abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73578427
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 16:24 schreef wonderer het volgende:

[..]

Ook hetero's kunnen nichterig zijn... Dat willen mensen nog wel eens vergeten.
Mijn punt is, dat mensen een bepaald gedrag aan een geaardheid koppelen.
Uberprincipieel misschien, maar ik Üdenk wel dat dat niet zou moeten.
Of is een nicht geen homo?
  zondag 11 oktober 2009 @ 16:55:03 #227
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_73579165
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 16:30 schreef lezzer het volgende:

[..]

Mijn punt is, dat mensen een bepaald gedrag aan een geaardheid koppelen.
Uberprincipieel misschien, maar ik Üdenk wel dat dat niet zou moeten.
Of is een nicht geen homo?
Nee, niet alle nichten zijn homo. Maar dat weten mensen niet, want die gaan er meteen vanuit dat een nicht ook op mannen valt.

Het slaat gewoon inderdaad nergens op dat bepaald gedrag (alleen) aan een geaardheid gekoppeld kan worden. Er zijn ook ubermacho homo's die niet onderdoen voor de gemiddelde neanderthaler hetero...

Het is in principe simpelweg sexisme. Een man die vrouwelijk gedrag tentoonspreidt, "verlaagt" zichzelf en wordt uitgekotst.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  zondag 11 oktober 2009 @ 16:58:17 #228
259412 Seven.of.Nine
Seven volstaat. :*
pi_73579248
Ik vind jouw genderbeelden erg interessant, wonderer. Iedere keer weer tof om te lezen. Ze zetten me aan het denken.
Resistance is futile
  zondag 11 oktober 2009 @ 16:59:26 #229
71919 wonderer
pi_73579283
Thanks
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
pi_73587723
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 16:55 schreef wonderer het volgende:
Het is in principe simpelweg sexisme. Een man die vrouwelijk gedrag tentoonspreidt, "verlaagt" zichzelf en wordt uitgekotst.
Exactemundo
pi_73656896
quote:
If God Had Wanted Me To Be Accepting Of Gays, He Would Have Given Me The Warmth And Compassion To Do So
By Jane Kendricks, October 13, 2009

I don't question God. The Lord is my Shepherd and I shall put none above Him. Which is why I know that if it were part of God's plan for me to stop viciously condemning others based solely on their sexual preference, He would have seen fit—in His infinite wisdom and all—to have given me the tiniest bit of human empathy necessary to do so.

It's a simple matter of logic, really. God made me who I am, and who I am is a cold, anti-gay zealot. Thus, I abhor gay people because God made me that way. Why is that so hard to understand?

Here, let's start with the basic facts: I hate and fear gay people. The way they feel is different from how I feel, and that causes me a lot of confusion and anger. Everyone knows God is all-powerful. He could easily have given me the capacity to investigate what's behind those feelings rather than tell strangers in the park they're going to hell for holding hands. But God clearly has another path for me. And who am I to question His divine will?

Compassion, tolerance, understanding, basic decency, the ability to put myself in another person's position: God could have endowed me with any of those traits and yet—here is the crucial part—He didn't. Why? Because the Creator of the Universe wants me to demonize homosexuals in an effort to strip them of their fundamental human rights.

I'm sorry, but you can't possibly ask me to explain everything God does. He works in mysterious ways, remember?

Try to understand. If I were capable of thinking and acting any other way, then I'm sure I would, but God seems to be quite adamant about this one. He's just not budging at all. So unless our almighty Lord and Savior decides to change His mind about my ability to empathize on even the most basic level—which I find highly unlikely—then everyone is just going to have to accept the fact that I'm going to keep on hating homosexuals. And I know that He will fill me with the strength to remain mindless and hurtful in the face of adversity.

Which isn't to say that my faith hasn't been tested. Believe me, there have been times when I've drifted from the bitter and terrified life God has chosen for me. When my younger brother told me he was gay, it shook my faith to its very core. But here I am, 27 years later, still refusing to take his calls. Just the way God intended.

It's actually pretty astonishing how many complaints to the school board you can make regarding the new band teacher you've never met when you are filled with the Light of Christ and devoid of any real kindness or mercy toward His other children.

At the end of the day, I'm just trying to lead a good Christian life. That means going to church on Sunday, following the Ten Commandments, and fighting what I believe to be a sexual abomination through a series of petty actions and bitter comments made under my breath. Sure, I sometimes wish God would just reach into my heart and give me the ability to treat all people with, at the very least, the decency and respect they deserve as human beings. But unfortunately for that new couple who moved in three houses down, He hasn't yet.

Now, if you'll excuse me, I have God's work to do.
Goed opiniestuk .
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 21:29:28 #232
71919 wonderer
pi_73661545
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 19:28 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Goed opiniestuk .
pi_73690168
quote:
Emile Ratelband: 'Homo's zijn ziek'
Homoseksualiteit is gewoon een vorm van verslaving. Een seksverslaving. Die ook als dusdanig benaderd dient te worden. Zelfdiscipline is daarbij het sleutelwoord.

Het goedkeuren van homofilie toont aan hoezeer we naar de verkeerde kant aan het schuiven zijn.

Ik ben diepgelovig. Ik geloof in de schepper van het leven: de enige, ware God. Die een doel had bij de schepping van verschillende ras Ieder mens heeft zijn eigenheid. Zoals een man van een vrouw verschilt, en een zwarte van een blanke. lk zie er ook niks fout in om dat te zeggen. Want tot wat heeft het idiote idee geleid dat we allemaal evenwaardig zijn?
Totáál de weg kwijt
pi_73690980
Ach van mij part mag je van je opblaaspop houden of van een teddybeer zolang je er niemand schade mee doet heb ik geen moeite van homosexualiteit kan ik misschien zelfs nog wat van leren. Maar aan de andere kant vind ik het ook onzin en neem homo's over het algemeen niet serieus maar ik laat ze wel in hun waarde. Net zoals iemand die van knuffels houdt, het is onzin voor mij, maar het is mooi om te zien dat iemand van knuffels kan houden.
UITGESCHREVEN
pi_73691439
die irritante nichten moeten gewoon van de televisie. die creëren het beeld dat mannen die op mannen vallen eigenlijk vrouwen hadden moeten zijn maar in een verkeerd lichaam terecht zijn gekomen. ik val op mannen, maar ik ben helemaal niet zo. en ik moet echt helemaal niks hebben van die verwijfde ''mannen''. daarnaast voel er ook helemaal niks voor om naar aan gaybar te gaan of om de gayparade te bezoeken. nou is het ook zo dat ik ook op vrouwen val. dusja, ik weet niet echt wat ik mezelf moet noemen. maar ik wil gewoon of een echte mannelijk man of een echte vrouwelijk vrouw, en niks daartussen in
pi_73691872
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 14:54 schreef Quir het volgende:

[..]

Accepteer eens dat homofilie gewoon een afwijking is, een foutje van de natuur. Idioot.
dat is het ook, maar je hebt grote en kleine foutjes. en het hebben van slechte ogen is ook een foutje van de natuur. een paar lenzen erin en klaar. ben je daarom dan ook minderwaardig?

het is van dezelfde orde van grootte, alleen schenkt iedereen er wat teveel aandacht aan. en ik heb altijd zoiets van: waarom zou het me bijvoorbeeld ook maar een fuck kunnen interesseren of een van mijn vrienden met een man of een vrouw neukt. wat merk ik daar nou helemaal van dan? conclusie: het boeit me niet!

het enige waar ik me aan kan storen is nichterig gedrag door mannen. zeg niet meteen dat ik ze minderwaardig vind ofzo, maar ik irriteer me er gewoon vreselijk aan en daar kan ik verder ook niks aan doen

[ Bericht 5% gewijzigd door apenkutkop op 14-10-2009 20:13:33 ]
pi_73691948
Je mag de vergelijking eigelijk niet stellen maar waarom zijn pedofielen dan geen foutje van de natuur en homo's wel... Iets klopt er dan toch niet?

Pedo's zullen net zo hard beweren als homo's dat het ze aangeboren is, zo kan je alles wel recht praten.
UITGESCHREVEN
pi_73692013
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 20:09 schreef picardmike het volgende:

Pedo's zullen net zo hard beweren als homo's dat het ze aangeboren is, zo kan je alles wel recht praten.
Kan best zijn, maar dan hebben ze gewoon pech dat zij hun aangeboren 'afwijking' niet in de praktijk mogen brengen, en homo's wel. Ivm schade berokkenen aan anderen etc.
pi_73693185
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 20:09 schreef picardmike het volgende:
Je mag de vergelijking eigelijk niet stellen maar [..]
Nee, dat mag je inderdaad eigenlijk niet. Waarom doe je het dan wel?
pi_73693404
quote:
Nee, dat mag je inderdaad eigenlijk niet. Waarom doe je het dan wel?
Omdat pedo's hetzelfde bewijsstuk aanvoeren alleen hun mogen het niet, dat is geen gelijke behandeling. Ik vindt het een beetje hypocriet van mezelf dat ik homo's voorttrek. Zoals vroeger ook bij kerken was Huntelaar mag niet scoren, maar wel meespelen zo moeten pedo's hun leven ook maar gaan leiden?
UITGESCHREVEN
pi_73693596
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 20:47 schreef picardmike het volgende:

Omdat pedo's hetzelfde bewijsstuk aanvoeren alleen hun mogen het niet, dat is geen gelijke behandeling. Ik vindt het een beetje hypocriet van mezelf dat ik homo's voorttrek.
Dus alle 'onschadelijke afwijkingen' zouden van jou moeten lijden onder het feit dat je pedofielen gelijk wil behandelen?
pi_73693965
quote:
Dus alle 'onschadelijke afwijkingen' zouden van jou moeten lijden onder het feit dat je pedofielen gelijk wil behandelen?
Voor een pedofiel is zijn geaardheid ook niet schadelijk, een homo was vroeger ook schadelijk volgens de meeste. Het is maar net wat je zelf acceptabel vindt en andere. maar zoals ik al zei je mag van mij part van een opblaaspop houden of een teddybeer maar ik neem het niet serieus en wat schadelijk is bepalen we op ten duur allemaal zelf vanuit onze cultuur en heeft helemaal niks te maken met de legitimiteit van een geaardheid.
UITGESCHREVEN
pi_73694112
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 21:02 schreef picardmike het volgende:

[..]

Voor een pedofiel is zijn geaardheid ook niet schadelijk, een homo was vroeger ook schadelijk volgens de meeste. Het is maar net wat je zelf acceptabel vindt en andere. maar zoals ik al zei je mag van mij part van een opblaaspop houden of een teddybeer maar ik neem het niet serieus en wat schadelijk is bepalen we op ten duur allemaal zelf vanuit onze cultuur en heeft helemaal niks te maken met de legitimiteit van een geaardheid.
idioot. pedofielen zijn mensen die kinderen verkrachten en ze dwingen tot dingen die ik echt niet voor m'n geest wil halen. dat is toch walchelijk! en dat 2 manen of 2 vrouwen vrijwillig met elkaar rommelen noem jij net zo kwalijk? dat je zoiets überhaupt met elkaar ''durft'' te vergelijken, teringmongool!
pi_73694206
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 21:02 schreef picardmike het volgende:

Damn... zie je serieus de verschillen niet ? Op die manier kun je alles plat-relativeren en hoef ik jouw mening hierover dus totaal niet serieus te nemen .
pi_73694267
quote:
idioot. pedofielen zijn mensen die kinderen verkrachten en ze dwingen tot dingen die ik niet voor m'n geest willen halen. dat is toch walchelijk. en dat 2 manen of 2 vrouwen vrijwillig met elkaar rommelen vind jij net zo kwalijk? dat je zoiets überhaupt met elkaar durft te vergelijken, mongool!
Die mensen kunnen er toch ook niks aan doen dat ze anders zijn, net als bij jouw?

Je heb ook mensen die hebben seks met dieren en die dieren willen ook, is dat dan ook maar juist.

Kan je wel gaan schelden maar ik vind dat ergens gewoon hypocriet.

Okok ik zal het maar meteen zeggen wat ik er van vindt. Ik denk dat liefde mensen hypocriet maakt dwz een onjuist dubbel moraal geeft. Ik vind dat bij liefde niet horen. En meestal zie je bij homo's ook dat ze zo zijn, maar niet bij allemaal. Wel denk ik dat mensen vaak kiezen voor mannen uit hypocrisie en als ze dan de juiste man hebben getroffen slaat dat wellicht om en is er niks aan de hand. Maar homo's die geen partner kunnen vinden vindt ik een ramp.

[ Bericht 26% gewijzigd door picardmike op 14-10-2009 21:16:49 ]
UITGESCHREVEN
pi_73694463
Ik lees even mee, hopelijk zie ik wat minder gescheld en wat meer overtuigingskracht in woorden om anderen hun standpunt duidelijk te maken.
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
pi_73694497
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 20:47 schreef picardmike het volgende:

[..]

Omdat pedo's hetzelfde bewijsstuk aanvoeren alleen hun mogen het niet, dat is geen gelijke behandeling. Ik vindt het een beetje hypocriet van mezelf dat ik homo's voorttrek. Zoals vroeger ook bij kerken was Huntelaar mag niet scoren, maar wel meespelen zo moeten pedo's hun leven ook maar gaan leiden?
Iemand anders zei het al:
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 21:07 schreef apenkutkop het volgende:

[..]

idioot. pedofielen zijn mensen die kinderen verkrachten en ze dwingen tot dingen die ik echt niet voor m'n geest wil halen. dat is toch walchelijk! en dat 2 manen of 2 vrouwen vrijwillig met elkaar rommelen noem jij net zo kwalijk? dat je zoiets überhaupt met elkaar ''durft'' te vergelijken, teringmongool!
Waarom gaat het toch in elke discussie over homosexualiteit binnen afzienbare tijd over sex met kinderen en sex met dieren
pi_73694547
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 21:11 schreef picardmike het volgende:

Maar homo's die geen partner kunnen vinden vindt ik een ramp.
Homo's Mensen die geen partner kunnen vinden, vinden dat vaak ook een ramp.

.
pi_73694834
Om de OP nog even te quoten en zien waar het ook alweer over ging
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 14:22 schreef angelaatje het volgende:
Ik ben eigelijk wel benieuwd wat er leuk is aan het discrimineren van homoseksuelen.
en wat mensen nou eigenlijk van homoseksualiteit vinden.

als je bijvoorbeeld over straat loopt is er meteen wel iemand die zegt. kijk die homo dan!

ik vind dat de mensen in hun waarde moeten worden gelaten.. of ze nou homo, lesbisch of bi of hetero zijn maakt toch niet uit.
we zijn toch allemaal mens.

ik ben wel benieuwd naar jullie mening.
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
pi_73695154
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 21:11 schreef picardmike het volgende:

[..]

Die mensen kunnen er toch ook niks aan doen dat ze anders zijn, net als bij jouw?

Je heb ook mensen die hebben seks met dieren en die dieren willen ook, is dat dan ook maar juist.

Kan je wel gaan schelden maar ik vind dat ergens gewoon hypocriet.
ja en of ik ga schelden. ik hoef mezelf echt niet op een lijn met pedofielen te laten zetten door jou omdat ik mannen aantrekkelijk vind. en hoe kom je erbij; ''die dieren willen ook''? heb je het ze gevraagt dan

ik kan er niks aan doen dat er mensen als pedofiel geboren worden. maar daarom zou ik dus nooit iets met een man mogen hebben (iets waarbij ik niemand schaad) omdat het tegenover hun vervelend zou zijn dat hun niet kunnen toegeven aan hun interesse (iets waarbij ze iemand anders een heleboel schade toebrengen)?

in dat geval moet jij maar ook niet toegeven aan je gevoelens voor vrouwen. want volgens jou theorie zou dat oneerlijk zijn tegenover de andere partijen die dat ook niet mogen. je doet er wel niemand kwaad mee, net zo min als ik iemand ergens kwaad mee doe, maar zoals jij dat zegt ''betekent het dan ook meteen dat het juist is?'' antwoord: JA, want NIEMAND lijd eronder. als je het nu nog niet begrijpt ben je gewoon echt TE dom om voor de duivel te dansen

ps: ik heb niet gezegt dat ik homo ben, ik ben bi
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')