abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72764815
hallo allemaal,

Ik heb een vraag betreft symptomen die zich bij mij hebben voor gedaan de afgelopen tijd.

Ik zal me verhaal even kort proberen uit te leggen. Het is namelijk zo dat ik in de 2e week van juli (ruim 8 weken geleden) onveilige sex heb gehad met een meisje van 20 waar ik de status niet echt van weet. Ik ken het meisje wel al enige tijd zo bijna een jaar. Maar ik ben zo dom geweest om onveilige sex met haar te hebben ( jaa spijt komt altijd achter af als je angst hebt voor iets). Ik zelf ben 24 en dat meisje vertelde mij wel dat ze in het verleden chlamydia heeft gehad (pas achteraf)...

Een aantal dagen nadat we onveilige sex hebben gehad begon ik misselijk (jaa heb overgegeven) te worden en heb ik 1 nacht lichte koorts gehad. Ongeveer een week later kreeg ik een schimmel infectie op me geslachtsdeel. Ben hiermee langs geweest bij de huisarts en heb het laten zien. Heb de huisarts verteld wat er aan de hand was en dat het zich is gaan voor doen na onveilige sex. De huisarts vertelde dat het niets ernstigs was en dat het gewoon een schimmelinfectie was. Dit kon gebeuren waneer een meisje last had van bepaalde infecties. De huisarts heeft toen een zalfje uit geschreven wat ik ook heb gebruikt, een aantal dagen later was de schimmelinfectie verdwenen. Maar nadat deze symptoom was verdwenen begon er een nieuwe symptoom. Ik begon een brandend gevoel te krijgen aan mijn geslachts deel. Toen dit zich voor deed was ik op vakantie in het buitenland. ik ben in het buitenland naar het ziekenhuis gegaan en heb daar ook mijn verhaal verteld. Daar hebben ze een urine test gedaan en uit de uitslag was gebleken dat er bloed in me urine zat. De dokter uit het ziekenhuis schreef 2 verschillende antibioticaas uit deze heb ik allebei gebruikt. De gebruiks duur was 1 week. 2 dagen na de gebruiks duur van de antibioticaas begon ik last te krijgen van diarree, dit heeft ongeveer 2 weken stand gehouden. Ik ben hiermee naar de huisarts gegaan in Nederland en heb nogmaals mijn verhaal verteld. En vroeg aan de huisarts of dit symptomen waren van HIV. De huisarts vertelde mij dat de kans heel minimaal was om HIV op te lopen in Nederland. Dat luchte mij wel op. Ik heb ook een een bloed testen een urine test laten doen bij het diagnostische centrum. Dit was wel ongeveer 6 weken na mijn laatste risico contact. De uitslagen waren allemaal negatief. Dus geen HIV en geen SOA maar wel nog steeds bloed in de urine. Maar nu is het zo dat zo een test 3 maanden (12 weken) na laatste risico contact pas echt zekerheid geeft. Ik heb me laten vertellen dat een test na 6 weken ook wel redelijk betrouwbaar zou zijn (70% tot 80%). Nu lijkt het er ook op dat ik lichtelijk spierpijn heb dit voel ik heel soms (komt niet vaak voor). Ook heb ik last als ik op mijn kaken bijt van een soort bobbel onder me kaak aan beide kanten. Dit voel ik alleen wanneer ik spanning op me kaak zet. Zijn dit dan lymfeklieren of zijn dit gewoon spieren...

Ik word helemaal gek door er aan te denken. Ik moet nog ongeveer 4 weken wachten voor een volgende test dan zit ik op 3 maanden ongeveer.

Kan iemand een antwoord geven op mijn verhaal en de symptomen die zich voordoen bij mij. hoe groot is de kans dat ik HIV heb opgelopen na eenmalige onveilige sex... Ik maak me onzettend zorgen, of is dit nergens voor nodig?
pi_72764871
Niet zo groot, maar ga gewoon naar de dokter voordat je morgen dood bent
Baby darling doll face honey
  dinsdag 15 september 2009 @ 13:55:48 #3
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_72764901
No offense maar ga je je nu echt vastgrijpen aan het idee dat mensen roepen
"100 procent!!!!!"
"0 procent!!!!"

KUt is het wel, maar mensen hier gaan je daar niet mee kunnen helpen daarvoor ga ja nar de dokter he
pi_72764947
heb ik ook gedaan ik blijd er onzeker over... :S mischie dat er mensen zijn die hier ervaring mee hebben...
  dinsdag 15 september 2009 @ 13:58:12 #5
46435 Big_Fat_Wombat
Number of the Bitch
pi_72764982
Als je al HIV hebt, merk je dat zo snel?
Op maandag 37 juli 1742 01:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Whehehe.
pi_72765014
Goede nieuws is, je gaat dood.
Slechte nieuws, dit kan nog wel 80 jaar duren.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
  dinsdag 15 september 2009 @ 13:59:13 #7
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_72765025
De dokter weet het beter dan wij

Van de antibiotica kun je heel goed diarree krijgen. De bobbeltjes zijn waarschijnlijk klieren. En die spierpijn zou wel eens op een beginnend griepje kunnen duiden.

Echt, je gaat vast niet dood aan aids. Doe eens een beetje relaxen
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_72765120
Alsjeblieft, hier is je HIV..

Binnen een aantal dagen/weken (waarschijnlijk zelfs maanden/jaren) na een evt. HIV besmetting merk je er vaak nog niets van hoor..
  dinsdag 15 september 2009 @ 14:02:48 #9
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_72765144
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 13:59 schreef ElisaB het volgende:
Van de antibiotica kun je heel goed diarree krijgen.
Sterker nog: van een goeie kuur krijg je sowieso diarree omdat 't alle goeie bacterien in je darmkanaal doodt.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  dinsdag 15 september 2009 @ 14:04:14 #10
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_72765186
Het klinkt alsof je een beetje een hypochonder bent. Vriend van me heeft dat ook, zodra ie de bijwerkingen op een bijsluiter leest, krijgt ie er last van.
  dinsdag 15 september 2009 @ 14:12:17 #11
242879 Onnoman
The On And Only
pi_72765407
Geen medelijden met mensen die aan onveilige sex doen.. en heb daar werkelijk waar geen spijt van dat ik dit zeg.
mensen die niet beschikken over eigenwaarde laat staan zelfrespect, en die met elk wijf raggen om aan hun trekken te komen, low profile persons!
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_72765495
13,3%

Niemand kan er hier een zinnig woord over zeggen. Gewoon uitslag afwachten, niet zo stressen, en niet ieder symptoompje zien als HIV. Er heerst ook nog een griep, en een beetje diarree, spierpijn, bultjes, uitslag of een virusje heeft iedereen weleens. Zonder dat dat betekent dat je HIV hebt
pi_72765647
Ik heb haar ook een test laten doen... tenminste ze beweerde het gedaan te hebben weet alleen iet tot hoe verre ik haar kan vertrouwen op dat gebied... en alles was negatief volgens haar als ik haar kan geloven... dus jaa :S
  dinsdag 15 september 2009 @ 14:32:48 #14
102533 Gizmo112
Dat meen je niet
pi_72766003
Zal je ff laten testen, ipv hier om raad te vragen
Tot zover de kwaliteitspost
pi_72766137
als je goed hebt gelezen dan had je wel gezien dat ik me 6 weken na mijn laatste risico contact heb laten testen maar dat is veel te vroeg zo ver ik weet... maar heb nu nog 4 weken ongeveer te gaan voor ik de test op zijn tijd kan laten doen...
pi_72766336
Tenzij je een soort van SuperAIDS hebt, zal je echt nog niets mogen merken. Waarschijnlijk een schimmelinfectie en iets lichts opgelopen, maak je niet zo druk.

Onveilige sex, kan gebeuren.. maar als het gebeurd, wees er dan wel zeker van dat het geen slet is die alleen maar rond loopt te neuken...
pi_72766430
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 14:43 schreef Happychappy het volgende:
Tenzij je een soort van SuperAIDS hebt, zal je echt nog niets mogen merken. Waarschijnlijk een schimmelinfectie en iets lichts opgelopen, maak je niet zo druk.

Onveilige sex, kan gebeuren.. maar als het gebeurd, wees er dan wel zeker van dat het geen slet is die alleen maar rond loopt te neuken...
Nou ze had net een relatie van 2 jaar achter de rug maar kan natuurlijk iet weten of ze in die tussen tijd met jan en alle man in bed is gedoken.. had het der gevragen en ze zei dat ze maar 1 persoon onveilig heeft gehad aast die relatie van 2 jaar dus ik weet het niet... :S
  dinsdag 15 september 2009 @ 14:48:15 #18
190735 redrum76
The son of bloody Mary
pi_72766477
Mijn ex had een zure doos, na de heftige sex die wel 3 uur kon duren leek het net of ik mijn stegeman worst in een pot met zoutzuur had liggen raggen.

ff on topic.

Als de test negatief is en de arts het bevestigd dan heb je het echt niet.
pi_72767141
50 / 50

maar waarschijnlijk meer iets richting blaasontsteking
No Guts, No Glory
pi_72767185
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 15:07 schreef nuget het volgende:
50 / 50

maar waarschijnlijk meer iets richting blaasontsteking
dat is dan we te hopen maar daar is ook niks van uit gekomen tijdens de testen die ik eerder al heb gedaan... :S
pi_72767251
De symptomen van HIV zijn minder uitgesproken dan die van een andere infectie of SOA-infectie.
Ook is de kans op een andere infectie dan HIV veel en veel groter (gezien het aantal dragers, de besmettelijkheid en de kans op overdracht bij de acties die jij beschrijft).
Dat allemaal bij elkaar maakt de kans op hiv wel heel klein (en dan nog een negatieve test ook), en op 'iets' anders veel groter.
pi_72767356
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 15:10 schreef mgerben het volgende:
De symptomen van HIV zijn minder uitgesproken dan die van een andere infectie of SOA-infectie.
Ook is de kans op een andere infectie dan HIV veel en veel groter (gezien het aantal dragers, de besmettelijkheid en de kans op overdracht bij de acties die jij beschrijft).
Dat allemaal bij elkaar maakt de kans op hiv wel heel klein (en dan nog een negatieve test ook), en op 'iets' anders veel groter.
jaa ik weet gewoon niet meer wat moet ik denken... ik denk dat ik te veel stress uit angst e spijt... maar tis niet aders moet gewoon nog ff hier mee zitten..n en wie weet in het verloop voor altijd (moet er niet eens aan denken)...
  dinsdag 15 september 2009 @ 15:23:42 #23
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_72767659
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 15:13 schreef stresskip09 het volgende:
jaa ik weet gewoon niet meer wat moet ik denken... ik denk dat ik te veel stress uit angst e spijt... maar tis niet aders moet gewoon nog ff hier mee zitten..n en wie weet in het verloop voor altijd (moet er niet eens aan denken)...
Je kan ook niet meer typen zie ik. Ik zou me zorgen maken

Garpje... er is niets aan de hand met je. No worries!
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_72767725
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 15:23 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Je kan ook niet meer typen zie ik. Ik zou me zorgen maken

Garpje... er is niets aan de hand met je. No worries!
Mischien is dat wel een nieuwe symptoom van HIV wat nog nooit eerder is voorgekome bij iemand... verschil moet er zijn... ahah

BTW bedankt voor je motivatie kan ik wel gebruiken momenteel...
  dinsdag 15 september 2009 @ 15:26:54 #25
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_72767772
Stel je niet zo aan joh, er is geen enkele aanleiding om te denken dat je HIV hebt...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')