Sterker nog: van een goeie kuur krijg je sowieso diarree omdat 't alle goeie bacterien in je darmkanaal doodt.quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:59 schreef ElisaB het volgende:
Van de antibiotica kun je heel goed diarree krijgen.
Nou ze had net een relatie van 2 jaar achter de rug maar kan natuurlijk iet weten of ze in die tussen tijd met jan en alle man in bed is gedoken.. had het der gevragen en ze zei dat ze maar 1 persoon onveilig heeft gehad aast die relatie van 2 jaar dus ik weet het niet... :Squote:Op dinsdag 15 september 2009 14:43 schreef Happychappy het volgende:
Tenzij je een soort van SuperAIDS hebt, zal je echt nog niets mogen merken. Waarschijnlijk een schimmelinfectie en iets lichts opgelopen, maak je niet zo druk.
Onveilige sex, kan gebeuren.. maar als het gebeurd, wees er dan wel zeker van dat het geen slet is die alleen maar rond loopt te neuken...
dat is dan we te hopen maar daar is ook niks van uit gekomen tijdens de testen die ik eerder al heb gedaan... :Squote:Op dinsdag 15 september 2009 15:07 schreef nuget het volgende:
50 / 50
maar waarschijnlijk meer iets richting blaasontsteking
jaa ik weet gewoon niet meer wat moet ik denken... ik denk dat ik te veel stress uit angst e spijt... maar tis niet aders moet gewoon nog ff hier mee zitten..n en wie weet in het verloop voor altijd (moet er niet eens aan denken)...quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:10 schreef mgerben het volgende:
De symptomen van HIV zijn minder uitgesproken dan die van een andere infectie of SOA-infectie.
Ook is de kans op een andere infectie dan HIV veel en veel groter (gezien het aantal dragers, de besmettelijkheid en de kans op overdracht bij de acties die jij beschrijft).
Dat allemaal bij elkaar maakt de kans op hiv wel heel klein (en dan nog een negatieve test ook), en op 'iets' anders veel groter.
Je kan ook niet meer typen zie ik. Ik zou me zorgen makenquote:Op dinsdag 15 september 2009 15:13 schreef stresskip09 het volgende:
jaa ik weet gewoon niet meer wat moet ik denken... ik denk dat ik te veel stress uit angst e spijt... maar tis niet aders moet gewoon nog ff hier mee zitten..n en wie weet in het verloop voor altijd (moet er niet eens aan denken)...
Mischien is dat wel een nieuwe symptoom van HIV wat nog nooit eerder is voorgekome bij iemand... verschil moet er zijn...quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je kan ook niet meer typen zie ik. Ik zou me zorgen maken
Garpje... er is niets aan de hand met je. No worries!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |