Ja, dan zie ik een mooi lijstje maar als je in het profile gedeelte zit dan zie ik bij iedereen een mooi lijstje avatars (followers), maar die is bij mij leeg terwijl ik 5 followers heb. Snap het nietquote:
Ik zie het inderdaad, bij jouw pagina staan geen plaatjes bij de followersquote:foto Op maandag 14 september 2009 22:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ja, dan zie ik een mooi lijstje maar als je in het profile gedeelte zit dan zie ik bij iedereen een mooi lijstje avatars (followers), maar die is bij mij leeg terwijl ik 5 followers heb. Snap het niet
Ja, vaag niet?! Misschien dat het morgen goed is..quote:Op maandag 14 september 2009 23:09 schreef Briggy het volgende:
[..]
Ik zie het inderdaad, bij jouw pagina staan geen plaatjes bij de followers
Echt geniaal inderdaad. Sta me hier toch een partij door de kamer te dansen, geweldigquote:Op maandag 14 september 2009 23:11 schreef 3FMaster het volgende:
Heeeeerlijke plaat van AGT
Hoe moet ik nu slapen...
Pic's or it didn't happen..quote:Op maandag 14 september 2009 23:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Echt geniaal inderdaad. Sta me hier toch een partij door de kamer te dansen, geweldig.
Wacht op hun nieuwe CD.quote:Op maandag 14 september 2009 23:44 schreef Timo20 het volgende:
vanaf woensdag, 22.00uur is op www.visit-x.net/rammstein de wereldpremiere van de nieuwe video van Rammstein , "Pussy", te zien.
Er zijn ook op de Rammstein shop t-shirts te bestellen:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
ROFLquote:Op dinsdag 15 september 2009 01:42 schreef Timo20 het volgende:
Hoe cool is dit t-shirt?
[ afbeelding ]!!
![]()
![]()
Moggequote:Op dinsdag 15 september 2009 09:20 schreef themauster het volgende:
Goedemorgen zometeen de rest van de dag 4 provincies doorcrossen![]()
Yeah!quote:Op dinsdag 15 september 2009 09:31 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
30 minutes and counting
John !quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:33 schreef Sirolf het volgende:
Er zit iemand te spelen met de video-bediening...
[ link | afbeelding ]
Klopt !quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:49 schreef Sirolf het volgende:
Oh, Hans... je kan in de opties van Twitter ook je username heel makkelijk wijzigen.Want 'testie12' staat wat vreemd.
Ik weet niet hoe oud 'ie was, maar vaak is het beter om het dier te laten inslapen dan 'm er lang mee door te laten leven. Wel jammer voor Michiel natuurlijk...quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:41 schreef -Hans- het volgende:
Michiel heeft zijn kat laten inslapen..
quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hej ouwe studiebol!Weer teveel gezopen gisteren?
Ah, heerlijk ! Nog even goed van genieten dusquote:Op dinsdag 15 september 2009 10:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Neuh, gewoon vakantie
. Zo es uit bed rollen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop