Problemen? Das me middle name! Dyon "problemen" van Baal ! (word je nou bang? dan kun je weer rustig doen)quote:Op woensdag 23 september 2009 12:25 schreef hornage het volgende:
WAT ZEG JE DAAR? ZOEK JE PROBLEMEN OFZO?
Grote jonge!quote:Op woensdag 23 september 2009 12:32 schreef hornage het volgende:
Dan doe ik maar rustig...... (niet slaan).....
watje...quote:Op woensdag 23 september 2009 12:32 schreef hornage het volgende:
Dan doe ik maar rustig...... (niet slaan).....
Kleineer em nou niet zo! Sjongejonge... over aardig doen gesproken...quote:
ik probeer gewoon te stoken!quote:Op woensdag 23 september 2009 16:28 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Kleineer em nou niet zo! Sjongejonge... over aardig doen gesproken...
In een goed huwelijk?quote:Op woensdag 23 september 2009 16:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik probeer gewoon te stoken!
Mijn god, leef jij op alcohol?quote:Op woensdag 23 september 2009 16:34 schreef Patch het volgende:
Ik denk dan meteen aan een andere vorm van stoken
http://www.waarwoontwillem.nl/alcoholprut_verstoken.htm
quote:Op woensdag 23 september 2009 16:36 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Mijn god, leef jij op alcohol?
O o o Patchje toch, zeuren over je conditie en maar doorquote:
quote:Op woensdag 23 september 2009 16:41 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
O o o Patchje toch, zeuren over je conditie en maar dooren drinken
Zo'n machoman?quote:Op woensdag 23 september 2009 16:55 schreef hornage het volgende:
drinkconditie is ook conditie! De bierspier dient altijd een goede conditie te hebben!
Ennuh, tombolafan, wil jij liever hornage de machoman dan![]()
![]()
o.a. hier:quote:Op woensdag 23 september 2009 17:20 schreef wyccie het volgende:
Nou ben ik toch wel benieuwd, waar in het lichaam bevindt de bierspier zich?
Je hebt ook overal een antwoord op hequote:
nee hoor, na het zien van dat filmpje van Dyon vind ik je toch iets leuker zoals je nu bent.quote:Op woensdag 23 september 2009 16:55 schreef hornage het volgende:
drinkconditie is ook conditie! De bierspier dient altijd een goede conditie te hebben!
Ennuh, tombolafan, wil jij liever hornage de machoman dan![]()
![]()
Waar mijn filmpjes toch al niet goed voor zijn...quote:Op woensdag 23 september 2009 21:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nee hoor, na het zien van dat filmpje van Dyon vind ik je toch iets leuker zoals je nu bent.
quote:Op woensdag 23 september 2009 21:24 schreef Patch het volgende:
Ook hier (nogmaals) de vraag, moeten we de regel(s) aanpassen?
Als iemand antwoord geeft en geen vraag stelt binnen een bepaald tijdsbestek, dan is er ook geen punt voor diegene...
Verkeerd je post gelezenquote:Op woensdag 23 september 2009 21:24 schreef Patch het volgende:
Ook hier (nogmaals) de vraag, moeten we de regel(s) aanpassen?
Als iemand antwoord geeft en geen vraag stelt binnen een bepaald tijdsbestek, dan is er ook punt voor diegene...
Na het geven van het goede antwoord niet na komen van de verplichting om een nieuwe vraag te stellen dient de user het punt in te leveren.quote:Op woensdag 23 september 2009 21:28 schreef Patch het volgende:
Dus hoe stellen we die regel op, in niet al te lange zinnen en termen?
Ik ben echt van mening dat die regel er moet komen.
Dan kan er of komen te staan: Patch - 1
of de post waarin het punt werd toegekend wordt ge-edit...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |