abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72767697
Ik denk dat je hem duidelijk moet maken dat je er toch wel moeite mee hebt dat hij nog met haar omgaat na het werk. Als hij echt eerlijk tegenover zichzelf is dan gaat hij een gesprek met zijn collega aan waarin hij vertelt dat hij verder wil met zijn relatie met jou en dat het voor zowel hem en voor jou beter is dat ze niet meer afspreken na het werk.

Het is het niet waard om een relatie van 7 jaar op te geven voor een 'verliefdheid' als het dat al is. Zoals je zelf aangaf hebben jullie het laatste jaar niet veel tijd in jullie relatie gestoken en een beetje langs elkaar heen geleefd. Van jou kreeg hij geen aandacht maar van zijn collega wel. Praat met elkaar en probeer de 'sleur' te overwinnen. Het is dan wel belangrijk dat hij zijn collega alleen op het werk ziet en niet erbuiten zodat hij zich vooral op jullie kan richten.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 15 september 2009 @ 15:26:46 #52
163650 Greys
pi_72767767
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 15:19 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

TS wilde ongetwijfeld 'niet te moeilijk doen' en een volwassen opstelling kiezen. The High Road, weetjewel.

Wat dit geval vooral illustreert, denk ik, is dat het linksom of rechtsom toch wel zou zijn uitgedraaid op de situatie zoals die nu is, vooropgesteld dat die vriend nu eenmaal openstond voor de avances van die collega.
Maar het strookt echt voor geen meter met 'hij voelde zich erg schuldig'. Sure, daarom blijft ie lekker de kat op het spek binden! De vriend van TS is een grote egoïst en dat moet hij zelf weten, maar roep dan niet dat je je oh zo schuldig voelt.

En dat TS 'niet te moeilijk' wilde doen siert haar, want claimerig gedrag zit niemand op te wachten. Maar toen de vriend van TS zelf aan begon te geven dat hij de dame in kwestie toch wel erg leuk vond en TS hem gewoon steeds veel plezier wenste als hij weer eens een avondje bij de dame op de bank ging zitten... daar ging TS de mist in. Want dan valt het niet meer onder 'niet te moeilijk willen doen'.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 15 september 2009 @ 15:30:08 #53
58075 usrfobiwan
Hey! how are you doing?
pi_72767875
Waarom vraag je niet of die collega een keer gezellig mee komt eten. Misschien wordt het nog gezellig ook met zijn drieën. Als de sleur er toch al inzit kun je beter iets spannend doen toch? Als ze ze dat niet wil en hij ook niet. Ja dan houdt het op voor hem denk ik?
.: It is better to burn out, then fade away :.
.: Sometimes tears say al there is to say :.
pi_72768179
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 15:30 schreef usrfobiwan het volgende:
Waarom vraag je niet of die collega een keer gezellig mee komt eten. Misschien wordt het nog gezellig ook met zijn drieën. Als de sleur er toch al inzit kun je beter iets spannend doen toch? Als ze ze dat niet wil en hij ook niet. Ja dan houdt het op voor hem denk ik?
Anders lees je de reacties ook even
  dinsdag 15 september 2009 @ 15:43:57 #55
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_72768298
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 15:26 schreef Greys het volgende:
Maar het strookt echt voor geen meter met 'hij voelde zich erg schuldig'. Sure, daarom blijft ie lekker de kat op het spek binden! De vriend van TS is een grote egoïst en dat moet hij zelf weten, maar roep dan niet dat je je oh zo schuldig voelt.
Tuurlijk zegtie dattie zich schuldig voelt, dat hoor je te zeggen als je vreemdgaat, en wie weet meende hij het ook nog, of anders geloofde hij zelf dat hij het meende. Of hij dacht dat het van hem verwacht werd.
Hoe dan ook, allemaal geen garantie dat hij zich ernaar zal gedragen.
quote:
En dat TS 'niet te moeilijk' wilde doen siert haar, want claimerig gedrag zit niemand op te wachten. Maar toen de vriend van TS zelf aan begon te geven dat hij de dame in kwestie toch wel erg leuk vond en TS hem gewoon steeds veel plezier wenste als hij weer eens een avondje bij de dame op de bank ging zitten... daar ging TS de mist in. Want dan valt het niet meer onder 'niet te moeilijk willen doen'.
Mijn punt is dus dat het waarschijnlijk niets uit had gemaakt als TS zich wèl claimeriger had opgesteld. Dan was hij in het geniep net zo hard achter de gewaardeerde klega aangerend, onder het mom van 'ze drijft mij in haar armen! '.

Ik krijg namelijk de indruk dat hij het maar al te graag wilde allemaal, die toffe klega met alle geile beloften vandien.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 15 september 2009 @ 15:44:06 #56
163650 Greys
pi_72768306
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 15:25 schreef blue_star het volgende:
Ik denk dat je hem duidelijk moet maken dat je er toch wel moeite mee hebt dat hij nog met haar omgaat na het werk. Als hij echt eerlijk tegenover zichzelf is dan gaat hij een gesprek met zijn collega aan waarin hij vertelt dat hij verder wil met zijn relatie met jou en dat het voor zowel hem en voor jou beter is dat ze niet meer afspreken na het werk.

Het is het niet waard om een relatie van 7 jaar op te geven voor een 'verliefdheid' als het dat al is. Zoals je zelf aangaf hebben jullie het laatste jaar niet veel tijd in jullie relatie gestoken en een beetje langs elkaar heen geleefd. Van jou kreeg hij geen aandacht maar van zijn collega wel. Praat met elkaar en probeer de 'sleur' te overwinnen. Het is dan wel belangrijk dat hij zijn collega alleen op het werk ziet en niet erbuiten zodat hij zich vooral op jullie kan richten.
Dat weet hij al, dat ze er mee zit, omdat ze in haar OP zelf onderaan aangeeft dat ze er steeds mot over hebben en zij er zich 'onmogelijk' om gedraagt.
En zelfs al ziet hij de dame buiten werk niet meer... als hij echt al wat gevoelens voor haar heeft dan is het feit dat ze elkaar elke dag op het werk zien misschien al genoeg, helaas. Het zou wél een stuk meer respectvol zijn van de vriend van TS als hij er mee zou ophouden om haar buiten het werk te zien. Maar goed, dan holt ie weer naar zijn email misschien om te kijken of ze nog gemaild heeft.
En wee je gebeente als TS daar dan wat van zegt, want dan vindt hij dat ze heibel om niets maakt
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 15 september 2009 @ 15:44:38 #57
221112 Nijns
soms een beetje stout
pi_72768322
* Nijns is het heel erg eens met Greys
Op donderdag 25 juni 2009 14:37 schreef Pheno het volgende:
Een KSC zonder Nijns is als thee zonder suiker: minder zoet.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 15 september 2009 @ 15:47:39 #58
163650 Greys
pi_72768423
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 15:43 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Tuurlijk zegtie dattie zich schuldig voelt, dat hoor je te zeggen als je vreemdgaat, en wie weet meende hij het ook nog, of anders geloofde hij zelf dat hij het meende. Of hij dacht dat het van hem verwacht werd.
Hoe dan ook, allemaal geen garantie dat hij zich ernaar zal gedragen.
Ik snap, ik snap! Alleen ik bedoelde dat TS daar de fout in ging. Want ze had moeten zien dat 'boohoo ik voel me zo schuldig' niet strookt met 'ik blijf lekker met haar afspreken en haar handje vasthouden terwijl jij al weet dat ik haar best wel erg leuk vind!'. TS had er al veel eerder heibel om moeten schoppen en het niet lijdzaam moeten aanzien. Niet dat dat een garantie is dat het gaat werken, want vaak is het toch het begin van het einde.
quote:
Mijn punt is dus dat het waarschijnlijk niets uit had gemaakt als TS zich wèl claimeriger had opgesteld. Dan was hij in het geniep net zo hard achter de gewaardeerde klega aangerend, onder het mom van 'ze drijft mij in haar armen! '.
True, maar dan had zowel TS als d'r vriend het idee gehad dat TS het niet zomaar over haar kant had laten gaan en dat hun relatie van 7 jaar het waard is/was om voor te knokken.
quote:
Ik krijg namelijk de indruk dat hij het maar al te graag wilde allemaal, die toffe klega met alle geile beloften vandien.
Hij wilde het niet alleen, hij wil het nog steeds, ben ik bang.
En wat hij ook wil is dat TS deels van de schuld bij zichzelf gaat zoeken 'omdat ze hem niet genoeg aandacht gaf en moeilijk ging lopen doen toen hij andere vrouwen hun hand vast ging houden'.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_72768492
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 14:34 schreef Knuffelzacht het volgende:
Ok dat je verliefd word in een relatie op een ander dat kan gebeuren.... kan je niets aan doen het is gewoon stofjes in ons hoofd die dat veroorzaken.... maar het feit dat hij niets doet om omdat die verliefdheid over te laten gaan en eigenlijk alleen maar zijn gevoelens voor haar versterkt dmv fysiek contact als knuffelen en handjes vast houden tijdens de film (wtf?!?) geeft naar mijn inziens aan dat hij niet meer aan jullie relatie wilt werken en eigenlijk op verkenningstocht is van hoe zou dat met haar zijn etc etc.
Eens
Ik ben bang dat de vriend van TS verliefd is op een ander, maar niet durft te kiezen.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 15 september 2009 @ 15:51:48 #60
163650 Greys
pi_72768561
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 15:49 schreef lezzer het volgende:

[..]

Eens
Ik ben bang dat de vriend van TS verliefd is op een ander, maar niet durft te kiezen.
Hij durft misschien best te kiezen, maar hij wil het niet.
En waarom zou hij ook? Hij mocht van TS allebei hebben. Haar thuis en zijn collega op het werk en daarnaast gezellig handjevasthoudend tijdens filmpjes kijken!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_72768579
Dat gedoe van dat knuffelen en handje vasthouden is natuurlijk gewoon een voorzichtige opmaat naar dat hij er eigenlijk gewoon z'n piemel in wil hangen, of dat al gedaan heeft.

Klinkt gewoon alsof hij chickenshit is om TS te dumpen en dan maar kijkt hoe ver hij kan gaan en afwacht tot TS het zat is...
  dinsdag 15 september 2009 @ 15:53:39 #62
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_72768637
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 15:52 schreef Loveless85 het volgende:
Dat gedoe van dat knuffelen en handje vasthouden is natuurlijk gewoon een voorzichtige opmaat naar dat hij er eigenlijk gewoon z'n piemel in wil hangen, of dat al gedaan heeft.

Klinkt gewoon alsof hij chickenshit is om TS te dumpen en dan maar kijkt hoe ver hij kan gaan en afwacht tot TS het zat is...
Dit is gewoon helemaal waar.
Niets meer aan toe te voegen.

Ik dacht dat alleen vrouwen mannen zo behandelden
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  dinsdag 15 september 2009 @ 15:53:40 #63
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_72768640
Uiteindelijk zijn we het gewoon eens, Greys.
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 15:51 schreef Greys het volgende:
En waarom zou hij ook? Hij mocht van TS allebei hebben. Haar thuis en zijn collega op het werk en daarnaast gezellig handjevasthoudend tijdens filmpjes kijken!
En ons mannen kennende, zal hij nog gedacht hebben dat hij het lekker prima voor elkaar had ook nog! It's like having the cake, and eating it too!
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 15 september 2009 @ 15:55:29 #64
163650 Greys
pi_72768700
TS, neemt niet weg dat ik het klote voor je vind
Want het is niet niets, na 7 jaar
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_72768752
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 15:51 schreef Greys het volgende:

[..]

Inderdaad, of dat ja
  Moderator dinsdag 15 september 2009 @ 15:56:44 #66
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_72768762
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 15:49 schreef lezzer het volgende:

[..]

Eens
Hij durft wel te kiezen. Hij durft het alleen niet kenbaar te maken. Daarom speelt hij het op een andere manier, en gaat hij het zo draaien dat het uiteindelijk de schuld van TS is en zij heeft bewerkstelligd dat hij zijn 'affectie' buiten de deur ging zoeken.
Breitling - Instruments for Professionals
  dinsdag 15 september 2009 @ 16:01:29 #67
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_72768933
Vrouwen worden wel altijd als manipulatieve bitch bestempeld maar de vriend van TS kan er idd ook wat van.
an urge to help mankind overcomes me
pi_72769023
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 15:56 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Hij durft wel te kiezen. Hij durft het alleen niet kenbaar te maken.
Ok, laat ik het anders stellen. Hij durft de consequenties niet de aanvaarden.
Als je dat niet doet kies je ook niet.
Maar goed, kort door de bocht gezegd kan TS het wel schudden. Hoe klote dat ook is.
Verliefd worden/flirten is 1, maar als je er naar gaat handelen is het hek van de dam. Dat heet gewoon vreemdgaan in mijn ogen.
Iedereen vindt tijdens een relatie wel eens iemand anders erg leuk, en daar doe je dan gewoon niks mee en dan is er niks aan de hand.
pi_72769061
Ik snap niet dat jij het toelaat dat hij buiten werktijd nog met die meid omgaat. En dan wil hij haar nog "knuffelen" ook dat is echt de kat op het spek binden. Natuurlijk kan je het hem niet verbieden maar je kan hem wel een keuze geven.

Of met haar knuffelen.
Of met jou aan jullie relatie werken (hij zei toch dat je 1e plaats stond?)

Het zou best kunnen dat jullie relatie wat in een sleur zat na 7 jaar en dat jij even je eigen sores had zeg maar, maar hij had ook aan de bel kunnen trekken ipv met die collega om te gaan.
Haters gonna hate.
pi_72769085
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 15:53 schreef Garisson72 het volgende:
Uiteindelijk zijn we het gewoon eens, Greys.
[..]

En ons mannen kennende, zal hij nog gedacht hebben dat hij het lekker prima voor elkaar had ook nog! It's like having the cake, and eating it too!
Dit dus... Het is een rare vorm van 'gelegenheid maakt de dief'. Hij is er nu zó ver in kunnen gaan zonder gezeik dat het erg lastig word het nu nog te verbieden of hem geheel 'terug te winnen'
pi_72769121
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 15:56 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Hij durft wel te kiezen. Hij durft het alleen niet kenbaar te maken. Daarom speelt hij het op een andere manier, en gaat hij het zo draaien dat het uiteindelijk de schuld van TS is en zij heeft bewerkstelligd dat hij zijn 'affectie' buiten de deur ging zoeken.
Hij heeft toch aangegeven bereid te zijn om het contact met die ander op te geven
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 15 september 2009 @ 16:08:28 #72
163650 Greys
pi_72769166
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 16:06 schreef Ripley het volgende:

[..]

Hij heeft toch aangegeven bereid te zijn om het contact met die ander op te geven
Denk je niet stiekem dat hij dat zei omdat hij wist (na 7 jaar...) dat zij hem dat toch niet zou verbieden?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 15 september 2009 @ 16:09:35 #73
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_72769201
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 16:01 schreef saaw het volgende:
Vrouwen worden wel altijd als manipulatieve bitch bestempeld maar de vriend van TS kan er idd ook wat van.

Ja, ik vind het in mijn ogen echt een wijvenstreek van die gozert.

positief: Gelukkig praten jullie schijnbaar wel redelijk eerlijk, dat scheelt.

Maar zwaar negatief: Dat je vriend zich niet terugtrekt van die chick.

Natuurlijk ging jij dat niet van hem vragen, groot gelijk, precies om de redenen die je opgeeft TS. Maar je vriend, die had uit zichzelf moeten besluiten dat als zijn collega bedreigend is voor jullie relatie (gevoelens bij hem opwekt), dat hij zelf zo slim moet (had moeten) zijn om afstand te nemen. Zolang hij die afstand niet neemt, is hij degene die jullie relatie naar de afgrond doet schuifelen. Natuurlijk wordt je daar steeds bozer om TS, dat veroorzaakt je vriendje met zijn stomme gedrag. Hij moet zelf beslissen wat belangrijker is, zijn nieuwe liefje of jullie relatie. Nu wacht hij net zo lang totdat jij onuitstaanbaar bent, dat is een valse wijvenstreek want hij veroorzaakt dat zelf.
Ik pak mijn brommer en ik ga.
  Moderator dinsdag 15 september 2009 @ 16:10:38 #74
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_72769239
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 16:06 schreef Ripley het volgende:

[..]

Ik heb gelezen dat ie dat idd heeft aangegeven. TS heeft daar op laten volgen dat dat wat haar betreft niet hoefde. Dat was niet slim van haar.

Maar, het is leuk dat hij dat heeft aangegeven bereid te zijn. Maar hij heeft die keuze bij TS neergelegd, haar w.s. wel kennende na 7 jaar, en weten dat zij ging reageren zoals ze deed. Als hij nou zo'n flinke jongen was geweest, dan had hij dit zelf gewoon afgekapt, en had hij die keuze helemaal niet bij TS laten liggen.

Echter, als zij nu haar voorkeur zou uitspreken, dan zou hij dat 'niet op prijs stellen..'. Dat vind ik veelzeggend.
Breitling - Instruments for Professionals
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 15 september 2009 @ 16:15:15 #75
163650 Greys
pi_72769417
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 16:10 schreef CoolGuy het volgende:

Maar, het is leuk dat hij dat heeft aangegeven bereid te zijn. Maar hij heeft die keuze bij TS neergelegd, haar w.s. wel kennende na 7 jaar, en weten dat zij ging reageren zoals ze deed. Als hij nou zo'n flinke jongen was geweest, dan had hij dit zelf gewoon afgekapt, en had hij die keuze helemaal niet bij TS laten liggen.
Inderdaad, want hij voelde zich zo schuldig!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')