Ik weet neit wat voor alcoholisten jullie allemaal zijn en wat er allemaal gebeurt is toen ik er niet meer bij was. Toen ging het pas los volgens mij of niet?quote:Op zondag 20 september 2009 20:52 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Van die paar biertjes? Natuurlijk niet.
Alleen Patch.... die gaf de tafel en Mike's broek ook wat te drinken......quote:Op zondag 20 september 2009 20:58 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik weet neit wat voor alcoholisten jullie allemaal zijn en wat er allemaal gebeurt is toen ik er niet meer bij was. Toen ging het pas los volgens mij of niet?
Zonde van de drank... Dan had ie het nog beter aan mij kunnen geven....quote:Op zondag 20 september 2009 20:59 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Alleen Patch.... die gaf de tafel en Mike's broek ook wat te drinken......
Jij had het wel gedronken dan?quote:Op zondag 20 september 2009 21:00 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Zonde van de drank... Dan had ie het nog beter aan mij kunnen geven....
Ik drink wel eens, maar gewoon niet vaak. En ik ga bijna altijd zelf voor de frisdrank. Ben 1 keer zo zat geweest dat ik zoveel gekotst heb dat er niks meer uit kon komen. En sindsdien ga ik voor frisdrankquote:Op zondag 20 september 2009 21:05 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Jij had het wel gedronken dan?
Ah je omschrijft nu dus mijn gemiddelde avondje stappen.....quote:Op zondag 20 september 2009 21:06 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik drink wel eens, maar gewoon niet vaak. En ik ga bijna altijd zelf voor de frisdrank. Ben 1 keer zo zat geweest dat ik zoveel gekotst heb dat er niks meer uit kon komen. En sindsdien ga ik voor frisdrank(ik heb me lesje wel geleerd, wil niet zeggen dat er nooit alcohol in gaat)
Gelukkig verschillen wijquote:Op zondag 20 september 2009 21:08 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah je omschrijft nu dus mijn gemiddelde avondje stappen.....
Ik vind kotsen nou ook niet zo fijn maar over het algemeen gaat het heel lang goed en dan ineens heb ik er 1 te veel op......quote:Op zondag 20 september 2009 21:22 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Gelukkig verschillen wij, Ik hou er niet van om zoveel te kotsen. Dus stop ik wanneer ik weet dat het te ver gaat. (wat meestal bij 3 of 4 biertjes is, dan weer over op cola en dan misschien 2 of 3 biertjes... En dan niks meer, wil nog kunnen lopen. Maar over het algemeen, cola
)
Het begint gewoon met slecht lopen en dan heb ik al door dat ik moet stoppenquote:Op zondag 20 september 2009 21:24 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik vind kotsen nou ook niet zo fijn maar over het algemeen gaat het heel lang goed en dan ineens heb ik er 1 te veel op......
Dat is een van de symptomen idd.... niet goed uit je woorden komen en te luidruchtig zijn.....quote:Op zondag 20 september 2009 21:26 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Het begint gewoon met slecht lopen en dan heb ik al door dat ik moet stoppen
Ik kom over het algemeen beter uit mijn woorden na wat drankjes. Luidruchtig word ik nooit, alleen maar lacherigquote:Op zondag 20 september 2009 21:28 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat is een van de symptomen idd.... niet goed uit je woorden komen en te luidruchtig zijn.....
Als je dronken bent wordt je enthousiaster (ik wel) en dan ga ik ook luider spreken.....quote:Op zondag 20 september 2009 21:29 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik kom over het algemeen beter uit mijn woorden na wat drankjes. Luidruchtig word ik nooit, alleen maar lacherig
quote:Op zondag 20 september 2009 21:31 schreef hornage het volgende:
als ik dronken ben kan ik meestal wel een hele kroeg vermaken met mijn stemgeluid
Alleen als je dronken bent? Ik vond je gister ook best duidelijk hoorbaarquote:Op zondag 20 september 2009 21:31 schreef hornage het volgende:
als ik dronken ben kan ik meestal wel een hele kroeg vermaken met mijn stemgeluid
Zoals hij al zei als hij dronken is.....quote:Op zondag 20 september 2009 21:35 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Alleen als je dronken bent? Ik vond je gister ook best duidelijk hoorbaar![]()
(sorry
![]()
![]()
)
Hij moest nog auto rijden. Dan hoop ik dat hij niet al dronken wasquote:Op zondag 20 september 2009 21:36 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Zoals hij al zei als hij dronken is.....
quote:Op zondag 20 september 2009 21:39 schreef hornage het volgende:
Ik was zeker niet dronken. Maar 3 biertjes gedronken.
En Dyon, dat je mij goed kon verstaan was omdat ik naast je zat
Dat kan het ook geweest zijn jaquote:Op zondag 20 september 2009 21:39 schreef hornage het volgende:
Ik was zeker niet dronken. Maar 3 biertjes gedronken.
En Dyon, dat je mij goed kon verstaan was omdat ik naast je zat
quote:Op zondag 20 september 2009 21:35 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Alleen als je dronken bent? Ik vond je gister ook best duidelijk hoorbaar![]()
(sorry
![]()
![]()
)
Daarom zei ik er al sorry achter aan. Het klonk nog al lullig om daar commentaar op te hebben natuurlijkquote:Op zondag 20 september 2009 23:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik dacht hetzelfde!
![]()
(uiteraard niet onvriendelijk bedoeld hoor, hornage...)
geen idee, moet je aan hornage vragen...quote:Op zondag 20 september 2009 23:57 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
(heb ik het hier weer mee goed gepraat?)
Het was een algemene vraag, maar zou jij hierna weer vriendjes willen zijn of zou je me helemaal zat zijnquote:Op maandag 21 september 2009 00:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
geen idee, moet je aan hornage vragen...
quote:Op maandag 21 september 2009 00:03 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Het was een algemene vraag, maar zou jij hierna weer vriendjes willen zijn of zou je me helemaal zat zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |