Auto hoeft alleen maar even een verzoekje in FB te plaatsenquote:Op maandag 14 september 2009 21:13 schreef hetzusjevan het volgende:
Dus, ben ik weerr. Ik had de TT iets spannender verwacht als ik zo het vorige topic las, maargoed.
quote:Op maandag 14 september 2009 21:35 schreef Crazy-M het volgende:
pffft,
gullie spelen onder 1 hoedje !!!
wacht gij maarquote:
idd, dat onbeveiligde draadloze netwerk van de buren is bagger, want msn geeft geen berichten doorquote:Op maandag 14 september 2009 23:19 schreef Guard het volgende:
goffer Telfort heeft mijn internet nog steeds niet gemaakt... schiet eens op...
Ik zit hier met mobiel internet te behelpen ook niet echt ideaal.quote:Op maandag 14 september 2009 23:20 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
idd, dat onbeveiligde draadloze netwerk van de buren is bagger, want msn geeft geen berichten door.
ligt niet aan het netwerk, msn is overal maar voor halve bak bezigquote:Op maandag 14 september 2009 23:20 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
idd, dat onbeveiligde draadloze netwerk van de buren is bagger, want msn geeft geen berichten door.
gelukkig kunnen we nog met elkaar chatten via fok, nu msn het niet doetquote:Op maandag 14 september 2009 23:36 schreef aardappel het volgende:
[..]
ligt niet aan het netwerk, msn is overal maar voor halve bak bezig
Ja, helaas wel. Dat heeft me al veels te veel wijn en roze bier opgeleverdquote:Op maandag 14 september 2009 20:30 schreef Crazy-M het volgende:
nog op werk is
Voreg, De boekanier, heeft die nog dat draairad ?
Bijna buurvrouwquote:Op maandag 14 september 2009 19:55 schreef Biermeisje het volgende:
[..]
Aan het Wilhelminapark, lekker buurtje.
ok iemand had verteld dat die weg was maar is dus niet zoquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:02 schreef existenz het volgende:
[..]
Ja, helaas wel. Dat heeft me al veels te veel wijn en roze bier opgeleverd
Op bepaalde avonden wordt het ook weggehaald. Volgens als ze verwachten dat het heel druk wordt...quote:Op dinsdag 15 september 2009 08:41 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ok iemand had verteld dat die weg was maar is dus niet zo
thanks
dan lag het gister niet aan mijquote:Op maandag 14 september 2009 23:36 schreef aardappel het volgende:
[..]
ligt niet aan het netwerk, msn is overal maar voor halve bak bezig
zie hier:
TYFUS MICRO$$OFT
of iets vriendelijker:
[centraal] MSN IS DOWN jankzak slowchat
jah nu ook nog aardig grijs hierquote:Op dinsdag 15 september 2009 08:51 schreef -_Tommy_- het volgende:
http://twitpic.com/hskrs bleegh het is gewoon weer donker als je op staat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |