abonnement Unibet Coolblue
pi_3921655
was afgelopen zondag weer eens gaan kijken op het industrie-terrein...

Stond helemaal vol met super vette wagens.... uitgebouwd, chromen velgen, supergave geluidsinstalatie, echt super gaaf...

Rijden daar de wouten rond, tja dat kan ik ook wel een beetje begrijpen... gaat ook om onze veiligheid dat ze daar rondrijden, maar ze doen er gewoon van alles aan om mensen te pakken daar...

Stond een gast met een sjieke wagen net wat buiten een vak, politie ernaar toe... "of je zet je auto goed in het vak, of je krijgt een bekeuring..." Die gast zette z'n auto goed... KRIJGT HIJ EEN BEKEURING OMDAT HIJ ZIJN GORDEL NIET AAN HAD.

Het is eigenlijk gewoon een schande dat de politie zo moet gaan mugge-ziften.

Ieder heeft zijn hobby, en de mijne is nou eenmaal mijn auto, waar ik trots op ben.

I love RPG Warhammer
pi_3921689
Tjsa, politie, breek me de bek niet open. Zeikerds zijn het!
Volgens mij zijn die vroeger allemaal heel erg gepest op school ofzo ik weet het niet hoor, maar zo'n vermoeden heb ik wel
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  maandag 22 april 2002 @ 16:02:55 #3
22757 Xzibit
Bewijsstuk..
pi_3921706
quote:
Op maandag 22 april 2002 16:01 schreef vosss het volgende:
Tjsa, politie, breek me de bek niet open. Zeikerds zijn het!
Volgens mij zijn die vroeger allemaal heel erg gepest op school ofzo ik weet het niet hoor, maar zo'n vermoeden heb ik wel

W00t.
pi_3921717
quote:
Op maandag 22 april 2002 16:02 schreef Xzibit het volgende:

[..]



Ha, een politie agent in ons midden!
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  maandag 22 april 2002 @ 16:04:21 #5
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_3921726
quote:
Op maandag 22 april 2002 16:03 schreef vosss het volgende:

[..]

Ha, een politie agent in ons midden!


hooguit agente...
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
pi_3921748
quote:
Op maandag 22 april 2002 16:04 schreef GizartFRL het volgende:

[..]

hooguit agente...


Verrek ik zie het, excuse me agente dus
ofniet??
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_3921759
inderdaad erg lame van die wouten..
ze gaven mij pas ook een bekeuring voor onnodig links rijden.. what the fuck.. dat doet iedereen maar omdat ik jong ben (broekie van 19) geven die wouten mij een boete
pi_3921932
dat jullie de naam 'wouten' al gebruiken zegt mij genoeg.. :-/
  maandag 22 april 2002 @ 16:16:13 #9
24441 Iceking
en zo iest!
pi_3921963
Wat voor auto heb je dan wjlaak01?
Welcome to the phantom zone
pi_3922066
quote:
Op maandag 22 april 2002 15:59 schreef wjlaak01 het volgende:

Blablablabla

"of je zet je auto goed in het vak, of je krijgt een bekeuring..." Die gast zette z'n auto goed... KRIJGT HIJ EEN BEKEURING OMDAT HIJ ZIJN GORDEL NIET AAN HAD.

Het is eigenlijk gewoon een schande dat de politie zo moet gaan mugge-ziften.

Ieder heeft zijn hobby, en de mijne is nou eenmaal mijn auto, waar ik trots op ben.


Sorry hoor.. kan het niet erg vinden.. Organiseer een leuke gezellige meeting van "show your sound" ofzo overdag. Ga dan maar mooie auto's kijken. Zie je ook nog eens meer kleine details die je in het donker niet zien.

Politie is bezig om de lol van die meetings er af te halen. op die manier lukt dat wel. Overdag krijg je niet 1 juut op bezoek wedden? zo lang je niet gaat lopen sprinten natuurlijk.

pi_3922084
quote:
Op maandag 22 april 2002 16:02 schreef Xzibit het volgende:


Misschien kun je ffies uitsluitsel geven over mijn stelling??
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_3922154
quote:
Op maandag 22 april 2002 16:16 schreef Iceking het volgende:
Wat voor auto heb je dan wjlaak01?
* wjlaak01 heeft een golf II uit 88...

LM velgen, zwarte logo's, dikke bumpers en een best lekkere geluidinstallatie (kan beter)...

Verder heb ik een normaal motortje erin liggen, gewoon een 1600... Maarja, ik kom daar ook niet om te racen, maar om te genieten van al dat pracht en praal...

1 ding, begrijp me niet verkeerd... ik vind het wel goed dat de politie er rondrijdt voor de veiligheid....

I love RPG Warhammer
pi_3922170
behalve bij ons, bij MCdonalds, daar staan ze juist om een mCFlurrie te halen overdags..
[b]100% hetero autochtoon, die een hekel heeft aan de rest[/b]
pi_3922216
quote:
Op maandag 22 april 2002 16:20 schreef aiken het volgende:

[..]

Sorry hoor.. kan het niet erg vinden.. Organiseer een leuke gezellige meeting van "show your sound" ofzo overdag. Ga dan maar mooie auto's kijken. Zie je ook nog eens meer kleine details die je in het donker niet zien.

Politie is bezig om de lol van die meetings er af te halen. op die manier lukt dat wel. Overdag krijg je niet 1 juut op bezoek wedden? zo lang je niet gaat lopen sprinten natuurlijk.


klopt, heb je gelijk in, maar die meetings bij ons op het industrie-terrein zijn zo vanaf 19:00 uur....

Dan kun je nog genoeg zien tot een uur of 21:30...

I love RPG Warhammer
pi_3922338
WJLaak01
Vosss

Net zo oud!

De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_3922403
quote:
Op maandag 22 april 2002 16:33 schreef vosss het volgende:
WJLaak01
Vosss

Net zo oud!


Hey kewl... steenbok
I love RPG Warhammer
  maandag 22 april 2002 @ 16:37:22 #17
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_3922408
quote:
Op maandag 22 april 2002 16:20 schreef aiken het volgende:

[..]

Sorry hoor.. kan het niet erg vinden.. Organiseer een leuke gezellige meeting van "show your sound" ofzo overdag. Ga dan maar mooie auto's kijken. Zie je ook nog eens meer kleine details die je in het donker niet zien.

Politie is bezig om de lol van die meetings er af te halen. op die manier lukt dat wel. Overdag krijg je niet 1 juut op bezoek wedden? zo lang je niet gaat lopen sprinten natuurlijk.


okay afgelopen zondag, meeting op strandheem; weer de politie om kentekens op te schrijven.
was geen enkele sprint, alles achter met kabels afgezette plaatsen en nog die politie.
Ik heb er persoonlijk geen problemen mee, maar als elke mooie auto al met streetraces wordt geassocieerd ben je toch echt wel aan het generaliseren, net of elke assielzoeker crimineel is wat ook niet zo is! en op deze laatste opmerking krijg ik vast weer commentaar
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
pi_3922454
quote:
Op maandag 22 april 2002 15:59 schreef wjlaak01 het volgende:
was afgelopen zondag weer eens gaan kijken op het industrie-terrein...

Stond helemaal vol met super vette wagens.... uitgebouwd, chromen velgen, supergave geluidsinstalatie, echt super gaaf...

Rijden daar de wouten rond, tja dat kan ik ook wel een beetje begrijpen... gaat ook om onze veiligheid dat ze daar rondrijden, maar ze doen er gewoon van alles aan om mensen te pakken daar...

Stond een gast met een sjieke wagen net wat buiten een vak, politie ernaar toe... "of je zet je auto goed in het vak, of je krijgt een bekeuring..." Die gast zette z'n auto goed... KRIJGT HIJ EEN BEKEURING OMDAT HIJ ZIJN GORDEL NIET AAN HAD.

Het is eigenlijk gewoon een schande dat de politie zo moet gaan mugge-ziften.

Ieder heeft zijn hobby, en de mijne is nou eenmaal mijn auto, waar ik trots op ben.


Ik snap het verband niet tussen de topictitel en dit verhaal.

Hoe dan ook, misschien was er sprake van een woordenwisseleling. Sommige mensen denken soms slim te zijn met 'slimme' opmerkingen.

pi_3922455
quote:
Op maandag 22 april 2002 16:37 schreef GizartFRL het volgende:

[..]

okay afgelopen zondag, meeting op strandheem; weer de politie om kentekens op te schrijven.
was geen enkele sprint, alles achter met kabels afgezette plaatsen en nog die politie.
Ik heb er persoonlijk geen problemen mee, maar als elke mooie auto al met streetraces wordt geassocieerd ben je toch echt wel aan het generaliseren, net of elke assielzoeker crimineel is wat ook niet zo is! en op deze laatste opmerking krijg ik vast weer commentaar


hmmm, ik dacht dat alle asielzoekers sowieso criminelen waren lol

Neu, ik weet wel beter....

Maar waarom ze nou eigenlijk die nummerplaten registreren, da weet ik dus nog niet....

I love RPG Warhammer
pi_4000000
Ik was bij een van de eerste races die echt bekend werden in NL... "Druten"... Nadat die dude zich had doodgereden tegen een betonblokje.... woelde het van de cops.. overal en dan echt overal zag je van die blauwe zwaailampkes... (/me geen limbolander) maareh... gelijk politie ALLE kentekens opgeschreven ook van auto's die er volgens mij helemaal niets mee temaken hadden.... maargoed... als je dus weer word gezien op zo'n evenement word je dus aangehouden ofzo... weet ik 't... maar iig niet meer met me eigen auto 'r heen....
  Overall beste user 2022 maandag 29 april 2002 @ 10:00:03 #21
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_4000161
quote:
Op maandag 22 april 2002 15:59 schreef wjlaak01 het volgende:
Stond een gast met een sjieke wagen net wat buiten een vak, politie ernaar toe... "of je zet je auto goed in het vak, of je krijgt een bekeuring..." Die gast zette z'n auto goed... KRIJGT HIJ EEN BEKEURING OMDAT HIJ ZIJN GORDEL NIET AAN HAD.

dan ben je DOM zeg.

I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  maandag 29 april 2002 @ 10:18:58 #22
2764 Trainspotter
Nu mèt goedkope zonnebril
pi_4000258
quote:
Op maandag 29 april 2002 10:00 schreef Ulx het volgende:

[..]

dan ben je DOM zeg.


, inderdaad. En natuurlijk een zeer humoristische actie van die politieagent.
  maandag 29 april 2002 @ 14:13:20 #23
4428 Dash
We Are Right! (yeah sure...)
pi_4002668
quote:
KRIJGT HIJ EEN BEKEURING OMDAT HIJ ZIJN GORDEL NIET AAN HAD
ja hallo!

Een agent eist dat je je auto fatsoenlijk parkeert, en je gaat ONDER DE OGEN VAN EEN AGENT zonder gordel op de openbare weg rijden?!?!?

DUH dan VRAAG je er gewoon om.....

Da makt mijne zeik nie lauw!
pi_4002685
Streetraces zijn gewoon illegaal, als je hier om gaat lopen zeuren dan noem ik je niet al te slim!!!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_4005750
Wat een stelletje typische nazi wouten...
pi_4005842
gewoon opzouten met die races, zielig gedoe.
٩๏̯͡๏)۶
pi_4006066
Oh nein! Sneunaldsen ist zuruck!

!LoL!

pi_4006095
Als ze respect willen voor het blauw op straat moeten ze vooral zo gaan mierenneuken..
  maandag 29 april 2002 @ 18:45:45 #29
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_4006166
quote:
Op maandag 29 april 2002 10:18 schreef Trainspotter het volgende:

[..]

, inderdaad. En natuurlijk een zeer humoristische actie van die politieagent.


Yep.

Kennelijk hebben die gasten geld genoeg om hun auto's om te bouwen en op te schmücken, dus een inzameling voor een (eigen) circuit kunnen ze ook zelf uit hun buidel kloppen.

The Internets, I needs it..
  maandag 29 april 2002 @ 18:57:16 #30
8369 speknek
Another day another slay
pi_4006294
quote:
Op maandag 22 april 2002 16:05 schreef thadude het volgende:
inderdaad erg lame van die wouten..
ze gaven mij pas ook een bekeuring voor onnodig links rijden.. what the fuck.. dat doet iedereen maar omdat ik jong ben (broekie van 19) geven die wouten mij een boete
ja onnodig links rijden kwam ook niet tevoorschijn als verkeersergenis nummer één
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_4092301
Laat me niet lachen man, mooie auto's. Zielige mongolen zijn het met hun belachelijke smakeloos uitgebouwde opel calibra's.
Belachelijk smakeloos gewoon, echt foei en foei lelijk.
Als je dat soort wagens mooi vind dan heb je waarschijnlijk ook een bontje om je stuur en zo'n idiote nep tankdop.
En dan die radio installaties waar op zich een respectabel geluid uit komt en dat is wel mooi hoor maar waar halen ze het recht vandaan om andere mensen lastig te vallen met hun pokke herrie?

Kei- en Keihard aanpakken die gasten: desnoods op het niet dragen van een gordel ja...

  dinsdag 7 mei 2002 @ 08:54:38 #32
27683 NOFEARS
Bla Bla Bla?
pi_4093690
Ik vind het gewoon echt achtelijk als ze nou gewoon een gebied openstellen waar het wel mogelijk is (op een industrie terrein is s'nachts niemand aanwezig toch?) zijn ze meteen van het probleem af. En tsja die enkele achtelijke gladiool die het weer verpest voor iedereen door het verkeer te gaan lopen sporten die mogen ze van mij ook flink afknallen. Maar om nou te gaan lopen muggenziften en iedereen hun kenteken te gaan noteren waar ben je dan mee bezig niet veel zinnigs ben ik bang. Het enigste wat er nu gebeurt is dat het meer in de media komt en dat het steeds populairder wordt.
  dinsdag 7 mei 2002 @ 11:36:37 #33
17865 SportsIllustrated
The fightingest.
pi_4095185
quote:
Op maandag 29 april 2002 18:13 schreef 100% Tukker het volgende:
Wat een stelletje typische nazi wouten...
Wat ben jij debiel bezig, zeg.
Far better is it to dare mighty things, to win glorious triumphs, even though checkered by failure, than to take rank with those poor spirits who neither enjoy much nor suffer much.
  dinsdag 7 mei 2002 @ 11:55:08 #34
27167 SuperWeber
Heeft de afslag gemist...
pi_4095436
quote:
Op dinsdag 07 mei 2002 08:54 schreef NOFEARS het volgende:
Ik vind het gewoon echt achtelijk als ze nou gewoon een gebied openstellen waar het wel mogelijk is (op een industrie terrein is s'nachts niemand aanwezig toch?) zijn ze meteen van het probleem af. En tsja die enkele achtelijke gladiool die het weer verpest voor iedereen door het verkeer te gaan lopen sporten die mogen ze van mij ook flink afknallen. Maar om nou te gaan lopen muggenziften en iedereen hun kenteken te gaan noteren waar ben je dan mee bezig niet veel zinnigs ben ik bang. Het enigste wat er nu gebeurt is dat het meer in de media komt en dat het steeds populairder wordt.
Weleens van de 24-uurs economie gehoord?? Dit zijn bedrijven die dag en nacht doorgaan met produceren, deze bedrijven worden dus ook dag en nacht bevoorraad en de werknemers gaan dus ook dag en nacht af een aan...
3,1415926535 8979323846 2643383279 5028841971 6939937510 5820974944 5923078164 0628620899
  dinsdag 7 mei 2002 @ 11:59:58 #35
27683 NOFEARS
Bla Bla Bla?
pi_4095502
quote:
Op dinsdag 07 mei 2002 11:55 schreef SuperWeber het volgende:

[..]

Weleens van de 24-uurs economie gehoord?? Dit zijn bedrijven die dag en nacht doorgaan met produceren, deze bedrijven worden dus ook dag en nacht bevoorraad en de werknemers gaan dus ook dag en nacht af een aan...


Dat is zeker in ELK industrie terein zo?? Dus nie.. ik zeg toch nie dat het in elke stad waar een industrie terein dat geregeld moet worden?? Er zijn genoeg plekken waarhet kan. Je kan er toch beter er voor zorgen dat er plekken zijn waar dit mogelijk is ipv alleen maar dwars zitten want het zal niet stoppen het wordt alleen maar populairder...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')