Oh via Duitsland gegaan! Dat is voor jou praktischer natuurlijk.quote:Op donderdag 17 september 2009 18:41 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Aber natürlich. Hedenochtend om vijf over 6 (mocht niet eerder van Düsseldorf) geland. En nou echt helemaal van de wereld
quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:29 schreef wyccie het volgende:
Even een domme suggestie hoor. Jullie hebben voor de meet morgen toch wel telefoonnummers uitgewisseld? In ieder geval dat er 1 contactpersoon is die gebeld kan worden voor het geval iemand een treinvertraging heeft en de bioscoop niet kan vinden?
quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:29 schreef wyccie het volgende:
Even een domme suggestie hoor. Jullie hebben voor de meet morgen toch wel telefoonnummers uitgewisseld? In ieder geval dat er 1 contactpersoon is die gebeld kan worden voor het geval iemand een treinvertraging heeft en de bioscoop niet kan vinden?
Ik lees dat topic de hele tijd mee, en toevallig net die twee zinnen overgeslagen, haha!quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:33 schreef hornage het volgende:FMT Meet! 19 september in Utrecht - Film - Eten - Drinken
Hoe krijg je dat voor elkaar? Een date waarbij de 2de party er niks van weet? Als ik ga daten heb ik toch liever dat we het alle 2 weten :-Pquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:56 schreef DonJames het volgende:
Dag filmfans,
Ik heb volgende week een date ze weet het alleen nog niet, draait er nog wat geschikts in de bioscopen (Amsterdam) of raadt je me aan om iets anders te verzinnen?
Dank
quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:56 schreef DonJames het volgende:
Dag filmfans,
Ik heb volgende week een date ze weet het alleen nog niet, draait er nog wat geschikts in de bioscopen (Amsterdam) of raadt je me aan om iets anders te verzinnen?
Dank
quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
ik ben benieuwd hoe dat gaat dan! sleur je haar gewoon mee?![]()
(straks ben ik het!)
Ik heb het nog niet gevraagd, maar ze zegt toch wel ja.quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:48 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar? Een date waarbij de 2de party er niks van weet? Als ik ga daten heb ik toch liever dat we het alle 2 weten :-P
Het probleem is dat het aanbod te groot is (ja, ik woon nog maar net in Amsterdam, in de bios in m'n ouwe woonplaats draaien hooguit 10 films) en ik echt geen idee heb wat er in de bios draait.quote:/ontopic
Probeer bioscoop agenda eens uit :-)
Niet direct, ik zal het eerst netjes vragen.quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
ik ben benieuwd hoe dat gaat dan! sleur je haar gewoon mee?![]()
Lijk je op Doutzen en ben je puissant rijk? Zo ja, dan ben jij het! of eigenlijk niet, maar zo'n kans laat ik niet lopenquote:(straks ben ik het!)
That's me!!!quote:Lijk je op Doutzen en ben je puissant rijk? Zo ja, dan ben jij het! of eigenlijk niet, maar zo'n kans laat ik niet lopen
The Taking of Pelham 123 is wel goed. Als je meer van Tarantino houdt kun je naar Inglorious Basterds en als je van Nederlandse films houdt is De Storm een optie en als je van alternatieve films houdt kun je naar Looking for Ericquote:Op vrijdag 18 september 2009 16:45 schreef DonJames het volgende:
Maar geen goeie tips dus voor een leuke film? Draaien er geen films die je móet hebben gezien?
en omdat je met een meisje gaat, als ze een beetje gevoelig is kun je ook naar "my sisters keeper", schijnt een tranentrekker te zijn... (en anders vraag je gewoon wat zij graag wil...)quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:53 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
The Taking of Pelham 123 is wel goed. Als je meer van Tarantino houdt kun je naar Inglorious Basterds en als je van Nederlandse films houdt is De Storm een optie en als je van alternatieve films houdt kun je naar Looking for Eric
quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:53 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
The Taking of Pelham 123 is wel goed. Als je meer van Tarantino houdt kun je naar Inglorious Basterds en als je van Nederlandse films houdt is De Storm een optie en als je van alternatieve films houdt kun je naar Looking for Eric
Graag gedaan! Misschien is dit wel een mooi initiatief voor een topicreeks.... Help me een film uit te zoeken voor een avondje uit/date.....quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:58 schreef DonJames het volgende:
[..]
Thanks, die ga ik even checken!
Maak een topic aan en kijk of het wil lopenquote:Op vrijdag 18 september 2009 17:00 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Graag gedaan! Misschien is dit wel een mooi initiatief voor een topicreeks.... Help me een film uit te zoeken voor een avondje uit/date.....
Ik vind het prima. Er was een paar jaar geleden al zo iets maar dat heeft nooit echt gelopen geloof ik. Misschien dat het met punten wel loopt!quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:09 schreef Patch het volgende:
Ik wil een Fok-TV-Serie Trivia opzetten...
Lijkt me leuk.
Vrijwel de meeste regels zou ik over kunnen nemen van FMT toch?
Waarschijnlijk wel alleen vragen over tv-series die al zijn afgelopen, vanwege spoilers e.d.
Dus, vragen over sitcoms, mini-series, animatieseries, drama-series et cetera.
Leuk?
Heel erg leuk, maar kun je niet in plaats van series die al afgelopen zijn, seizoenen die al uitgezonden zijn geweest namen? Dan kun je niet spoileren en toch gebruik maken van de wat nieuwe series.quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:09 schreef Patch het volgende:
Ik wil een Fok-TV-Serie Trivia opzetten...
Lijkt me leuk.
Vrijwel de meeste regels zou ik over kunnen nemen van FMT toch?
Waarschijnlijk wel alleen vragen over tv-series die al zijn afgelopen, vanwege spoilers e.d.
Dus, vragen over sitcoms, mini-series, animatieseries, drama-series et cetera.
Leuk?
Ach ik heb er geen problemen mee dat mensen spoileren maar ik vind dat een voorwaarde voor de vragen wel moet zijn dat het seizoen waar de vraag over gaat in NL op tv moet zijn geweest. Want anders krijg je vragen over een gedownloade episode die hier pas volgend jaar uit komt....quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:30 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Heel erg leuk, maar kun je niet in plaats van series die al afgelopen zijn, seizoenen die al uitgezonden zijn geweest namen? Dan kun je niet spoileren en toch gebruik maken van de wat nieuwe series.
Maar dan mag je dus nooit vragen stellen over series als Eureka (die alleen op sci-fi is) of Kyle XY die hier niet uitgezonden word of BSG ofzo..quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:34 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach ik heb er geen problemen mee dat mensen spoileren maar ik vind dat een voorwaarde voor de vragen wel moet zijn dat het seizoen waar de vraag over gaat in NL op tv moet zijn geweest. Want anders krijg je vragen over een gedownloade episode die hier pas volgend jaar uit komt....
Ach het mag wel maar dan is de kans groot dat je vraag niet geraden wordt.quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:36 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Maar dan mag je dus nooit vragen stellen over series als Eureka (die alleen op sci-fi is) of Kyle XY die hier niet uitgezonden word of BSG ofzo..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |