quote:
U heeft een prive berichtje!quote:Op maandag 28 september 2009 14:01 schreef PdeHoog het volgende:
Ik zie geen PM dus zal het vanavond wel op MSN staan?
Gemiddeld is het een enorme grote groep die solliciteert naar een FOT moderator functie. Ik verwacht dus ook als ex-mod dat er wel een man/vrouw of 4 heeft gesolliciteerd.quote:Op maandag 28 september 2009 14:18 schreef Hmail het volgende:
Hebben jullie veel sollicitaties gehad? De V&A sollicitatieronde schijnt veel opgeleverd te hebben (30+), maar als ik het zo begrijp is het aantal FOT sollicitaties minder.. Of zit ik er dan ver naast?
Ongeveer 4 tegenover 30 bij V&A.quote:Op maandag 28 september 2009 14:29 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Gemiddeld is het een enorme grote groep die solliciteert naar een FOT moderator functie. Ik verwacht dus ook als ex-mod dat er wel een man/vrouw of 4 heeft gesolliciteerd.![]()
Wat een verschrikkelijk lekker diplomatiek antwoord.quote:Op maandag 28 september 2009 14:41 schreef Isdatzo het volgende:
Ja, het aantal V&A-sollicitaties ligt een stuk hoger. Maar dat was te verwachten natuurlijk. V&A is een heel ander forum en ik denk dat je daar meer mensen krijgt die enkel en alleen solliciteren voor 'het blauw'.
Bij de FOT-sollicitaties is dat veel minder het geval en dat blijkt ook uit de 'kwaliteit' van de binnengekomen sollicitaties. Die ligt n.l. een stuk hoger.
Met name die laatste regel is een enorme ego boostquote:Op maandag 28 september 2009 14:41 schreef Isdatzo het volgende:
Ja, het aantal V&A-sollicitaties ligt een stuk hoger. Maar dat was te verwachten natuurlijk. V&A is een heel ander forum en ik denk dat je daar meer mensen krijgt die enkel en alleen solliciteren voor 'het blauw'.
Bij de FOT-sollicitaties is dat veel minder het geval en dat blijkt ook uit de 'kwaliteit' van de binnengekomen sollicitaties. Die ligt n.l. een stuk hoger.
Op zich wel.quote:Op maandag 28 september 2009 14:46 schreef H-blast het volgende:
[..]
Met name die laatste regel is een enorme ego boost![]()
Heerlijk hè. Je had vast graag wat absolute getallen gehoord, sorryquote:Op maandag 28 september 2009 14:43 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wat een verschrikkelijk lekker diplomatiek antwoord.
Persoonlijk denk ik niet dat er nog iets binnenkomt, maar mocht dat wel zo zijn dan maakt die natuurlijk evenveel kans als de sollicitanten daarvoor. Dus mocht iemand nog twijfelen: het is nog niet te laat.quote:Op maandag 28 september 2009 14:47 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Op zich wel.
Het niveau wat hier gevraagd danwel verwacht wordt ligt dus een stuk(je) hoger dan bij andere fora op Fok.
Zijn jullie er al zo'n beetje uit of verwachten jullie nog wat de komende dagen?
Tja, als je zelf je schoenveters kunt strikken zit je daar al boven.quote:Op maandag 28 september 2009 14:47 schreef Netsplitter het volgende:
Het niveau wat hier gevraagd danwel verwacht wordt ligt dus een stuk(je) hoger dan bij andere fora op Fok.
Zou je willen hèquote:Op maandag 28 september 2009 16:27 schreef ..bennie het volgende:
Het zal wel iets worden a la 'die en die heeft welliswaar niet gesolliciteerd, maar aangezien we het als mods unaniem eens zijn dat die het worden moet, is hij/zij bij deze de nieuwe mod'.
Precies. Ik heb dus geen mail gestuurd.quote:Op maandag 28 september 2009 16:27 schreef ..bennie het volgende:
Het zal wel iets worden a la 'die en die heeft welliswaar niet gesolliciteerd, maar aangezien we het als mods unaniem eens zijn dat die het worden moet, is hij/zij bij deze de nieuwe mod'.
Zeg koetjequote:Op maandag 28 september 2009 16:52 schreef BattleCow het volgende:
Waarom hebben mensen het over 'kliekjes'?
Zijn die er dan?
Niet?quote:Op maandag 28 september 2009 17:10 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Zeg koetje, begin eens met de feedback topics door te lezen. Daaruit zul je zien dat de kliekjes al lang geen probleem meer zijn
Precies, gewoon ook tegen zijn/haar zin in!quote:Op maandag 28 september 2009 16:27 schreef ..bennie het volgende:
En terecht.quote:Op maandag 28 september 2009 17:16 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Precies, gewoon ook tegen zijn/haar zin in!
dan log ik gewoon in met een andere account.quote:Op maandag 28 september 2009 17:16 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Precies, gewoon ook tegen zijn/haar zin in!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |