Daar ga je alquote:Op woensdag 16 september 2009 17:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Teveel feestjes, te veel laat naar bed, te weinig doen aan m'n opleiding.
Dum dum dumquote:Op woensdag 16 september 2009 17:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Teveel feestjes, te veel laat naar bed, te weinig doen aan m'n opleiding.
Of gewoon je charismatische stemverheffing laten botvieren over deze jongelui zonder fatsoen en medeleven met noeste arbeiders zoals u.quote:Op woensdag 16 september 2009 19:47 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Mag ik even klagen over de bouwput die ik zo meteen thuis weer aan tref.. 1 nieuwe huisgenoot die de boel in een nieuw laagje verf zet, een ander is z'n kamer aan 't verbouwen (nieuwe vloer, opnieuw schilderen). En ondertussen probeer ik een beetje aan m'n scriptie te werken. Toch de UB/JB maar wat structureler bezoeken misschien...
Ik vond ze de eerste keer in Simplon het leukst. 't is toch een gimmick...quote:
Ben ik niet met je eens.quote:Op woensdag 16 september 2009 20:40 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Ik vond ze de eerste keer in Simplon het leukst. 't is toch een gimmick...
Nah, daarvoor kennen ze me te goed vrees ik...quote:Op woensdag 16 september 2009 19:52 schreef Grulez het volgende:
[..]
Of gewoon je charismatische stemverheffing laten botvieren over deze jongelui zonder fatsoen en medeleven met noeste arbeiders zoals u.
En je bent een suf doetje zonder uitstraling?quote:Op woensdag 16 september 2009 20:54 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Nah, daarvoor kennen ze me te goed vrees ik...
Ik slaap dan ook nog steeds met een teddybeer in m'n handen...quote:Op woensdag 16 september 2009 20:59 schreef Grulez het volgende:
[..]
En je bent een suf doetje zonder uitstraling?
Zullen we naar 't pannenkoekschip?quote:Op woensdag 16 september 2009 19:04 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb zin om morgen naar Groningen. Ff lekker uit de stress hier, en een paar menen zien die ik veeeeeeeeeeel te lang niet gezien heb
ook goed, scheelt jou werkquote:Op woensdag 16 september 2009 21:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Zullen we naar 't pannenkoekschip?
Absoluut. Was beter dan in de oosterpoort. Maar ze zijn het best met Bas Bron erbij. Dan is het echt geniaal. Die is er bij 'normale' optredens eigenlijk nooit bij, helaas.quote:Op woensdag 16 september 2009 20:40 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Ik vond ze de eerste keer in Simplon het leukst. 't is toch een gimmick...
Dat sowieso.quote:Op woensdag 16 september 2009 21:43 schreef kikoooooo het volgende:
Simplon is sowieso koning trouwens.
Wtf. Is dat al bevestigd?quote:Op woensdag 16 september 2009 21:47 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Dat sowieso.
Helemaal nu ze steeds grotere namen weten te trekken.
Kalkbrenner bijvoorbeeld eind november.
Aan mij wel door werknemers. 27e als het goed is.quote:
Alle Friezen slapen met knuffels geloof ik. Nietzman slaapt ook nog iedere nacht met Bob (niet te verwarren met Bob.) in z'n bed.quote:Op woensdag 16 september 2009 21:01 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Ik slaap dan ook nog steeds met een teddybeer in m'n handen...
Tof.quote:Op woensdag 16 september 2009 23:14 schreef Bullet-tooth het volgende:
Het is officieel
http://www.simplon.nl/com(...)func,details/did,390
Duurt nog wel even.quote:Op woensdag 16 september 2009 23:34 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Tof.
Wanneer wordt de line up van 8 jaar technootjes bekend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |