lijkt me duidelijk :pquote:
Ik bedenk me ineens iets....quote:Op dinsdag 15 september 2009 02:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
euhm.. let me put it this way:
zodra ik een kerel in mijn bedje krijg met een string aan, schop ik hem er direct weer uit
vind het een enorm grote afknapper en totaal niet mannelijk..
maar verder moet je t zelf weten
could be, maar daarom hoef je nog niet minder mannelijk te zijnquote:Op dinsdag 15 september 2009 02:31 schreef 49R het volgende:
[..]
Ik bedenk me ineens iets....mss is TS wel gay
quote:Op dinsdag 15 september 2009 07:10 schreef HoneyPop het volgende:
Hahatrek dan meteen zo'n borat pakje aan
zoiets?quote:Op dinsdag 15 september 2009 09:14 schreef Some-Lady het volgende:
mannen in strings is gewoon
ik zag laatst in amsterdam een man die alleen in een string in de lucht een soort van ballerina dansje deed, en zn ballen vielen er steeds uiten dan wil je niet kijken maar toch raak je erdoor afgeleid
Nou ik zou het toch liever niet bij m'n knappe hetero man zien. What has been seen cannot been unseen zeg maarquote:Op dinsdag 15 september 2009 21:19 schreef Snowcold het volgende:
Geen ervaring mee, ik zou het een keer moeten zien. Maar dan wel bij een knappe hetero man, zoals mijn vriend ofzo.
Die man die aan palen acrobatische toeren doetquote:Op dinsdag 15 september 2009 09:14 schreef Some-Lady het volgende:
mannen in strings is gewoon
ik zag laatst in amsterdam een man die alleen in een string in de lucht een soort van ballerina dansje deed, en zn ballen vielen er steeds uiten dan wil je niet kijken maar toch raak je erdoor afgeleid
komt u maarquote:Op dinsdag 15 september 2009 21:19 schreef Snowcold het volgende:
Geen ervaring mee, ik zou het een keer moeten zien. Maar dan wel bij een knappe hetero man, zoals mijn vriend ofzo.
nee joh, tuurlijk nietquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:12 schreef KoningAlbert het volgende:
effe voor de duidelijkheid: tis ni da ik die draag ofzo ej
geil!quote:Op dinsdag 15 september 2009 02:03 schreef KoningAlbert het volgende:
hej,
zoals de naam al verraad, luidt de vraag: wat vinden jullie van strings bij mannen??
Dat heb ik één keer gedaan. Binnen twee stappen uit de douche realiseerde ik me dat ik een grote fout had gemaakt. GLIJDENDE BILLEN... Ik heb een feestje gegeven toen mijn haar weer was aangegroeidquote:Op zondag 20 september 2009 22:52 schreef addis-on het volgende:
... en die harige kont? daar kun je wel wat aan doen...
Was toch een geweldig verhaal over zoon kerel die dat ook had gedaan?quote:Op zondag 20 september 2009 23:38 schreef 49R het volgende:
[..]
Dat heb ik één keer gedaan. Binnen twee stappen uit de douche realiseerde ik me dat ik een grote fout had gemaakt. GLIJDENDE BILLEN... Ik heb een feestje gegeven toen mijn haar weer was aangegroeid
Dat nog niemand dat gepost heeft joh. Die link hoort natuurlijk te komen op zo een post:quote:Op vrijdag 25 september 2009 17:05 schreef Geerd het volgende:
[..]
Was toch een geweldig verhaal over zoon kerel die dat ook had gedaan?
Ha ha ha, geweldig !!!!quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:32 schreef veda het volgende:
[..]
Dat nog niemand dat gepost heeft joh. Die link hoort natuurlijk te komen op zo een post:
http://www.craigslist.org/about/best/lax/35274458.html
quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:18 schreef Tassiepassie het volgende:
Voor mezelf alleen strings
Nou,.....ben zelf gay. Maar doe mij maar een mannelijke short.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |