Niet om 11 uur.quote:Op maandag 14 september 2009 23:12 schreef JackHerrer het volgende:
Ging jij vroeger ook niet altijd na het eten even op het plein voetballen?
Dus?quote:Op maandag 14 september 2009 23:14 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Waarschijnlijk eten ze ook pas om 10 uur.
Wel, als ze voorstaan lachen ze.quote:Op maandag 14 september 2009 23:16 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
hoax, die zie je helemaal niet rond dit tijdstip.
quote:Op maandag 14 september 2009 23:17 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
Wel, als ze voorstaan lachen ze.
Ik ziet hier lekker in mijn badjas.quote:Op maandag 14 september 2009 23:19 schreef Stephan1237 het volgende:
Ik snap niet waarom je niet gewoon gezellig mee gaat voetballen
Hebben ze geeneens hesjes aan? Misschien kan jij die als goede Nederlandse burger even lenen. Anders doe je geen moeite deze nieuwe Nederlanders te helpen in te burgeren namelijk.quote:Op maandag 14 september 2009 23:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik bedoelde dus met de zwarte jassen uiteraard
Ga in je badjas voetballen, dan doe je nog eens wat leuk en ben je stoerquote:Op maandag 14 september 2009 23:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik ziet hier lekker in mijn badjas.
(playboy badjas jeweettog )
Ja dikke doei he.quote:Op maandag 14 september 2009 23:21 schreef Siniti het volgende:
[..]
Hebben ze geeneens hesjes aan? Misschien kan jij die als goede Nederlandse burger even lenen. Anders doe je geen moeite deze nieuwe Nederlanders te helpen in te burgeren namelijk.
BoWa in BadJasquote:Op maandag 14 september 2009 23:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik ziet hier lekker in mijn badjas.
(playboy badjas jeweettog )
Straatquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |