oh natuurlijkquote:Op maandag 14 september 2009 18:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
what time is love van klf also known as the jurtifyed ancients of momo further known as the jam
Wil je zijn nummer hebben dan?quote:Op maandag 14 september 2009 18:49 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
een beeeeeeeeeeeetje idd
en leuk dat je die noemt haha
das 1 van de weinige Bnnérs die het voor me doet
ik heb wel 2 truien voor als ik in NL benquote:Op maandag 14 september 2009 18:47 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
alleen dunne pullovers en cadigans en stuff
Eerst ergens koffie met hem drinken. Als het niets is dan kan je meteen weer weg. Als je uiteten gaat zit je meteen tig gangen aan hem vast.quote:Op maandag 14 september 2009 18:49 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik heb niks opgescharreld..
ik zat in de trein mijn gay.mobile te bekijken, en toen andwoord gestuurd omdat je geen profielen meer kan zien..
bij thuiskomst bleek ie dus 21 te zijn!
maar tis wel een schatje
quote:Op maandag 14 september 2009 18:51 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik heb wel 2 truien voor als ik in NL benik ben geen bikkel
michiel h zou ik ook het bed niet uittrappenquote:Op maandag 14 september 2009 18:48 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Hij lijkt een beetje op Michiel H.Een beetje hoor.
Das een vriend van Maud. Ze hebben op dezelfde school gezeten and stuff. Echt een aardige jongen. Zonde dat hij niet echt is doorgebroken met zijn band.quote:Op maandag 14 september 2009 18:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
michiel h zou ik ook het bed niet uittrappen
jullie mogen hem hebbenquote:Op maandag 14 september 2009 18:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
michiel h zou ik ook het bed niet uittrappen
ik weet niet wie het isquote:
ik geloof dat zijn vrouw hierover gaat.quote:
nee hoorquote:Op maandag 14 september 2009 19:01 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik geloof dat zijn vrouw hierover gaat.![]()
zegt me nietsquote:
Ook met eiwit poeders in de weer?quote:Op maandag 14 september 2009 19:04 schreef wonderer het volgende:
Hm, vanille whey smaakt naar kokosbrood.
Je moet er ook niet veel van drinken. Gewoon een schep direct na het sporten. Heb al in geen tijden echte spierpijn meer gehad, werkt als een tiet.quote:Op maandag 14 september 2009 19:05 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ook met eiwit poeders in de weer?
Ik merk wel als ik daar veel van drink en ook eieren eet, dan loop ik wel te tetteren.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |