quote:
Op maandag 14 september 2009 22:26 schreef Xennia het volgende:[..]
17 jaar en 2 maanden is gewoon 17 hoor.
Verder weet ik niet wat de redenen van haar ouders zijn, maar ik vind het niet gek dat een meiske van 17 haar vriendje alleen in het weekend ziet en zich doordeweeks richt op haar school en haar leeftijdsgenoten.
Dat zou ook geen probleem geweest zijn als we niet al tijden constant bij elkaar zijn, en nu ineens worden dus die regels opgelegd.
Tevens zijn ze zeer onstabiel beiden, de vader heeft net een hele ongezonde relatie achter de rug en sinds dat uit is begon dit dus, haar moeder is ronduit gestoord, die vrouw is echt geestelijk niet helemaal 100%.
Ik snap jullie punt heel goed, maar jullie moeten ook begrijpen dat het echt ondragelijk is voor mijn vriendin en ze helemaal overstuur wordt bij het idee alleen al dat ze terug zou moeten.
Dit is niet iets wat we even snel bedacht hebben dit was gewoon de druppel, we hebben hier alle vrijheid om te werken aan onze toekomst en een goeie stabiele omgeving (wat bij haar absoluut niet het geval is).
We zijn meer dan 1,5 jaar bijna iedere dag alleen geweest bij haar thuis omdat haar vader bij zijn vriendin was, dan kwam het wel goed uit dat ik er was (immers was ze dan niet alleen).
Nu het uit is heeft hij dus maar even besloten dat wij elkaar nu nog maar beperkt mogen zien.
Deze mensen zijn hyper-egoïstisch en zelfingenomen, wij hebben uitermate goed aangegeven dat we er genoeg van hebben maar ze gebruiken haar altijd voor hun eigen egoïstische doeleinden.
Voorbeeld: Haar moeder en vader zijn gescheiden, haar moeder heeft een nieuwe vriend maar smst haar vader dat ze hem maar saai vindt, maar ondertussen is ze al wel meer als een jaar bij die gast.
En ze smst haar vader ook regelmatig dat ze nog van hem houd, ondanks dat hij een vriendin had en zij een vriend. En gebruikt mijn vriendin om te vissen over haar vader, en ze had zelfs eens het lef om advies te vragen over haar seksleven (aan haar dochter van 16)
Dit vertel ik alleen om jullie een idee te geven met wat voor een soort mensen wij hier te maken hebben, deze vrouw heeft toen ze kleiner was scharen naar de broer van mijn vriendin gegooid en regelmatig haar armen opengekrabd.
Ik snap dat het overkomt als 2 pubers die lekker hun gang willen gaan maar wij willen gewoon verlost zijn van die ontiegelijk zware druk die ze constant uitoefenen op ons.