quote:Op maandag 14 september 2009 22:39 schreef Mr.Cooper het volgende:
Misschien moet je ze een chemo aanbieden.
Inderdaad. Liever ziek dan kaal.quote:Op maandag 14 september 2009 22:40 schreef Rekkie het volgende:
Ja laten we kaalheid prioriteit geven, kanker, aids en al die meuk...... who cares?
29 jaar en dan pas kaal. Pauper!quote:
Soms moet het.quote:Op maandag 14 september 2009 22:42 schreef mstr het volgende:
Alsof die jonge mensen op chemo zitten te wachten
Ja, maar volgens de klacht van de TS mag het niet.quote:Op maandag 14 september 2009 22:43 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Soms moet het.Wil je ze dood hebben of zo.
Dit vindt ik opzich een Topic waard.quote:Op maandag 14 september 2009 22:43 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, maar volgens de klacht van de TS mag het niet.
Want dan worden ze kaal, boehoe.
Dat betekent niet dat jij je haar ook houdt.quote:Op maandag 14 september 2009 22:44 schreef Teteteterek het volgende:
Mijn grootvader van 97 heeft nog een hele bos haar dus ik zit gebakken
Met welk spul heb je dat staartje eigenlijk vastgeplakt?quote:Op maandag 14 september 2009 22:45 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Dat betekent niet dat jij je haar ook houdt.
En nu maar hopen dat van die kant van de familie die genen zijn doorgegeven aan jouquote:Op maandag 14 september 2009 22:44 schreef Teteteterek het volgende:
Mijn grootvader van 97 heeft nog een hele bos haar dus ik zit gebakken
jawel want kaalheid slaat een generatie over.quote:Op maandag 14 september 2009 22:45 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Dat betekent niet dat jij je haar ook houdt.
Dat merken we inderdaadquote:Op maandag 14 september 2009 22:47 schreef Rekkie het volgende:
[..]
jawel want kaalheid slaat een generatie over.
Je bent gewoon jaloersquote:Op maandag 14 september 2009 22:47 schreef trovey het volgende:
[..]
En nu maar hopen dat van die kant van de familie die genen zijn doorgegeven aan jou
Ik heb nog wel wat schaamhaar voor de TS.quote:Op maandag 14 september 2009 22:45 schreef trovey het volgende:
Knip je haar af en ga met een pot lijm en je afgeknipte haar naar de eerste de beste vroeg haarloze...jij blij, hij blij.
Jankerd.quote:Op maandag 14 september 2009 22:38 schreef Otis. het volgende:
Kunnen die mensen niet gewoon geholpen worden ofzo? Het is 2009. Ik vind het zo zielig voor ze en moet iedere keer huilen als ik er één zie.
Auw.quote:Op maandag 14 september 2009 22:47 schreef H1F5 het volgende:
[..]
Met welk spul heb je dat staartje eigenlijk vastgeplakt?
Dat is niet waar.quote:Op maandag 14 september 2009 22:47 schreef Rekkie het volgende:
[..]
jawel want kaalheid slaat een generatie over.
Wel, trek je conclusies maar.quote:Op maandag 14 september 2009 22:56 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat is niet waar.
Uit eigen ervaring.
Hoezo: je moeder en oma hadden allebei een kale poes?quote:Op maandag 14 september 2009 22:56 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat is niet waar.
Uit eigen ervaring.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 september 2009 22:58 schreef nightfall het volgende:
32 en het gaat nu toch hard, volgende week trek ik de tondeuse eroverheen,. gewoon mee leren leven
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |