Wat zijn slechte gebieden in Polen dan?quote:Op maandag 14 september 2009 19:57 schreef rene90 het volgende:
Een vriendin is vaak in Polen, en er zijn bepaalde gebieden welke niet zo fijn zijn om te verblijven.
We willen sowieso campings pakken in dat soort landen, parkeerplaatsen lijkt me idd niet echt een goeie optie. Ben deze zomer in Polen, Tsjechie en Kroatie geweest, daar was niets mis mee...quote:Op maandag 14 september 2009 20:17 schreef Buschetta het volgende:
Als je in je busje gaat overnachten op vage parkeerplekken dan nee.
Als je in hotels verblijft of op goede campings dan maakt het niet uit. Let wel campings zijn over het algemeen voor erg arme mensen in veel landen en trekken dus ook vaak "criminaliteit" aan.
Roemenie en Bulgarije gaat wel maar daar gelden bovenstaande tips wel
Nee, eigenlijk niet. Het is meer uit weersoverweging dat we "met de klok mee" reizen, en zo ook (hopelijk) voornamelijk goed weer hebben als we in mei vertrekken.quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:05 schreef Fogel het volgende:
Waarom eigenlijk eerst de "dure landen"? Is dat bewust zo gedaan?
Afhankelijk van wat je wilt doen kan je beter andersom gaan. het is nl snikheet aug/sept in het zuiden en in een busje lijkt me niet relaxt. Oostblok is het redelijk te doen tot eind september.quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:00 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet. Het is meer uit weersoverweging dat we "met de klok mee" reizen, en zo ook (hopelijk) voornamelijk goed weer hebben als we in mei vertrekken.
UK, Scandinavie en Oost-Europa willen we sowieso doen, en Italië, Spanje en Frankrijk plannen we daarom ook later in de reis.
Daar heb je wel een terecht punt, we zaten sowieso al te plannen om eind mei pas te vetrekken, dan kom je idd pas rond oktober in het zuiden, waar het dan natuurlijk erg behagelijk is. Dan zouden we idd september door het Oostblok komen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:17 schreef Buschetta het volgende:
Afhankelijk van wat je wilt doen kan je beter andersom gaan. het is nl snikheet aug/sept in het zuiden en in een busje lijkt me niet relaxt. Oostblok is het redelijk te doen tot eind september.
Omdat TS dat niet wil, lijkt me wel een goed antwoord op je vraag.quote:Op zondag 20 september 2009 18:24 schreef ASroma het volgende:
wat een omslachtigheid allemaal.......
waarom niet gewoon een backpack en 6 maanden door azie?
Voila.quote:
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |