quote:Op dinsdag 15 september 2009 12:00 schreef -moppie- het volgende:
[..]
En de duurste?![]()
Ik ga effe lunchen
Ik denk aan de diameter van de waterleiding.quote:Op dinsdag 15 september 2009 12:10 schreef r8ality het volgende:
Toch idioot dat ze tegenwoordig in flats die waterdruk niet hoger krijgen. Of het ligt aan die geweldige stadsverwarming.
Nee, want in mijn eerste flat hadden we ook stadsverwarming en echt een loeiharde waterstraal... wat ik nu heb komt overeen met een geisertjequote:Op dinsdag 15 september 2009 12:10 schreef r8ality het volgende:
Toch idioot dat ze tegenwoordig in flats die waterdruk niet hoger krijgen. Of het ligt aan die geweldige stadsverwarming.
flat is te hoogquote:Op dinsdag 15 september 2009 12:10 schreef r8ality het volgende:
Zuunige Hollandersquote:Op dinsdag 15 september 2009 12:15 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ik denk aan de diameter van de waterleiding.
teveel eelt op de klitquote:
misschien dotteren?quote:Op dinsdag 15 september 2009 12:18 schreef Stormqueen het volgende:
Wij hebben 1 faalkraan, maar we vermoeden dat de waterleiding vernauwd is ergens
Die mag je ff uitleggenquote:
Die StudentenOV is toch een kortingskaart als je niet gratis reist?quote:Op dinsdag 15 september 2009 12:23 schreef Inu het volgende:
StudentenOV is niet meer geldig tussen kerst en nieuwjaar, echt sufGelukkig heb ik een kortingskaart
Ja, maar heb de mijne in moeten leveren deze zomerquote:Op dinsdag 15 september 2009 12:25 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Die StudentenOV is toch een kortingskaart als je niet gratis reist?.
douchekop, klit, slappe waterstraalquote:
Dan maakt het ook niet uit dat dat ding niet meer geldig is tussen kerst en oud&nieuw.quote:Op dinsdag 15 september 2009 12:25 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, maar heb de mijne in moeten leveren deze zomer
inderdaadquote:Op dinsdag 15 september 2009 12:29 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Dan maakt het ook niet uit dat dat ding niet meer geldig is tussen kerst en oud&nieuw.
Nee, maar vind het wel stom dat ze het doenquote:Op dinsdag 15 september 2009 12:29 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Dan maakt het ook niet uit dat dat ding niet meer geldig is tussen kerst en oud&nieuw.
Ik niet, het is een studentenkaart geen leuke reisjeskaart.quote:Op dinsdag 15 september 2009 12:32 schreef Inu het volgende:
[..]
Nee, maar vind het wel stom dat ze het doen
dat heb je toch helemaal zelf in de handquote:Op dinsdag 15 september 2009 12:35 schreef r8ality het volgende:
Zo, de laatste 300 euro aan boetes overgemaakt. Hopen dat ik er nu even gevrijwaard van blijf, ben het een beetje beu om 1000 euro per jaar extra belasting te betalen.
Welquote:Op dinsdag 15 september 2009 12:36 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ik niet, het is een studentenkaart geen leuke reisjeskaart.
Geen zin in discussie, dus ik zal maar even braaf "ja" antwoordenquote:Op dinsdag 15 september 2009 12:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat heb je toch helemaal zelf in de hand
waar maak je je druk om, je bent toch afgestudeerd?quote:
Wel knap.... Ik reed met tig km meer met een vlottere auto en vlottere rijstijl max 150 euro boete per jaarquote:Op dinsdag 15 september 2009 12:35 schreef r8ality het volgende:
Zo, de laatste 300 euro aan boetes overgemaakt. Hopen dat ik er nu even gevrijwaard van blijf, ben het een beetje beu om 1000 euro per jaar extra belasting te betalen.
Braafquote:Op dinsdag 15 september 2009 12:39 schreef r8ality het volgende:
[..]
Geen zin in discussie, dus ik zal maar even braaf "ja" antwoorden.
Vlottere auto ja. Vlottere rijstijl, nehquote:Op dinsdag 15 september 2009 12:39 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Wel knap.... Ik reed met tig km meer met een vlottere auto en vlottere rijstijl max 150 euro boete per jaar.
You ghef PMzquote:Op dinsdag 15 september 2009 12:39 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Wel knap.... Ik reed met tig km meer met een vlottere auto en vlottere rijstijl max 150 euro boete per jaar.
dat sowieso, qua gratis rijden, maar ik denk dat het nu zo is dat ook de korting niet geldt tussen kerst en nieuwjaarquote:Op dinsdag 15 september 2009 12:42 schreef amaranta het volgende:
De OVjaarkaart, als we het daar over hebben, is volgens mij nog nooit geldig geweest tussen kerst en oud en nieuw.
In ieder geval nooit op feestdagen.
Feestdagen ja. 27, 28, 29, 30 en 31 december zijn geen feestdagen hequote:Op dinsdag 15 september 2009 12:42 schreef amaranta het volgende:
De OVjaarkaart, als we het daar over hebben, is volgens mij nog nooit geldig geweest tussen kerst en oud en nieuw.
In ieder geval nooit op feestdagen.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 12:35 schreef r8ality het volgende:
8 mei 2009, A15. Tweemaal 150 euroquote:Op dinsdag 15 september 2009 12:42 schreef ColtZ40 het volgende:
Dit jaar 2 boetes op dezelfde dag, mijn verjaardag.
Tsja, ik rijd nou eenmaal anders.quote:Op dinsdag 15 september 2009 12:43 schreef ArTiC het volgende:
[..]
![]()
ik heb in 13 jaar brommer/auto rijden nog geen 300 euro aan boetes bij elkaar gesprokkeld
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 15 september 2009 12:43 schreef ArTiC het volgende:
[..]
![]()
ik heb in 13 jaar brommer/auto rijden nog geen 300 euro aan boetes bij elkaar gesprokkeld
quote:Op dinsdag 15 september 2009 12:39 schreef r8ality het volgende:
[..]
Nee, hij was altijd alleen niet geldig op kerstdagen en 1 januari, daartussen welquote:Op dinsdag 15 september 2009 12:44 schreef amaranta het volgende:
Ik bedoel, dat ik dacht, dat hij in de kerstvakantie sowieso niet geldig was. Maar he, ik heb al bijna 8 jaar geen OV jaar kaart meer dus ik weet het ook niet.
Er is geen enkele uni of hogeschool open tussen kerst en nieuwjaar, dus deze afschaffing is terecht in mijn ogenquote:Op dinsdag 15 september 2009 12:45 schreef Inu het volgende:
[..]
Nee, hij was altijd alleen niet geldig op kerstdagen en 1 januari, daartussen wel
Waterdruk is enorm hoog te krijgen, alleen kost het aardig wat geld om een installatie te bouwen en hydrofoors die een hoge druk kunnen creëren. En idd vaak is de warmteunit van de stadsverwarming hierin de beperkende factor.quote:Op dinsdag 15 september 2009 12:10 schreef r8ality het volgende:
Eens!quote:Op dinsdag 15 september 2009 12:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Er is geen enkele uni of hogeschool open tussen kerst en nieuwjaar, dus deze afschaffing is terecht in mijn ogen
Tussen 16 juli en 16 augustus is het ding ook nooit geldig geweest
Vond ik idd ook altijd storendquote:Op dinsdag 15 september 2009 12:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Er is geen enkele uni of hogeschool open tussen kerst en nieuwjaar, dus deze afschaffing is terecht in mijn ogen
Tussen 16 juli en 16 augustus is het ding ook nooit geldig geweest
whehehequote:Op dinsdag 15 september 2009 12:49 schreef amaranta het volgende:
[..]
Eens!
Daarnaast vind ik dat je al de dagen tussen K en OenN met je familie door moet brengen.
Etend, aan tafel.
Visualquote:Op dinsdag 15 september 2009 12:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
whehehe
10 kilo paella door je strot
Kit is omnipotentquote:Op dinsdag 15 september 2009 12:53 schreef amaranta het volgende:
Volgens mij heeft KIT (of hoe die auto ook mag heten) een hoger IQ dan ikzelf. Hij weet echt veel!
Kit heeft een Google-chipquote:Op dinsdag 15 september 2009 12:53 schreef amaranta het volgende:
Volgens mij heeft KIT (of hoe die auto ook mag heten) een hoger IQ dan ikzelf. Hij weet echt veel!
ook ik had mijn bedenkings toen ik het lasquote:Op dinsdag 15 september 2009 12:41 schreef r8ality het volgende:
[..]
Vlottere auto ja. Vlottere rijstijl, neh.
Ik doe dat uitsluitend met vrienden, 1 dag is voor familie, verder zoeken ze het maar uitquote:Op dinsdag 15 september 2009 12:49 schreef amaranta het volgende:
[..]
Eens!
Daarnaast vind ik dat je al de dagen tussen K en OenN met je familie door moet brengen.
Etend, aan tafel.
Ik ging ieder weekend van Friesland naar Brabant.quote:Op dinsdag 15 september 2009 12:51 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik ging ook minimaal 3x per week op en neer tussen Utrecht, Dordrecht en Helmond
Ik had "vroeger" ook een weekendOV. Altijd handig om je auto ergens op te halen als je weer eens teveel gedronken hadquote:Op dinsdag 15 september 2009 12:57 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik ging ieder weekend van Friesland naar Brabant.
Het was namelijk 10 minuten fietsen naar mijn school, had hem door de week dus niet nodig.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 12:57 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik ging ieder weekend van Friesland naar Brabant.
Het was namelijk 10 minuten fietsen naar mijn school, had hem door de week dus niet nodig.
Zegt de kerel die geen scifi wil kijken omdat dat onrealistisch isquote:Op dinsdag 15 september 2009 12:57 schreef r8ality het volgende:
Jongens het is K.I.T.T. Stelletje onwetende vrouwspersonen.
Geen zin in discussie, dus ik zal maar even braaf "ja" antwoordenquote:Op dinsdag 15 september 2009 12:41 schreef r8ality het volgende:
[..]
Vlottere auto ja. Vlottere rijstijl, neh.
Knight Rider (de oude dan, de nieuwe is idd echt onzin) is gewoon een deel van je opvoeding als jongenquote:Op dinsdag 15 september 2009 13:00 schreef Inu het volgende:
[..]
Zegt de kerel die geen scifi wil kijken omdat dat onrealistisch is
quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:00 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Kwam ik op het laatst ook nog om het weekend?
ik heb een andere webshop gevonden waar die radiator maar 195 euro kostquote:Op dinsdag 15 september 2009 13:00 schreef bleiblei het volgende:
[..]
en dan nog is het knap om 1K aan boetes te rijden met een auto die nog trager is dan een dieselpunto![]()
Rijd jij altijd minstens 100 op de Kennedylaan? Probeer jij je auto elke bocht in een drift te gooien als het nat is? Rijd jij over vluchtstrook/uitvoegstroken om vrachtwagens in te halen?quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:00 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dan ben ik ook opgevoed als jongenquote:Op dinsdag 15 september 2009 13:01 schreef r8ality het volgende:
[..]
Knight Rider (de oude dan, de nieuwe is idd echt onzin) is gewoon een deel van je opvoeding als jongen.
ik was echt gewoon voor erbijquote:Op dinsdag 15 september 2009 13:01 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Een weekend moppie, een weekend vrienden.
Behalve de A-team vind ik aan de rest geen zak aanquote:Op dinsdag 15 september 2009 13:02 schreef Inu het volgende:
[..]
Dan ben ik ook opgevoed als jongenInclusief The A-team, McGyver, Star Trek, Indiana Jones en James Bond
Je mist de belangrijkste!quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:02 schreef Inu het volgende:
[..]
Dan ben ik ook opgevoed als jongenInclusief The A-team, McGyver, Star Trek, Indiana Jones en James Bond
Welke dan?quote:
Meisjequote:Op dinsdag 15 september 2009 13:03 schreef r8ality het volgende:
[..]
Behalve de A-team vind ik aan de rest geen zak aan.
Wat ze allemaal niet voor je over heeftquote:
nee, maar niet iedereen kan zo stoer zijn als jij natuurlijk! Duhquote:Op dinsdag 15 september 2009 13:02 schreef r8ality het volgende:
[..]
Rijd jij altijd minstens 100 op de Kennedylaan? Probeer jij je auto elke bocht in een drift te gooien als het nat is? Rijd jij over vluchtstrook/uitvoegstroken om vrachtwagens in te halen?
Denk het niet.
utopie!!quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:01 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Een weekend moppie, een weekend vrienden.
vriendinnen neuken wel lekkerder dan vrienden..quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:05 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Vrienden moet je niet laten vallen voor een vriendin.
Das niet stoer. Das goed voor de doorstroming. Alleen kost het een hoop geldquote:Op dinsdag 15 september 2009 13:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, maar niet iedereen kan zo stoer zijn als jij natuurlijk! Duh
Moest lachen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:06 schreef FUFR het volgende:
[..]
vriendinnen neuken wel lekkerder dan vrienden..
Nee, maar:quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:02 schreef r8ality het volgende:
[..]
Rijd jij altijd minstens 100 op de Kennedylaan? Probeer jij je auto elke bocht in een drift te gooien als het nat is? Rijd jij over vluchtstrook/uitvoegstroken om vrachtwagens in te halen?
Denk het niet.
inclusief bezorgkostenquote:Op dinsdag 15 september 2009 13:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb een andere webshop gevonden waar die radiator maar 195 euro kost
dat denk jijquote:Op dinsdag 15 september 2009 13:06 schreef FUFR het volgende:
[..]
vriendinnen neuken wel lekkerder dan vrienden..
nee, daar verkopen ze alleen witte standaard radiatoren. Vind het wel een opmerkelijk prijsverschilquote:Op dinsdag 15 september 2009 13:12 schreef bleiblei het volgende:
[..]
w00t?
Hebben ze die andere ook?
Misschien is het een miniatuur verwarming voor in een poppenhuisquote:Op dinsdag 15 september 2009 13:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, daar verkopen ze alleen witte standaard radiatoren. Vind het wel een opmerkelijk prijsverschil
Ik reed met mijn groene gebakje nooit harder dan 100, dus het zal wel 20km/u geweest zijn. Ik heb namelijk wel respect voor het materiaal waar ik mee rijd.quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:08 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Nee, maar:
A. De keren dat ik je tegen kwam op de weg reed je 10km/u onder de toegestane snelheid achter een vrachtwagen.
Ik let gemiddeld beter op dan de automobilisten om me heen, dus aan deze opmerking heb ik helaas geen boodschapquote:B. Versta ik onder vlotte rijstijl, niet "zogenaamd" rijden als een achterlijke debiel waarbij je je omgeving in gevaar brengt.
Ja, jij bent inderdaad zo'n sukkel die gaat remmen voor flitspalen die niet aan staan. Ik neem wel eens wat risico om juist te weten welke wel of niet aanstaan. Kost af en toe geld inderdaad.quote:C. Ben ik niet dom, met als gevolg dat IK geen 1000 euro per jaar aan boetes rij en jij wel. Als in, ik let op waar ik me minder aan de regeltjes hou en jij niet.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:15 schreef r8ality het volgende:
Ik neem wel eens wat risico om juist te weten welke wel of niet aanstaan. Kost af en toe geld inderdaad.
Dat zou ik wel te weinig vinden ja. Ik heb alleen niet zoveel te vindenquote:Op dinsdag 15 september 2009 13:16 schreef -moppie- het volgende:
[..]
dat is dus maar 2 weekenden per maand neuken, is heul niet veel hoor
Of ik jas em over een andere voorsorteerstrook en tik daarbij net de sensoren aan. Ook al gepresteerdquote:
Ik weet iemand uit dit topic die er voor zou tekenen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:16 schreef -moppie- het volgende:
[..]
dat is dus maar 2 weekenden per maand neuken, is heul niet veel hoor
jij toen blijkbaar ookquote:Op dinsdag 15 september 2009 13:19 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ik weet iemand uit dit topic die er voor zou tekenen.
beetje flauw hoor...r8 steeds pestenquote:Op dinsdag 15 september 2009 13:19 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Artic? Ik?quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:19 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ik zal je er aan herinneren als je jezelf of een onschuldige omstander te pletter rijdt met je stoere verhalenquote:Op dinsdag 15 september 2009 13:15 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik reed met mijn groene gebakje nooit harder dan 100, dus het zal wel 20km/u geweest zijn. Ik heb namelijk wel respect voor het materiaal waar ik mee rijd.
[..]
Ik let gemiddeld beter op dan de automobilisten om me heen, dus aan deze opmerking heb ik helaas geen boodschap
[..]
Ja, jij bent inderdaad zo'n sukkel die gaat remmen voor flitspalen die niet aan staan. Ik neem wel eens wat risico om juist te weten welke wel of niet aanstaan. Kost af en toe geld inderdaad.
Jammer alleen dat een of andere pipo achter z'n bureau die beperking heeft ingesteld, zonder ook maar enig idee te hebben hoe of wat. Tsja, en ik ben nogal slecht in onredelijke beperkingen respecteren.
Ik heb een kaknaamquote:Op dinsdag 15 september 2009 13:26 schreef amaranta het volgende:
wij gaan voor een kaknaam
http://www.jongensenmeisjesnamen.nl/Gooische-Jongensnamen.html
http://www.jongensenmeisjesnamen.nl/Gooische-Meisjesnamen.html
Met plezierquote:Op dinsdag 15 september 2009 13:23 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik zal je er aan herinneren als je jezelf of een onschuldige omstander te pletter rijdt met je stoere verhalen.
Enne, qua afremmen, ik heb genoeg verkeersinzicht omdat met beleid te doen. Afremmen voor dergelijke zaken.
Wat betreft het testen van flitspalen. Help de medemens en deel je bevindingen eens met anderen!.
Ik zal het noterenquote:Op dinsdag 15 september 2009 13:29 schreef r8ality het volgende:
Oh, en 100k km in een nieuwe dieselpunto, voornamelijk snelweg geldt niet als rij-ervaring.
We gaan daar over een paar jaar ook wonen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:27 schreef -moppie- het volgende:
Colt is een Gooische kakkert
i sincerily heup so!quote:
quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:19 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
nie in benidorm nie?quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:31 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
We gaan daar over een paar jaar ook wonen.
Says wie met de moeilijke naam?quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:27 schreef -moppie- het volgende:
Colt is een Gooische kakkert
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
In elke andere taal behalve het Nederlandsquote:Op dinsdag 15 september 2009 13:32 schreef amaranta het volgende:
Jouw naam staat ook erg hoog op mijn favorieten lijstje Inu.
Enige nadeel is dat die in het Spaans zo moeilijk uit te spreken valt.
dat was ik mutzquote:
Zit je jezelf nou te verraaien?quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:32 schreef amaranta het volgende:
Mooi, blijft het lekker rustig qua spaansheidquote:Op dinsdag 15 september 2009 13:32 schreef amaranta het volgende:
quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zit je jezelf nou te verraaien?
Billie of Lenaquote:Op dinsdag 15 september 2009 13:35 schreef Inu het volgende:
Ik weet mijn meisjesnamen alBillie, Door en Cato
kampnaam!quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:33 schreef amaranta het volgende:
Onbegrijpelijk dat Caitlyn ofzoiets er tussen staat en Eva niet.
Billie? Doe dan Kees!quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:35 schreef Inu het volgende:
Das war die Tinaquote:Op dinsdag 15 september 2009 13:37 schreef Inu het volgende:
[..]
Lena vind ik een beetje te Wass kosten die kondome?
ik niet, jij wel?quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:31 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
We gaan daar over een paar jaar ook wonen.
Keesje is idd ook leukquote:
Leuk als ze naar Engeland of Amerika gaanquote:Op dinsdag 15 september 2009 13:35 schreef Inu het volgende:
dan noemde heur gewoon Keesquote:Op dinsdag 15 september 2009 13:37 schreef Inu het volgende:
[..]
Keesje is idd ook leukmaar een kind van mij krijgt ws geen postuur voor een Keesje, dus dat doen we maar niet
Ja een beetje wel he?quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, ze vind de naam erg leuk maar het valt af omdat ze de naam in Spanje niet fatsoenlijk uit kunnen spreken.quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Billie is een Engelse meisjesnaam en Cato is Latijn, dus dat moet ook wel kunnen. Alleen Door kan dan niet, maar dan noem ik der wel volledig Doris en dan kan het weer welquote:Op dinsdag 15 september 2009 13:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Leuk als ze naar Engeland of Amerika gaan
Doe maar nietquote:Op dinsdag 15 september 2009 13:37 schreef Inu het volgende:
[..]
Keesje is idd ook leukmaar een kind van mij krijgt ws geen postuur voor een Keesje, dus dat doen we maar niet
En ik iemand die zijn dochter vis noemt.quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:38 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ken iemand die d'r dochter Loïs Lene heeft genoemd
pornonaamquote:Op dinsdag 15 september 2009 13:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Doe maar niet
http://images.google.nl/images?gbv=2&hl=nl&safe=off&q=keesje&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wi
quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Doe maar niet
http://images.google.nl/images?gbv=2&hl=nl&safe=off&q=keesje&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wi
Ik zat te denken aan Wil.quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:35 schreef FUFR het volgende:
[..]
Mooi, blijft het lekker rustig qua spaansheid
wie?quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:40 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
En ik iemand die zijn dochter vis noemt.![]()
ik noem ze tweety. d'r mond staat nooit stilquote:Op dinsdag 15 september 2009 13:40 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
En ik iemand die zijn dochter vis noemt.![]()
maar staat keesje links of rechts op de foto>???quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:41 schreef Inu het volgende:
[..]
Deze is echt te goor (niet op klikken als je op je werk bent moppie)
Bluf!quote:
Thanks Inuquote:Op dinsdag 15 september 2009 13:41 schreef Inu het volgende:
[..]
kom kom zo vies is dat niet.quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:41 schreef Inu het volgende:
[..]
Of dees:quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:41 schreef Inu het volgende:
[..]
Is anders wel zo leuk voor oma.quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:43 schreef r8ality het volgende:
In Nederland wonen, iets met een Nederlander hebben en dan je kind perse namen willen geven die in het Spaans ook uit te spreken zijn. Ga daar dan wonen.
als je hele familie Spaans is vind ik dat niet zo'n rare gedachte hoor.quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:43 schreef r8ality het volgende:
In Nederland wonen, iets met een Nederlander hebben en dan je kind perse namen willen geven die in het Spaans ook uit te spreken zijn. Ga daar dan wonen.
ik klik heul niet al zou ik wel graag willenquote:Op dinsdag 15 september 2009 13:44 schreef FUFR het volgende:
"zeg collega it'er, heb je de logs gezien?
"nee watte?"
"Die moppie zit hier de ganse dag piemols te bekijken op de werk''
Oma moet haar mond houden en paella vretenquote:
Ik laat mijn naam gewoon veranderen als ik in Zweden ga wonenquote:Op dinsdag 15 september 2009 13:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
als je hele familie Spaans is vind ik dat niet zo'n rare gedachte hoor.
Overigens zou ik mijn kinderen liever ook geen namen geven die alleen in het Nederlands uit te spreken zijn. Je weet maar nooit wat ze later met hun leven willen gaan doen. Immers, niet iedereen wenst de rest van zijn leven weg te teren als bouwvakker uit Gestel Oost
quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:34 schreef FUFR het volgende:
tering, mijn medicatie valt erg slecht...
buikpijn, hoofdpijn misselijk..
Lijk wel een vrouw
[/Juup post]
Tuurlijk scheetquote:Op dinsdag 15 september 2009 13:47 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik laat mijn naam gewoon veranderen als ik in Zweden ga wonen. Maar dat wil nog niet zeggen dat ik tot dat moment perse Sven had moeten heten ofzo
.
Fernando is goed te doen in alle talen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:51 schreef amaranta het volgende:
Nou ja, ik vind dat we met Eva een naam hebben die in elk land (op hun wijze) goed uit te spreken is.
Ik hecht daar namelijk waarde aan. Zo'n soort naam wil ik nu dus weer.
Jij (reaal) geeft je kind, als je die ooit krijgt, maar de naam die jij leuk vindt. Hoe wordt jouw naam eigenlijk uitgesproken in andere landen?
Zo zou ik mijn kind ook niet een puur Spaanse naam geven die hier in Nederland een belachelijke uitspraak krijgt.
Mijn opa heette Angel. In Spanje een heel normale en gangbare naam. Hier in Nederland krijgt hij door de uitspraak al een hele andere lading. En in het Engels lijkt het een meisjesnaam.
Dus daar let ik ook op.
En verder mijd ik natuurlijk kampnamen zoals Sheneylalay en D-jonthe.
Ja natuurlijk, je bent geen negertquote:Op dinsdag 15 september 2009 13:51 schreef amaranta het volgende:
En verder mijd ik natuurlijk kampnamen zoals Sheneylalay en D-jonthe.
Ja klopt.quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:53 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Fernando is goed te doen in alle talen.
Jeust?quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:47 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik laat mijn naam gewoon veranderen als ik in Zweden ga wonen. Maar dat wil nog niet zeggen dat ik tot dat moment perse Sven had moeten heten ofzo
.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:54 schreef -moppie- het volgende:
Mijn naam is door niemand uit te spreken
Welles, alleen niet te onthoudenquote:Op dinsdag 15 september 2009 13:54 schreef -moppie- het volgende:
quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:51 schreef amaranta het volgende:
Nou ja, ik vind dat we met Eva een naam hebben die in elk land (op hun wijze) goed uit te spreken is.
Ik hecht daar namelijk waarde aan. Zo'n soort naam wil ik nu dus weer.
ah..quote:
ook mooi! Ziggo!quote:
Baukjequote:Op dinsdag 15 september 2009 13:54 schreef -moppie- het volgende:
Fonetisch zegt ie ie-vaahquote:Op dinsdag 15 september 2009 14:01 schreef Inu het volgende:
[..]
Niet, phonetisch gezien zegt ie toch ievie?
Ik weigerde in Spanje een andere naam op de geven bij de Starbucksquote:Op dinsdag 15 september 2009 14:00 schreef r8ality het volgende:
Ik gaf op vakantie in de V.S. altijd "Dave" als naam op. Stuk makkelijker dan Joost.
Als naam, drolquote:
Hoe verbitterd ben jij?...quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:04 schreef r8ality het volgende:
Of we weer allemaal in de buidel willen gaan tasten. http://www.spitsnieuws.nl(...)eroep_op_alle_n.html
Geloofde je alquote:
Je geeft dus zelf aan hoe kut het is als je naam in een andere taal niet uit te spreken is. Wat is dan precies het probleem?quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:00 schreef r8ality het volgende:
Ik gaf op vakantie in de V.S. altijd "Dave" als naam op. Stuk makkelijker dan Joost.
Die fotoquote:Op dinsdag 15 september 2009 14:08 schreef ColtZ40 het volgende:
De do's en dont's van naaktfotografie.
Goed begin maar dan.
Die 3 weken in de V.S. is het punt niet hoorquote:Op dinsdag 15 september 2009 14:08 schreef amaranta het volgende:
[..]
Je geeft dus zelf aan hoe kut het is als je naam in een andere taal niet uit te spreken is. Wat is dan precies het probleem?
Ik zoek dus een naam die in meerdere talen (waaronder Nederlands en Spaans) goed uit te spreken is.
Ik zie het probleem dus niet.
En als dat betekent dat Lotte afvalt, dan betekent dat dat.
quote:
Ik heb geen zin in een discussie. Maar het is toch triest als je je naam gaat veranderen omdat je in een ander land gaat wonen?quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:15 schreef r8ality het volgende:
[..]
Die 3 weken in de V.S. is het punt niet hoor. En emigeren is weer heel wat anders.
Cordon sanitaire opgeheven?quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:08 schreef amaranta het volgende:
[..]
Je geeft dus zelf aan hoe kut het is als je naam in een andere taal niet uit te spreken is. Wat is dan precies het probleem?
Ik zoek dus een naam die in meerdere talen (waaronder Nederlands en Spaans) goed uit te spreken is.
Ik zie het probleem dus niet.
En als dat betekent dat Lotte afvalt, dan betekent dat dat.
Het is ook redelijk duur volgens mij... maar je kunt je toch anders laten noemen? Ik had in IJsland een vriendin die een tijdje in Engeland heeft gewoond en ze wilde per se dat je haar naam (Susanne) op zn Deens uitsprak (dus een soort van: sussenne oid) of anders moest je der Sue noemen...quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:19 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik heb geen zin in een discussie. Maar het is toch triest als je je naam gaat veranderen omdat je in een ander land gaat wonen?
Geef gewoon toe het het handig en makkelijk is als je naam gewoon goed uit te spreken is.
ja maar dat is niet dat ze (joost) zich daar sven liet noemen ofzo.quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:22 schreef Inu het volgende:
[..]
Het is ook redelijk duur volgens mij... maar je kunt je toch anders laten noemen? Ik had in IJsland een vriendin die een tijdje in Engeland heeft gewoond en ze wilde per se dat je haar naam (Susanne) op zn Deens uitsprak (dus een soort van: sussenne oid) of anders moest je der Sue noemen...
Misschien is er een Zweedse variant van Joost?quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:26 schreef amaranta het volgende:
[..]
ja maar dat is niet dat ze (joost) zich daar sven liet noemen ofzo.
Vaak verbasteren mensen hun naam maar om nou gelijk een naamswijziging te ondergaan vind ik ook zo drastisch.
Ekollonquote:Op dinsdag 15 september 2009 14:30 schreef Inu het volgende:
[..]
Misschien is er een Zweedse variant van Joost?
waar wil je aan beginnen?quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:08 schreef ColtZ40 het volgende:
De do's en dont's van naaktfotografie.
Goed begin maar dan.
Zelfs zonder vertaling erbij te pakken had ik al een ideequote:
quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:37 schreef r8ality het volgende:
[..]
Zelfs zonder vertaling erbij te pakken had ik al een idee.
Het buitensluiten van iemand door die niet te betrekken in besluitvorming o.i.d. Kortom het negeren van r8ality zodat hij jou niet stoortquote:Op dinsdag 15 september 2009 14:33 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik begrijp je niet.
Ik snap nu wat een CS is maar wat bedoel je daarmee?
quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:41 schreef -moppie- het volgende:
[..]
ik zal het ophouden tot vanavond
quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:41 schreef -moppie- het volgende:
[..]
ik zal het ophouden tot vanavond
Hoezo?quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:45 schreef ColtZ40 het volgende:
Stamt een poes van de pappegaai af?
quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:49 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Fleur zit de hele tijd op mijn schouder.
Lorre?quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:49 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
verkapte "ik is heul breed" postquote:Op dinsdag 15 september 2009 14:49 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
en wasmiddel en proseccoquote:
Wat kost de Presecco per liter?quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:54 schreef FUFR het volgende:
[..]
en wasmiddel en prosecco
nu moet ik er mee naar toe strakx
Wanne kwats. Dingen zitten fijn. Welk merk moet ik dan tegenwoordig hebben als ik er bij wil horen?quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:54 schreef -moppie- het volgende:
[..]
sjesus R8 dat is voor brugklassertjes
Die van de zeeman zitten ook lekker.quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:56 schreef r8ality het volgende:
[..]
Wanne kwats. Dingen zitten fijn. Welk merk moet ik dan tegenwoordig hebben als ik er bij wil horen?.
Zeeman.quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:56 schreef r8ality het volgende:
[..]
Wanne kwats. Dingen zitten fijn. Welk merk moet ik dan tegenwoordig hebben als ik er bij wil horen?.
ik heb er ook 2quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:54 schreef -moppie- het volgende:
[..]
sjesus R8 dat is voor brugklassertjes
2,68 incl btw per 75CLquote:
quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:59 schreef FUFR het volgende:
[..]
2,68 incl btw per 75CL
doosje dan maar?
Dat is voor 2 dagen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:59 schreef FUFR het volgende:
[..]
2,68 incl btw per 75CL
doosje dan maar?
het zou voor mij een afknapper zijnquote:Op dinsdag 15 september 2009 14:59 schreef r8ality het volgende:
Overigens ken ik een hoop mensen die tegen de dertig aan zitten en ze nog steeds dragen...
wat boeit het wat er boven staat? ik zie weinig verschil tussen een BB, Sloggi of wat dan ookquote:Op dinsdag 15 september 2009 15:01 schreef -moppie- het volgende:
[..]
het zou voor mij een afknapper zijn
BB is raar type mens... (behalve van die lieve brugklassertjes)quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:02 schreef ArTiC het volgende:
[..]
wat boeit het wat er boven staat? ik zie weinig verschil tussen een BB, Sloggi of wat dan ook
quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:04 schreef FUFR het volgende:
als ik een BB zie denk ik altijd aan die negerin of kampsloerie met dr bek vol zaad
En dan zeggen ze altijd dat ik vooroordelen hebquote:Op dinsdag 15 september 2009 15:03 schreef -moppie- het volgende:
[..]
BB is raar type mens... (behalve van die lieve brugklassertjes)
Bekijk ze maar es goedquote:Op dinsdag 15 september 2009 15:06 schreef r8ality het volgende:
[..]
En dan zeggen ze altijd dat ik vooroordelen heb.
Hebt ze nou buisjes in dr hoofd?quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:14 schreef FUFR het volgende:
Controle buisjes Sam (in Juli geplaatst)
dokter: "ze zijn weg! Allebei!"
dat had ie nog nooit meegemaakt..
Nieuwe buisjes niet nodig, vindt ie.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:15 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Hebt ze nou buisjes in dr hoofd?
Je moet je nu toch wel genaaid en opgelicht voelen of niet.quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:16 schreef FUFR het volgende:
[..]nee, zullen wel ergens eruit gevallen zijn.
Kwinnie of je weet hoe klein ze zijn, die vindt je niet terug..
(1,5 mm)
oorpijn, verstopte oren, slecht horen enz enzquote:Op dinsdag 15 september 2009 15:19 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Je moet je nu toch wel genaaid en opgelicht voelen of niet.
Buisjes zijn na 2 maanden kwijt en ze hoeft geen nieuwe... waarom moest ze dan 2 maanden geleden wel buisjes??
Bij Ziggo?quote:
dat je nog terug wil...quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
achja, ik krijg een eigen projectje dat ik mag opzetten, wel loik
hoezo lullig buiten gezet?quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:05 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dat je nog terug wil...
Ik snap dat je graag weer werk enzo hebt maar je bent op een leullige manier buiten gezet daar...ik zou te trots zijn daar opnieuw in dienst te gaan
Thuis zitten als je niks te doen hebt is ook niet leuk en al helemaal niet in die bouwput.quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:05 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dat je nog terug wil...
Ik snap dat je graag weer werk enzo hebt maar je bent op een leullige manier buiten gezet daar...ik zou te trots zijn daar opnieuw in dienst te gaan
nouja...ik begreep dat het niet nodig geweest was om je contract niet te verlengen...omdat je direct leidinggevende je zo graag wilde houdenquote:Op dinsdag 15 september 2009 16:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hoezo lullig buiten gezet?
Tijdelijk aangenomen via uitzendbureau, liep af, geen budget om me langer in dienst te houden, ze hebben nu een andere manier gevonden om me toch aan te stellen en dus ontstaan er mogelijkheden. Ik vind er niet echt iets lulligs aan
misschien hebben ze er voor jou ook wel werkquote:Op dinsdag 15 september 2009 16:07 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Thuis zitten als je niks te doen hebt is ook niet leuk en al helemaal niet in die bouwput.
nou niet helemaal, er was budget tot 1 september, en ze mochten er ook nog 2 tot 1 november houden.quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:09 schreef ArTiC het volgende:
[..]
nouja...ik begreep dat het niet nodig geweest was om je contract niet te verlengen...omdat je direct leidinggevende je zo graag wilde houden
Het is hier geen bouwput meer en ik heb nog genoeg te doen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:10 schreef ArTiC het volgende:
[..]
misschien hebben ze er voor jou ook wel werk
quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hoezo lullig buiten gezet?
Tijdelijk aangenomen via uitzendbureau, liep af, geen budget om me langer in dienst te houden, ze hebben nu een andere manier gevonden om me toch aan te stellen en dus ontstaan er mogelijkheden. Ik vind er niet echt iets lulligs aan
Nouja, dat laatste is natuurlijk ook quatsch, dat je JW in dat gebied is ingewerkt.quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou niet helemaal, er was budget tot 1 september, en ze mochten er ook nog 2 tot 1 november houden.
De reden dat ik niet een van die mensen was, was omdat er 1 al een jaar werkte en de ander al drie maanden op 1 gebied werkte en dus helemaal in dat gebied was ingewerkt en ze daar niemand anders voor ter vervanging hadden... lang verhaal, maar goed, achteraf was het dus niet zo lullig als ik het misschien heb doen overkomen
Vooral dat laatste doet me wel deugdquote:Op dinsdag 15 september 2009 17:07 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Nouja, dat laatste is natuurlijk ook quatsch, dat je JW in dat gebied is ingewerkt.
Ze hadden gewoon een lijstje, hebben op waardeloze argumenten jou gekozen (er moest er 1tje uit ivm. budget) om niet te verlengen en daar kregen ze goed spijt van nadat je Breda overgenomen had.
Nu zit je in de positie met leuker werk (denk ik, ivm. eigen project) en iets betere positie dan de andere 2 als je je waarmaakt (je contract loopt af nadat de andere 2 randstad collega's weg zijn).
Kortom, goed bezig!.
latertjequote:Op dinsdag 15 september 2009 17:18 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Jep... Wordt de trein van 6 over 6.
ahaquote:Op dinsdag 15 september 2009 16:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou niet helemaal, er was budget tot 1 september, en ze mochten er ook nog 2 tot 1 november houden.
De reden dat ik niet een van die mensen was, was omdat er 1 al een jaar werkte en de ander al drie maanden op 1 gebied werkte en dus helemaal in dat gebied was ingewerkt en ze daar niemand anders voor ter vervanging hadden... lang verhaal, maar goed, achteraf was het dus niet zo lullig als ik het misschien heb doen overkomen
Waarom keek ie beteuterd?quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Vooral dat laatste doet me wel deugd
En het vertrouwen dat ik dit alleen mag opzetten en gaan runnen is ook tof![]()
JW keek wel een beetje beteuterd
zijn aandelen waren gekelderdquote:
dag mefrouwquote:
wanneer komt jullie klustopic?quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:23 schreef Levitation het volgende:
wanneer is FUFR jarig? Ik weet een cadeautje voor hem...
Geen kijkerts, geen klustopic.quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wanneer komt jullie klustopic?
Al kijkerts gehad by the way?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |