SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Goofisch op 14-09-2009 20:40:50 ]Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
Het zijn wel heel veel verschillende kankerdingen!!!quote:
zijn kop is juist hilarischquote:Op maandag 14 september 2009 20:33 schreef Mr.Cooper het volgende:
En die Ah reclame gast moet ook een stoppen met zijn slome kop.
NIET.quote:
Wat maakt het uit. Het is in ieder geval kutquote:Op maandag 14 september 2009 20:38 schreef Kimochi het volgende:
Is dat GoGo gedoe niet al heel oud? Staat me nog iets van bij dat het er ook al was toen ik op de basisschool zat...
Juist. Flippo's waren dus wel ff een stuk genialer.quote:Op maandag 14 september 2009 20:39 schreef Goofisch het volgende:
[..]
NIET.
Want flippo's![]()
VroegAH moeilijk veel mee gespeeld. Heb nog 2 volle mappen ergens zoals waarschijnlijk iedereen rondom mijn leeftijd
Je bent in de war metquote:Op maandag 14 september 2009 20:38 schreef Kimochi het volgende:
Is dat GoGo gedoe niet al heel oud? Staat me nog iets van bij dat het er ook al was toen ik op de basisschool zat...
Klopt helemaal. Dit is de tweede editie.quote:Op maandag 14 september 2009 20:38 schreef Kimochi het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |