Ow je hebt het aangepastquote:Op maandag 14 september 2009 18:05 schreef banaantjeEE het volgende:
ze hebben de groenteboer niet meer?
quote:Op maandag 14 september 2009 18:05 schreef Keesbroekheid het volgende:
Jouw paints.
Jouw klacht.
Jij.
Inderdaad, scheer je weg uit KLB man!quote:Op maandag 14 september 2009 18:12 schreef doubleyouteaare het volgende:
Ik had me verheugd op de paints, maar die blijken net zo slecht te zijn als de klacht.
quote:Op maandag 14 september 2009 18:09 schreef Ruhn het volgende:
Net bij de Hoogvliet in Voorburg een bak gekocht...lekkerjoh! witte boterhammen met aarbeien en suiker
duusseee je kan het nog makkelijk halen voor 8 uur![]()
Het enige dat ik van Voorburg weet is dat er een goed Aziatisch restaurant zit.quote:Op maandag 14 september 2009 18:04 schreef Ammi het volgende:
Oja Voorburg is een voorstad van Den Haag aangezien waarschijnlijk niemand dit gat kent.
Bek houwe kut user.quote:Op maandag 14 september 2009 18:05 schreef Keesbroekheid het volgende:
Jouw paints.
Jouw klacht.
Jij.
quote:Op maandag 14 september 2009 18:04 schreef Ammi het volgende:
Lief dagboek, ik ben driemaal deze dag geownd en nu ben ik verdrietig.
Laatste plaatje was zeker:quote:Op maandag 14 september 2009 18:04 schreef Ammi het volgende:
Njaa ik loop dus van de AH naar de groentenboer etc.. hebben ze het niet meer!!!! (geen aardbeien dus)
Ik veheug me gewoon op me bakje vanillevla met aardbeien en suiker *KWIJLLLLLL
Vervolgens naar de Jumbo (ja Jumbo ja, zover was ik al afgedwaald) en vervolgens wordt het laatste bakje voor me neus weg gehaald!!!!!!!!!!!!@#$%^&*()
Klacht: Misgunners hier in Voorburg!
Oja Voorburg is een voorstad van Den Haag aangezien waarschijnlijk niemand dit gat kent.
Paint
[ afbeelding ]
Iedereen wil wonen waar Jordy woontquote:Op dinsdag 15 september 2009 18:30 schreef switchboy het volgende:
Had je maar in een stad moeten gaan wonen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |