertekenen met daarin onze algemene voorwaarden. Deze zijn op te vragen via je mailadres in een PMetje aan lcicle. Hierin staat o.a. vermeld dat alle gemaakte foto's door de fotografen gebruikt mogen worden voor promotionele doeleinden, zoals bijv. in de portfolio op onze websites. De hoge resolutie beelden worden niet vrijgegeven en blijven gearchiveerd bij de fotograaf. Mocht je ondanks je aanmelding helaas verhinderd zijn die dag, dan ben je ons toch het afgesproken bedrag verschuldigd tenzij er iemand anders in jouw plaats kan komen.

Al aangemeld:
- Brighteyes (met 2 kindjes)
- Tessie (met 1 kindje)
- Lois (met 1 kind)
- LadyS (met 2 kinderen)
- Beefcake (met 2 kinderen)
- Texelonia (met 2 kindjes)
- De_Taartjesfee (met 1 kindje?)
- Lishe (met 2 kinderen)
- miss_sly (met 1 babytje)
- m@x (met 1 kind)
-Tearsong (met 2 kindjes)
- Sugar (met 2 kinderen)
- floortje (met 1 kindje)
- Flower-Ti-Amo (met 1 kindje)
- Estrys (met 1 kindje)
- Diaan73 (met 2 kinderen) in optie
- Poppejans (zwanger)
- Guuzewuus (zwanger en met 1 kindje)
- Lily (met 2 kinderen)
- dutchie (2 kinderen)
- Pvoes (1 kind)
- Snoopy (1 of 2 kinderen)

Nogmaals: Wij doen NIET aan vol ! Er is ruimte voor max. 10 aanmeldingen, binnenkort gaan we loten wie er mag komen.

Deelnemers:
1) Flower-Ti-Amo
2) Pvoesss
3) Sugar
4) Brighteyes
5) Lois
6) Dutchie
7) Estrys
8) Lishe
9) Amaranta
10) Snoopy

Reservelijstje:
- Beefcake
- miss_sly
- Texelonia
- floortje
- Poppejans
- TearSong

Helaas niet aanwezig:
- De_Taartjesfee
- m@x
- Guuzewuus
- LadyS
- tessie
- diaan73
- lily

[ Bericht 2% gewijzigd door Pvoesss op 15-09-2009 17:40:25 ]
  dinsdag 15 september 2009 @ 16:42:18 #2
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_72770361
Kijk klip en klaar, da's een mooi lijstje!

Ik, de non-bigmeeter, ken er stiekum best veel van zomaar. 3 van de 'modellen' niet en 1 van de fotografen niet, de rest allemaal wel. Grappig.

En sorry Icicile, ik bedoel natuurlijk niet Igraine. Maar op een of andere manier krijg ik het niet uit mijn systeem. Gelukkig heb je ook een echte naam. Ligt echt aan mij hoor, ik haal bijv. ook steeds de voorletter van de tweelingjongens van vrienden van ons door elkaar. Dan kijkt mijn vriendin weer met zo'n blik aan. Mijn systeem functioneert niet optimaal zeg maar.
O en in het dagelijkse leven praat ik zonder smilies...
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_72770451
oh ik niet! ik zit de hele tijd te grimassen en thumbsuppies te geven.

veel plezier allemaal, ik ben heel benieuwd naar de resultaten! (voor zover wij die mogen zien).

en lily, ik schrok van je berichtje, wat balen zeg. sterkte ermee!

[edit]ik snappum al[/edit]
pi_72772181
Dit is het lijstje zoals ik het heb bijgehouden. Zou iemand dit in de OP willen aanpassen?

Deelnemers:
1) Flower-Ti-Amo
2) MamsX
3) Sugar
4) Brighteyes
5) Lois
6) Dutchie
7) Estrys
8) Lishe
9) Amaranta
10) Snoopy

Reservelijstje:
- Beefcake
- miss_sly
- Texelonia
- floortje
- Poppejans
- TearSong

Helaas niet aanwezig:
- De_Taartjesfee
- m@x
- Guuzewuus
- LadyS
- tessie
- diaan73
- lily

Hihi geeft toch niets dutchie! Zolang je me maar met igraine verwart vind ik het geen probleem
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
  dinsdag 15 september 2009 @ 19:16:21 #5
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_72775761
Ik doe mijn best.

Hoe moet ik het verder voorstellen? Schieten jullie tussen de mensen door of wordt ook iedereen nog apart genomen?
Ben een beetje druk geweest de laatste tijd en ziek dus ik weet het allemaal niet zo een twee drie meer.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_72785380
Het is 1 grote ruimte, dus echt 1-op-1 fotograferen (zonder toeschouwers ) wordt een beetje lastig denk ik. Maar er staan grote scheidingswanden die ik om de wit geschilderde vloer (waar geen schoenen op mogen!) wilde zetten. Hierdoor zou er een aparte hoek ontstaan, waar je wat meer 'privacy' hebt.

Verder zou ik het fijn vinden wanneer iemand een idee heeft, of een fotograaf apart wil roepen, jullie dat gewoon even zeggen. Normaal gesproken zou ik op een meeting vragen of ik een foto mag maken, maar denk dat het handiger is wanneer ik er zaterdag simpel vanuit ga dat iedereen op de foto wil Mocht er iemand komen die niet op de foto wil, zeg het alsjeblieft even.
pi_72792761
* Estrys gaat de kapper even bellen

Ik heb er zin in Seb is alleen wel snotterig, hoop dat het daar toch bij blijft
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_72792854
Het is bijna zaterdag! Wordt vast een hele leuke dag en ik ben ook benieuwd naar wat foto's. Hoop dat er hier eea wordt geshowd
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_72840459
Misschien een gekke vraag, maar zou ik misschien van iemand het mobiele nummer mogen hebben? Voor het geval dat er onderweg iets is waardoor ik later ben of dat mijn tomtom er spontaan mee stopt
pi_72851603
Onze nummers heb je hoop ik?..
pi_72851800
Veel plezier zaterdag!!
Ben benieuwd naar de pics!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_72852682
quote:
Op donderdag 17 september 2009 20:12 schreef lcicle het volgende:
Onze nummers heb je hoop ik?..
misschien was het handig om even de e-mail door te kijken op nummers haha
pi_72867160
spannend he? vind ik dan
pi_72869831
ik vind het dood eng haha
pi_72872058
nou zo erg is het ook weer niet en ik heb een aantal mensen al eens ontmoet. En het blijkt: ze bijten niet. Nou ja niet allemaal Ik kijk er ook wel erg naar uit

Je kan me trouwens herkennen aan dat drukke jochie met die reebruine ogen
pi_72872150
Ik wens jullie heel veel plezier morgen en ik vind het echt heel spijtig dat ik niet kan komen (dat het niet verstandig is te komen, laat ik het zo zeggen).

Ik had jullie graag ontmoet.
pi_72872526
Misschien scheelt het als ik zeg dat ik het ook heel erg spannend vind? Hoop dat jullie een fijne dag zullen hebben en dat we nog fijnere foto's kan maken! Best spannend of alles gaat lopen zoals we een beetje bedacht hadden..
pi_72873078
Het is toch de bedoeling dat ik zelf wat speelgoed meebreng voor Seb he? Ik zal ons Vtech-wat-een-klere-herrie-ding thuislaten
pi_72873476
ik weet ook niet wat ik allemaal mee wil hebben aan speelgoed en entertainment.

En dan nog het drinken wat mee moet en het eten en koekjes etc.
ik kom morgen aanzetten met hutkoffers denk ik
pi_72873930
Allemaal vast veel plezier en ik ben heel benieud naar de foto's
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  Hoofdredactie Fotografie vrijdag 18 september 2009 @ 14:22:31 #21
95752 crew  Chell
Kluns
pi_72874650
Omdat ik nu op mijn werk ben en vandaag niet meer naar huis ga, heb ik helaas mijn fatboy niet mee kunnen nemen (vond het niet zo'n fijn plan om die een hele werkdag in de auto te laten liggen in Amsterdam).

Mocht er dus nog iemand anders een fatboy of een poefje of kleinere zitzak of weet ik wat hebben: neem vooral mee

Verder heb ik ook mijn 2e telefoon vergeten en heb ik het nummer wat Icicle in de mail had staan NIET bij me. Mocht iemand mijn andere mobiele nummer willen hebben voor de zekerheid, dan mag je me pm-en
pi_72878890
Ik heb een fatboy maar ik weet niet heel zeker of ik die mee kan nemen. Onze auto staat niet meteen bij ons huis geparkeerd en ik heb een hoop spullen mee te nemen (voor Lishe ). Dus als ik er aan denk en het lukt dan neem ik hem mee.

Deze kleur en uitvoering is het:

Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_72879413
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 16:31 schreef snoopy het volgende:
Ik heb een fatboy maar ik weet niet heel zeker of ik die mee kan nemen. Onze auto staat niet meteen bij ons huis geparkeerd en ik heb een hoop spullen mee te nemen (voor Lishe ). Dus als ik er aan denk en het lukt dan neem ik hem mee.

Deze kleur en uitvoering is het:

[ afbeelding ]
ja zeg, die kleurt niet bij Seb hoor
pi_72880622
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_72880772
Wel bij mijn bleekscheet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: