Wat een mislukte versiertruc van je djoessiequote:
Ik niet, maar toch ben ik blauwquote:
Ga dan als een gek die ppp makenquote:Op dinsdag 15 september 2009 09:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Auw! Met mij goed, ben alleen een beetje moe en moet over 2 uur een presentatie geven onder begeleiding van een nog niet bestaande powerpoint.
Gelukkig, hoef ik straks niet meer de hele tijd achter me rug om te kijkenquote:
En dit bedoel je hoe?quote:Op dinsdag 15 september 2009 09:10 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Gelukkig, hoef ik straks niet meer de hele tijd achter me rug om te kijken
Ik ga nu douchen, eten, over een half uur fiets ik naar school, daar ben ik om 10 uur stipt. Ik maak in een half uurtje die powerpoint en ik geef een geweldige show weg tijdens m'n presentatie.quote:Op dinsdag 15 september 2009 09:09 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ga dan als een gek die ppp maken? Of geen zin
?
Dat je me niet gaat slaanquote:
Ik hoor het graag van jequote:Op dinsdag 15 september 2009 09:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ga nu douchen, eten, over een half uur fiets ik naar school, daar ben ik om 10 uur stipt. Ik maak in een half uurtje die powerpoint en ik geef een geweldige show weg tijdens m'n presentatie.
quote:
Dat denk je.quote:Op dinsdag 15 september 2009 09:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ga nu douchen, eten, over een half uur fiets ik naar school, daar ben ik om 10 uur stipt. Ik maak in een half uurtje die powerpoint en ik geef een geweldige show weg tijdens m'n presentatie.
Ik bestel ook altijd zwembroeken als de zomer net is afgelopen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 09:13 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik hoor het graag van je
Ik hoop dan mijn zwembroek binnen te hebben
Ik ben ook altijd op tijd.quote:Op dinsdag 15 september 2009 09:14 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
[..]
Dat denk je.
Net zoals je denkt dat je altijd wel op tijd komt.
Ze is blauw ja, dus ze heeft altijd gelijkquote:Op dinsdag 15 september 2009 09:14 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
[..]
Dat denk je.
Net zoals je denkt dat je altijd wel op tijd komt.
Haha, maar daarbij heb ik ook een nieuwe nodig voor waterpolo, die broek die ik nu heb is echt gewoon... Nou bijna een vuilniszak/tentdoekquote:Op dinsdag 15 september 2009 09:15 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik bestel ook altijd zwembroeken als de zomer net is afgelopen.
Neequote:Op dinsdag 15 september 2009 09:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ben nu toch wakker of niet dan!
Neen. Ik zit achter jouw pc.quote:Op dinsdag 15 september 2009 09:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ben nu toch wakker of niet dan!
Nog even.quote:Op dinsdag 15 september 2009 09:20 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ze is blauw ja, dus ze heeft altijd gelijk
Ehm, klinkt fijnquote:Op dinsdag 15 september 2009 09:20 schreef nijnja het volgende:
[..]
Haha, maar daarbij heb ik ook een nieuwe nodig voor waterpolo, die broek die ik nu heb is echt gewoon... Nou bijna een vuilniszak/tentdoek
Nog eve?quote:Op dinsdag 15 september 2009 09:23 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Neen. Ik zit achter jouw pc.
[..]
Nog even.
[..]
Ehm, klinkt fijn
Is al geweest, daar was jij alleen niet bij.quote:Op dinsdag 15 september 2009 09:52 schreef Juicyhil het volgende:
Wanneer komt de ontgroening van BT?
quote:Op dinsdag 15 september 2009 09:53 schreef nijnja het volgende:
[..]
Is al geweest, daar was jij alleen niet bij.
We hebben op je gewacht, maar je reactie kwam maar niet... Het leek net alsof je niet in FC kan komenquote:Op dinsdag 15 september 2009 09:55 schreef Juicyhil het volgende:
Besluiten/activiteiten in PUB gebeuren toch alleen onder mijn toezicht.
Schande.
Ze is leuk, mooi, èn ze lijkt (innerlijk als uiterlijk) niet op jou, dus ik moet het met je eens zijn!quote:Op dinsdag 15 september 2009 09:55 schreef Juicyhil het volgende:
BT mod maken is trouwens het beste besluit ooit
Ik vraag het even aan remlof voro toegangquote:Op dinsdag 15 september 2009 09:56 schreef nijnja het volgende:
[..]
We hebben op je gewacht, maar je reactie kwam maar niet... Het leek net alsof je niet in FC kan komen
Ik denk dat je faaltquote:Op dinsdag 15 september 2009 10:00 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik vraag het even aan remlof voro toegang
wut?quote:
Wanneer dan?quote:Op dinsdag 15 september 2009 09:53 schreef nijnja het volgende:
[..]
Is al geweest, daar was jij alleen niet bij.
Gisterenquote:
18 jaar voor jouw ontgroening irl.quote:Op dinsdag 15 september 2009 09:52 schreef Juicyhil het volgende:
Wanneer komt de ontgroening van BT?
Omdat jij het bent denk ik.quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:23 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Waar?
Waarom mis ik dat dan weer
Niets hoorquote:
Hij geeft het bestand dus wel door maar houd zelf geen kopie?quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:42 schreef Hyman het volgende:
Probleem met bijlage in mail
Halp plox!
Yeshquote:Op dinsdag 15 september 2009 10:47 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Hij geeft het bestand dus wel door maar houd zelf geen kopie?
Vertel/quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:53 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ohja even posten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |