quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:26 schreef Patch het volgende:
D'r zeggen wel veel mensen af de laatste dagen voor de meet...
quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:27 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ja, jammer genoeg wel... Straks zitten we met zijn 3'tjes
en er nog steeds geen rekening mee houden he... ik kijk altijd als ik m gemaakt heb eerst in een ander tabblad of ie er niet al is... dus als ik te laat ben maak ik m niet!quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:30 schreef dyonvbaal het volgende:
Waarom ben je me nou altijd voor! En grappig dat we bijna de zelfde TT hebben
Maar jij bent ook een valsspelerdquote:Op dinsdag 15 september 2009 14:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
en er nog steeds geen rekening mee houden he... ik kijk altijd als ik m gemaakt heb eerst in een ander tabblad of ie er niet al is... dus als ik te laat ben maak ik m niet!
quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:35 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Maar jij bent ook een valsspelerdjij maakt em en zet daarna pas de openingspost erin...
Nee hoor, ik laat het voortaan wel aan jou overquote:Op dinsdag 15 september 2009 14:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
het is niet zo dat ik ze graag als eerste wil maken ofzo, maar als je hem eerst maakt dan kan iedereen zien dat er al 1 is en dan voorkom je dat er meerdere zijn (tenzij jij mee gaat doen natuurlijk...)
Ach, zielig...quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:47 schreef Hulkio het volgende:
Pff begin langzaam aan gek te worden hier op het werk, vanavond die agressie er maar even uit gooien tijden trainen.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:48 schreef Hulkio het volgende:
Druk druk druk dit weekend, ook geen tijd voor rust. Heb al wel besloten dat ik het weekend erop echt helemaal niks ga doen.
bah... hoe komt dat? (en heb je nog iets gehoord van die baan?)quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:41 schreef mr_anonimous het volgende:
Hoi
Klotezooi heb een ontsteking in mijn hiel.....
Ik heb deze week een vervolggesprek bij een ander bedrijf. Die van die 4 flats heb ik zelf afgeblazen toen bleek dat ik een werkweek van ongeveer 70 uur zou krijgen.....quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
bah... hoe komt dat? (en heb je nog iets gehoord van die baan?)
mmm, dat is inderdaad wel veel werk ja. kan je eikel-vriend mooi doen dan toch?quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:53 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik heb deze week een vervolggesprek bij een ander bedrijf. Die van die 4 flats heb ik zelf afgeblazen toen bleek dat ik een werkweek van ongeveer 70 uur zou krijgen.....
goed excuus om anders te gaan trainen in de sportschool...quote:Die blessure komt door overbelasting
Hij belt mij niet meer. En hij is door andere vrienden ook al de deur gewezen toen ze lucht hadden gekregen van zijn actie.quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
mmm, dat is inderdaad wel veel werk ja. kan je eikel-vriend mooi doen dan toch?
Ik mag 2 weken niks.....quote:goed excuus om anders te gaan trainen in de sportschool...
Moet ik denk ik wel laten maken.....quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:32 schreef wyccie het volgende:
Heb je ook al zo'n hielding?
http://www.sportbraceshop.nl/Heel.htm
ach joh, dan ga je gewoon naar de sportschool om te kijken en te kletsen... (en aandacht krijg je vast met zo'n hiel...quote:
Toen ik met mijn arm in de mitella en wat blauwe plekken in het gezicht liep vroeg kassameisje wel of ik veel pijn had! Kennelijk vinden vrouwen mannen met pijn lief!quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ach joh, dan ga je gewoon naar de sportschool om te kijken en te kletsen... (en aandacht krijg je vast met zo'n hiel...)
wanneer kwam jij nou ook al weer terug?quote:
Bedankt voor het opzokenquote:Op dinsdag 15 september 2009 23:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
wanneer kwam jij nou ook al weer terug?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |