Ik zit boordevol oneliners. welke heb jij in gedachten.quote:Op maandag 14 september 2009 23:53 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Doet me denken aan een uitspraak van jou
"Geef mij die lelijke dikke maar, iemand moet ze doen"quote:Op maandag 14 september 2009 23:56 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik zit boordevol oneliners. welke heb jij in gedachten.
Dat je hem nog maaktquote:
Heb ik idd ook nooit gesnapt.quote:Op maandag 14 september 2009 @ 23:53 schreef Rauw. het volgende:
Serieus he, wijven die op de eerste date naar de bios willen...
Dan leer je elkaar toch nooit kennen!
Neuken voor het vaderland, en op een kutfiets moetnje het leren?quote:Op maandag 14 september 2009 23:57 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
"Geef mij die lelijke dikke maar, iemand moet ze doen"
Nope die linkse was in het wild nog het lekkerst ook.quote:
Welk moment?quote:Op maandag 14 september 2009 23:57 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
"Geef mij die lelijke dikke maar, iemand moet ze doen"
quote:
Tsja. Niet voor een eerste keer idd, of je moet daarna nog gaan eten samen.quote:Op maandag 14 september 2009 23:57 schreef VASND het volgende:
Hoe oud zal dat geweest zijn joh, zal niet ver boven de 13 uit gekomen zijn.
Ik heb een festivalregel en dat is niks onder de 16.
[..]
Heb ik idd ook nooit gesnapt.
Beetje in het donker naar een film kijken om achteraf hevig zoenend naar buiten te lopen? Nah.
Utrecht CS, bankje ergensquote:
Sowieso, hebben we een leuke film gezien. Denk niet dat ik daarna met haar ga lopen bekken.quote:Op maandag 14 september 2009 23:57 schreef VASND het volgende:
Hoe oud zal dat geweest zijn joh, zal niet ver boven de 13 uit gekomen zijn.
Ik heb een festivalregel en dat is niks onder de 16.
[..]
Heb ik idd ook nooit gesnapt.
Beetje in het donker naar een film kijken om achteraf hevig zoenend naar buiten te lopen? Nah.
Die broek lijkt wel wat te grootquote:Op maandag 14 september 2009 23:59 schreef VASND het volgende:
Let niet op de broekdie is 2 maten te groot omdat ik de dag ervoor in een sloot gestapt ben (3/4 fles Safari maakt faalhaas).
[ afbeelding ]
Ze heeft ook een beetje een buikje. Niks mis mee, maar ik zou voor de rechter gaan.quote:Op maandag 14 september 2009 23:59 schreef VASND het volgende:
Let niet op de broekdie is 2 maten te groot omdat ik de dag ervoor in een sloot gestapt ben (3/4 fles Safari maakt faalhaas).
[ afbeelding ]
Tot je op het bureau mag verschijnen idd.quote:Op maandag 14 september 2009 @ 23:58 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Tsja. Niet voor een eerste keer idd, of je moet daarna nog gaan eten samen.
En <16 hell yeah.
Was sarcastisch natuurlijkquote:Op maandag 14 september 2009 @ 23:59 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Sowieso, hebben we een leuke film gezien. Denk niet dat ik daarna met haar ga lopen bekken.
De laptop hobbelt op schoot van het lachenquote:Op maandag 14 september 2009 23:59 schreef nijnja het volgende:
HAHAHAHA JA DAT WAS ZO KONING!
Als ik geen zin meer heb trek ik de stop eruit, vouw ik dr op, stop ik dr in mn jaszak en gaan we naar huis!!!!
Ik ben 17quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:00 schreef VASND het volgende:
[..]
Tot je op het bureau mag verschijnen idd.
[..]
Was sarcastisch natuurlijkfilm kijken op de bank daarentegen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |