Nou zeg... Kijk eens in FBquote:
Hoe gaatquote:
Net zo origineelquote:
Redelijk, mijn rechter helft van mijn hoofd is geirriteerd :S....quote:
Wat voer jij uit de laatste tijd?quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:59 schreef nijnja het volgende:
[..]
Redelijk, mijn rechter helft van mijn hoofd is geirriteerd :S....
Ik weet het niet, gister in de training moest ik Willem dekken, oftewel, willem de hele training op mn nek hebben liggen, misschien dat dat het isquote:
Willem dekken.quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:01 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik weet het niet, gister in de training moest ik Willem dekken, oftewel, willem de hele training op mn nek hebben liggen, misschien dat dat het is
En je bent allergisch voor Willem?quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:01 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik weet het niet, gister in de training moest ik Willem dekken, oftewel, willem de hele training op mn nek hebben liggen, misschien dat dat het is
Ja, bij willem liggen, je weet toch dat ik eigenlijk stiekem alleen jou maar durf te dekken :$ :$quote:
Ik maak een paint voor jequote:
Ik ga helemaal niet gedekt wordenquote:Op dinsdag 15 september 2009 11:05 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ja, bij willem liggen, je weet toch dat ik eigenlijk stiekem alleen jou maar durf te dekken :$ :$
Heeft die willemboef aan je oor geknabbelt?quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:01 schreef nijnja het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ga helemaal niet gedekt worden
Wel keihard geneukt?quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kusje.quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, een cap heeft oorbeschermersquote:Op dinsdag 15 september 2009 11:06 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Heeft die willemboef aan je oor geknabbelt?
quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
quote:
Vind je het raar als ik er niks van geloof?quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, Heilige maagd Myraela word ik.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, Heilige maagd Myraela word ik.
Ja.quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:10 schreef mstr het volgende:
[..]
Vind je het raar als ik er niks van geloof?
Zie:quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:09 schreef nijnja het volgende:
[..]
Nee, een cap heeft oorbeschermers
Vet he?! Vanmiddag komt mn nieuwe zwembroek (hopelijk), ook pics van?quote:
En dan ook echt met zijn beide ellebogen tegen mijn borst ,dus hij hangt echt gewoon helemaal over mij heenquote:
In je speedo. Nee die pas ik.quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:12 schreef nijnja het volgende:
[..]
Vet he?! Vanmiddag komt mn nieuwe zwembroek (hopelijk), ook pics van?!!
Het is geen speedoquote:
Oh niet.quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:14 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Je hoeft het niet geil te vinden ofzo hoor.
Leon, zou je dat ene dingetje met die rekeningoverschrijving niet even uit je PhotoBucket gooien?quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:12 schreef nijnja het volgende:
[..]
Vet he?! Vanmiddag komt mn nieuwe zwembroek (hopelijk), ook pics van?!!
Staat die er nog inquote:Op dinsdag 15 september 2009 11:14 schreef mstr het volgende:
[..]
Leon, zou je dat ene dingetje met die rekeningoverschrijving niet even uit je PhotoBucket gooien?
quote:
Dankjequote:
Weet ik nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |