Mijn inziens zijn de wachttijden in Heerhugowaard ook zo deprimerend lang.quote:Op maandag 14 september 2009 20:32 schreef Jill8585 het volgende:
Ik heb even een vraagje. Aangezien Alkmaar erg lange wachttijden heeft bij de huurwoningen, denken mijn vriend en ik erover na om uit te wijken naar bijv. Heerhugowaard. Welke wijken in Heerhugowaard zijn echt slecht en geen aanrader om te wonen? Heeft Heerhugowaard slechte wijken? (;))
kersenboogerdquote:Op vrijdag 18 september 2009 20:55 schreef Fortitudo het volgende:
hoorn geen optie?
bangert oosterpolder is hele leuke wijk schijnt hetquote:
Waar je woont maakt weinig uit, het is maar net hoe je er mee omgaat..quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:50 schreef suus84 het volgende:
Ik verhuis binnenkort als het goed is naar HHW, naar de rivierenbuurt, maar niet om de hoek van de vomar
Hm, met junks die 'snachts om 4 uur op straat staan te schreeuwen (ik ga je schieten man!) kun je hoe dan ook niet zo goed mee omgaan behalve naar buiten lopen en de idioot zelf overhoop knallen, maar dat schijnt nou net niet te mogenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:20 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Waar je woont maakt weinig uit, het is maar net hoe je er mee omgaat..
Waar dan wel in de Rivierenbuurt?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:50 schreef suus84 het volgende:
Ik verhuis binnenkort als het goed is naar HHW, naar de rivierenbuurt, maar niet om de hoek van de vomar
quote:
Ahwel, dat gevoel had ik ook met De Mare in Alkmaar.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:22 schreef robber57 het volgende:
[..]
Hm, met junks die 'snachts om 4 uur op straat staan te schreeuwen (ik ga je schieten man!) kun je hoe dan ook niet zo goed mee omgaan behalve naar buiten lopen en de idioot zelf overhoop knallen, maar dat schijnt nou net niet te mogen![]()
Welke straat ga je wonen?
Woon je nu in zo'n appartementje met "uitzicht" op het winkelended publiek?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 08:50 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Ahwel, dat gevoel had ik ook met De Mare in Alkmaar.
Woon er nu twee en half jaar, en het is hier zeker wel ok...
Heerhugowaard heb ik achter mij gelaten, Kom er af en toe nog eens.
Nee sorry ik woon in de wijk achter het Dalton college. Momenteel nog in zo`n 45m2 appartement in de Brouwerij.. Wil binnen 3 jaar wel wat groters kopen in één van deze straten. Er woont wel een kennis van mij boven het winkelcentrum, al is er voor haar weinig veranderd (Ze heeft uitzicht op de glasplaat-die suïcidale-mensen-niet-meer-kan-laten-springen-kantquote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:30 schreef Soohr het volgende:
[..]
Woon je nu in zo'n appartementje met "uitzicht" op het winkelended publiek?
Zijn die balkonnen nu extra groot geworden door de verbouwing of heb je dr als bewoner niks aan?
Dalton College??? oww, je bedoelt het jan van scorel.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:11 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Nee sorry ik woon in de wijk achter het Dalton college. Momenteel nog in zo`n 45m2 appartement in de Brouwerij.. Wil binnen 3 jaar wel wat groters kopen in één van deze straten. Er woont wel een kennis van mij boven het winkelcentrum, al is er voor haar weinig veranderd (Ze heeft uitzicht op de glasplaat-die suïcidale-mensen-niet-meer-kan-laten-springen-kant![]()
Dus wat het met de balkonnen heeft gedaan boven de uitbouw? ik denk niet veel.
Het is wel goed voor het imago van de Mare, dit ruimere winkel-aanbod.
En ach overlast... Mijn bovenbuurman (één van de laatste huurders in deze appartementen) wil nog wel eens wat kabaal maken, of verkeerde vrienden op bezoek krijgen, Maar ook hij weet dat als hij te ver gaat, de politie en Woonwaard worden ingelicht.
Geloof dat het Schelde of Dommel isquote:Op woensdag 7 oktober 2009 06:53 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Waar dan wel in de Rivierenbuurt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |