abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72943899
quote:
Op zondag 20 september 2009 17:34 schreef BlackRhino het volgende:
Ahja, en alle mensen die hier posten spreken natuurlijk native Engels. Toppie!
Het doel is average RP
Ja doei.
  zondag 20 september 2009 @ 19:52:19 #152
78498 classpc
I don't like change
pi_72943987
I sink wie hev aa problem!
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
pi_72944111
Na alle 'native speaking English countries' (USA, UK, Canada, Australië etc) spreken Nederlanders en Scandinaviërs het beste engels, dus niet zo klagen.

Ik blijf me altijd afvragen waarom jongeren in bijvoorbeeld Frankrijk / Italië / Duitsland / Spanje zo belabberd Engels spreken.
pi_72944535
quote:
Op zondag 20 september 2009 19:55 schreef Dawwa het volgende:
Ik blijf me altijd afvragen waarom jongeren in bijvoorbeeld Frankrijk / Italië / Duitsland / Spanje zo belabberd Engels spreken.
Nasynchronisatie van films en series is één van de grootste oorzaken.
Daarnaast ook de grootte van de landen: ze hoeven niet per sé naar een ander land om ver weg te gaan, dus geen noodzaak om andere talen te leren.
Verder is Nederland de ideale locatie voor vervoer van Engeland richting Europa.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_72945378
quote:
Op zondag 20 september 2009 19:55 schreef Dawwa het volgende:
Na alle 'native speaking English countries' (USA, UK, Canada, Australië etc) spreken Nederlanders en Scandinaviërs het beste engels, dus niet zo klagen.

de woordenschat is vaak in orde, de uitspraak echter verre van
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')