Je klonen worden ook mod.quote:Op maandag 28 september 2009 20:07 schreef RonaldV het volgende:
[..]
dan log ik gewoon in met een andere account.
Dan is half Fok! straks mod.quote:
Gewoon iedereen mod, laat het feest beginnen!quote:Op woensdag 30 september 2009 21:06 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dan is half Fok! straks mod.
Feestquote:Op donderdag 1 oktober 2009 08:04 schreef ..bennie het volgende:
[..]
Gewoon iedereen mod, laat het feest beginnen!
Zal wel maandagavond op fokradio zijn.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:34 schreef sanger het volgende:
Wanneer wordt de gelukkige bekend gemaakt?
Ik denk niet dat dat zal gebeurenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:56 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Zal wel maandagavond op fokradio zijn.
Zijn er zoveel kandidatenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:23 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat zal gebeuren![]()
Er wordt nog over gepraat, ik zou niet durven zeggen wanneer er iets bekend gemaakt kan worden.
Denk dat iedereen die gereageerd heeft een goede motivatie gemailt heeft en dat het daarom zo moeiljk is.quote:
Zelfs in politiek Den Haag worden de mensen niet zo zorgvuldig uitgekozenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Sowieso duren de gesprekken altijd even. Als er een kleinere selectie is gemaakt komen nog de persoonlijke interviews en dan moeten de deelnemende partijen online zijn enzo. En dan duurt het ook nog even voordat iemand ook echt daadwerkelijk op blauw gaat.
Maar dit is FOT hequote:Op zondag 4 oktober 2009 00:12 schreef Chanty het volgende:
[..]
Zelfs in politiek Den Haag worden de mensen niet zo zorgvuldig uitgekozen
Oja? de mijne was na 15 minuten gepiept. Maar ik kan me voorstellen dat de procedure ietwat aangescherpt is na mijn ehm...termijn.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Sowieso duren de gesprekken altijd even. Als er een kleinere selectie is gemaakt komen nog de persoonlijke interviews en dan moeten de deelnemende partijen online zijn enzo. En dan duurt het ook nog even voordat iemand ook echt daadwerkelijk op blauw gaat.
Kiezen voor een goeie gaat een stuk sneller dan kiezen voor de minst slechtequote:Op zondag 4 oktober 2009 13:19 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Oja? de mijne was na 15 minuten gepiept. Maar ik kan me voorstellen dat de procedure ietwat aangescherpt is na mijn ehm...termijn.
Nja, dat gesprek was inderdaad niet zo lang, maar er moet nog gezegd worden: ja dan en dan kan ik online zijn" "Oh maar dan kan ik niet" "oh wat vervelend" "Nou ja nou ja"....quote:Op zondag 4 oktober 2009 13:19 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Oja? de mijne was na 15 minuten gepiept. Maar ik kan me voorstellen dat de procedure ietwat aangescherpt is na mijn ehm...termijn.
Lijkt mij handiger als de Mod/Fa een mailtje naar de betreffende sollicitant stuurt met: "...ik ben op deze dagen online, op welk van die dagen kan jij?"quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nja, dat gesprek was inderdaad niet zo lang, maar er moet nog gezegd worden: ja dan en dan kan ik online zijn" "Oh maar dan kan ik niet" "oh wat vervelend" "Nou ja nou ja"....
Huppa, weer drie dagen verder.
Altijd? Ik hoop dat ik dat met een korreltje zout mag nemen?quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:06 schreef ..bennie het volgende:
Je mag van een mod een fa en een aanstaande mod toch op z'n minst wel verwachten dat ze altijd online zijn?
ik pieker er niet over om een pi te posten, dit ligt er zoooo dik bovenop
quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:17 schreef H-blast het volgende:
[..]
Altijd? Ik hoop dat ik dat met een korreltje zout mag nemen?
Niks korreltje zout.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:17 schreef H-blast het volgende:
[..]
Altijd? Ik hoop dat ik dat met een korreltje zout mag nemen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |