ff op het woord klikkenquote:Op maandag 14 september 2009 22:50 schreef -Hans- het volgende:
Waarom zie ik trouwens geen icons staan bij het following gedeelte?
Ja, dan zie ik een mooi lijstje maar als je in het profile gedeelte zit dan zie ik bij iedereen een mooi lijstje avatars (followers), maar die is bij mij leeg terwijl ik 5 followers heb. Snap het nietquote:
Ik zie het inderdaad, bij jouw pagina staan geen plaatjes bij de followersquote:Op maandag 14 september 2009 22:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ja, dan zie ik een mooi lijstje maar als je in het profile gedeelte zit dan zie ik bij iedereen een mooi lijstje avatars (followers), maar die is bij mij leeg terwijl ik 5 followers heb. Snap het niet
Ja, vaag niet?! Misschien dat het morgen goed is..quote:Op maandag 14 september 2009 23:09 schreef Briggy het volgende:
[..]
Ik zie het inderdaad, bij jouw pagina staan geen plaatjes bij de followers
Echt geniaal inderdaad. Sta me hier toch een partij door de kamer te dansen, geweldigquote:Op maandag 14 september 2009 23:11 schreef 3FMaster het volgende:
Heeeeerlijke plaat van AGT
Hoe moet ik nu slapen...
Pic's or it didn't happen..quote:Op maandag 14 september 2009 23:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Echt geniaal inderdaad. Sta me hier toch een partij door de kamer te dansen, geweldig.
Wacht op hun nieuwe CD.quote:Op maandag 14 september 2009 23:44 schreef Timo20 het volgende:
vanaf woensdag, 22.00uur is op www.visit-x.net/rammstein de wereldpremiere van de nieuwe video van Rammstein , "Pussy", te zien.
Er zijn ook op de Rammstein shop t-shirts te bestellen:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
ROFLquote:Op dinsdag 15 september 2009 01:42 schreef Timo20 het volgende:
Hoe cool is dit t-shirt?
[ afbeelding ]!!
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |