Is dat alleen voor fiscaal partner of ook voor toeslagpartner dan?quote:Op dinsdag 15 september 2009 08:57 schreef Lienekien het volgende:
Het partnerbegrip wordt gewijzigd en houdt dan o.a. in dat je voor fiscaal partnerschap ten minste een notarieel bekrachtigd samenlevingscontract moet hebben.
Ja preciesquote:Op dinsdag 15 september 2009 08:57 schreef Lienekien het volgende:
Het partnerbegrip wordt gewijzigd en houdt dan o.a. in dat je voor fiscaal partnerschap ten minste een notarieel bekrachtigd samenlevingscontract moet hebben.
Mooi, dat is aanwezig hierquote:Op dinsdag 15 september 2009 08:57 schreef Lienekien het volgende:
Niet dat het fiscaal gezien uitmaakt als je qua inkomen toch niet zoveel te schuiven hebt.....quote:
Dat was het volgende punt waar ik aan dacht inderdaad. Maar er valt hier toch nog het een en ander te schuiven, dus op zich is het wel fijn.quote:Op dinsdag 15 september 2009 09:07 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Niet dat het fiscaal gezien uitmaakt als je qua inkomen toch niet zoveel te schuiven hebt.....
Toeslagpartner is echt iets anders.quote:Op dinsdag 15 september 2009 08:58 schreef sanger het volgende:
[..]
Is dat alleen voor fiscaal partner of ook voor toeslagpartner dan?
Dat begrijp ik, maar kan me indenken dat ze daarvoor dezelfde criteria zouden gaan hanterenquote:Op dinsdag 15 september 2009 09:14 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Toeslagpartner is echt iets anders.
Dat lijkt me heel sterk omdat je ook toeslagpartner kunt zijn van een broer of zus...quote:Op dinsdag 15 september 2009 09:23 schreef sanger het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, maar kan me indenken dat ze daarvoor dezelfde criteria zouden gaan hanteren
Alle voordeeltjes worden in dit land vroeg of laat beperkt of afgepakt, that's life.quote:Op dinsdag 15 september 2009 09:24 schreef WVL_KsZeN het volgende:
Hè wat? Heb ik dit even gemist? En wat is dat vanaf juli 2010 dan? Belastingen zijn per jaar en niet per half jaar.. We zitten juist in de positie dat we wél fiscaal partner zijn, maar geen samenlevingscontract willen.. Hebben we eindelijk ook ergens een voordeeltje, wordt dat ook weer afgepakt... Ach, die paar tientjes boeit nou ook weer niet, maar toch.
Leuk voor alle singlesquote:Op dinsdag 15 september 2009 08:39 schreef MaxiTaxi het volgende:
Ik zat gister bij de notaris, deze vertelde mij dat je vanaf 1 juli 2010 alleen hypotheekrente kan aftrekken als je getrouwd bent of als je geregistreerd partnerschap hebt.
Als je nou even het hele topic leestquote:
Ook dat natuurlijk, maar dat krijg je met een christelijk kabinet.quote:
Heb ik gedaan. Maar niemand die hierop reageerdequote:Op dinsdag 15 september 2009 09:43 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Als je nou even het hele topic leest
quote:Op dinsdag 15 september 2009 09:58 schreef Mark het volgende:
[..]
Heb ik gedaan. Maar niemand die hierop reageerde
quote:Op dinsdag 15 september 2009 09:09 schreef Five_Horizons het volgende:
TT-edit
Je hoeft immers geen fiscaal partner te zijn om de hypotheekrente af te kunnen trekken. De oude TT wekte verwarring
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |