quote:
ik doe liever mensen vee(l) verwennenquote:Op woensdag 16 september 2009 12:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
het was maar een grapjuh
[..]
Vee doe je houden
Mensen doe je verwennen (oid)
Oeh, zijn de topics weer zo snel vol tegenwoordig? Joy.quote:
quote:
Met dank aan Phenoquote:
Bij vlagen.quote:Op woensdag 16 september 2009 12:26 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oeh, zijn de topics weer zo snel vol tegenwoordig? Joy.
Ah, nou. Leuk. Gezellig. Dat zoek ik wel vandaag. Ik heb namelijk nop te doen. Althans, nop zin om iets te doen.quote:
quote:Op woensdag 16 september 2009 12:26 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oeh, zijn de topics weer zo snel vol tegenwoordig? Joy.
Jij bent wel een man van de smilies hè?quote:
Boh dat moet toch een heerlijk gevoel zijn.quote:Op woensdag 16 september 2009 12:30 schreef Ladylike het volgende:
Zo, collega op pauze, als ze terug is dan kan ik naar huis
ja, alleen moet ik een hoop regelen en dat is minder, maar daarna heb ik dan wel wat extra tijd om leuke dingen te doenquote:Op woensdag 16 september 2009 12:30 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Boh dat moet toch een heerlijk gevoel zijn.
en hoe lang duurt d'r pauzequote:Op woensdag 16 september 2009 12:30 schreef Ladylike het volgende:
Zo, collega op pauze, als ze terug is dan kan ik naar huis
quote:
O god. Je bent vast iemands kloon.quote:
Leuke dingen doen. Immer tof.quote:Op woensdag 16 september 2009 12:32 schreef Ladylike het volgende:
ja, alleen moet ik een hoop regelen en dat is minder, maar daarna heb ik dan wel wat extra tijd om leuke dingen te doen
was dat maar waarquote:Op woensdag 16 september 2009 12:34 schreef Kuukske het volgende:
[..]
O god. Je bent vast iemands kloon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |