Gelukkig, ik zal proberen niet zo rot tegen je te doen. Wil natuurlijk nog wel vaker met je pratenquote:Op maandag 21 september 2009 00:11 schreef tombolafan het volgende:
bovenstaande was natuurlijk een grapje he...
maar ik ga off, slapen...
gebruik dan deze lettertjes he!quote:Op maandag 21 september 2009 10:02 schreef hornage het volgende:
Nah, wat een nare manier van omgang wordt er hier gehanteerd. Ik ben helemaal in shock... Mensen vinden dat ik te luid praat..... Naja zeg....
trouwens, TE luid heb ik niet gezegd... Luid, dat welquote:Op maandag 21 september 2009 10:02 schreef hornage het volgende:
Nah, wat een nare manier van omgang wordt er hier gehanteerd. Ik ben helemaal in shock... Mensen vinden dat ik te luid praat..... Naja zeg....
oh ja, dat kan ook, dat ik zo van je onder de indruk was dat ik je als luid heb onthouden...quote:Op maandag 21 september 2009 10:16 schreef hornage het volgende:
Maar dat kwam omdat ik ook een tijd naast jou zat en een fijn gesprek heb gehad he
quote:Op maandag 21 september 2009 10:38 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
Ik wilde even een onwijs grappige, stoere, coole, vette, onwijze entree maken![]()
Gelukt?
geen geluk bij de makelaars?quote:Op maandag 21 september 2009 10:52 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Shit. Dan maar verder zoeken naar een binnen (huis)locatie in Utrecht...
Die laten deze kans zomaar aan hun voorbij schieten.. zonder uberhaupt het fatsoen te hebben om te reageren.quote:
altijd bellen he, niet mailen... direct contact is heel belangrijk, en veel moeilijker te negeren.quote:Op maandag 21 september 2009 10:54 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Die laten deze kans zomaar aan hun voorbij schieten.. zonder uberhaupt het fatsoen te hebben om te reageren.
Ik zit heel krap in de tijd. En kan niet zomaar een tijd gaan zitten bellen op mn werk.quote:Op maandag 21 september 2009 10:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
altijd bellen he, niet mailen... direct contact is heel belangrijk, en veel moeilijker te negeren.
in je pauze bellen is de boodschap. dus!quote:Op maandag 21 september 2009 11:05 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Ik zit heel krap in de tijd. En kan niet zomaar een tijd gaan zitten bellen op mn werk.Volgend jaar ga ik het allemaal veel langer voorbereiden, als ik dan weer meedoe
Kwam nu ook gewoon te laat achter de wedstrijd.
enne, al een topic op fok geopend? in klussen en wonen bijvoorbeeld?quote:Op maandag 21 september 2009 11:05 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Ik zit heel krap in de tijd. En kan niet zomaar een tijd gaan zitten bellen op mn werk.Volgend jaar ga ik het allemaal veel langer voorbereiden, als ik dan weer meedoe
Kwam nu ook gewoon te laat achter de wedstrijd.
Gezien de apparatuur waar ik mee loop enzo, en de korte termijn heb ik liever iemand waarvan ik wel zeker weet dat ik ze kan vertrouwen. Anders maar geen binnenlocatie. Het is een film van 4 - 7 minuten, daar komen we ook nog wel uit danquote:Op maandag 21 september 2009 11:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
enne, al een topic op fok geopend? in klussen en wonen bijvoorbeeld?
Ben je buiten op straat veiliger dan?quote:Op maandag 21 september 2009 12:34 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Gezien de apparatuur waar ik mee loop enzo, en de korte termijn heb ik liever iemand waarvan ik wel zeker weet dat ik ze kan vertrouwen. Anders maar geen binnenlocatie. Het is een film van 4 - 7 minuten, daar komen we ook nog wel uit dan
Soms wel.... als die gozer die onder de anabolen zit in je huiskamer staat wel.....quote:Op maandag 21 september 2009 17:55 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ben je buiten op straat veiliger dan?
Ja, maar ik ga er niet vanuit dat fluffy bij die "vriend" van jou aanbeld om te vragen of hij binnen mag filmen...quote:Op maandag 21 september 2009 20:54 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Soms wel.... als die gozer die onder de anabolen zit in je huiskamer staat wel.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |