Hoe speel je mooi weer?quote:Op maandag 14 september 2009 19:25 schreef Wouter1989 het volgende:
[ afbeelding ]
HuispakkenBuitenshuis mooi weer spelen en thuis rondlopen in kleding met het appeal van een juten zak.
quote:
Jij trekt te snel conclusies swarmaquote:Op maandag 14 september 2009 19:33 schreef swarmahoer het volgende:
zeker in combinatie met pittige vlotte kapsels
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 september 2009 19:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jij trekt te snel conclusies swarmajij hebt een pittig kapsel + een huispakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:swarmaspam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
Moet ik dat begrijpen als verwijzing naar de vermeende islamisering?quote:Op maandag 14 september 2009 19:34 schreef BorisdeVries het volgende:
Huispakken zijn over 15 jaar wat lingerie nu is.
quote:Op maandag 14 september 2009 19:35 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
jij hebt een pittig kapsel + een huispak
pics kunnen per pmquote:Op maandag 14 september 2009 19:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
, maar wel een mooie lichtroze warme huisbroek
Nee, dat moet je begrijpen als een mode-statement van een kenner. Want dat ben ik, een kenner. Omdat ik kennis heb.quote:Op maandag 14 september 2009 19:36 schreef Wouter1989 het volgende:
[..]
Moet ik dat begrijpen als verwijzing naar de vermeende islamisering?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |