leg jij de jonkies dan ook even uit dat liefde een slagveld isquote:Op maandag 14 september 2009 18:34 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ben ik de enige die die kabeltrui vreselijk vind?
Tis zo Pat Benetar.
Lekker!quote:Op maandag 14 september 2009 18:35 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Komt me niet bekend voor , denk van afgelopen seizoen 08/09
we hebben zo een tering lekker model voor de winter nu damn
perdon voor de image size
[ afbeelding ]
jejejejejquote:Op maandag 14 september 2009 18:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
leg jij de jonkies dan ook even uit dat liefde een slagveld is
neuken en drank gaat dit topic overquote:Op maandag 14 september 2009 18:36 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Werkt niet hier, remember. Heb ik geprobeerd. Of cuming out and stuff, over literatuur and shit.
Kreeg ik de opmerking: Kan je beter naar een andere topic voor gaan.
als ik de jongeren hierover wil aanspreken, dan kan ik beter Jordan Sparks gebruiken als referentiekader, die zingt ook over Battlefield.quote:Op maandag 14 september 2009 18:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
opa wat is liefde?quote:Op maandag 14 september 2009 18:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
sweaters wel. (of iets met spagetti bandjes, kiddin'quote:Op maandag 14 september 2009 18:37 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik houd helemaal niet echt van truien
ja die wil ik hebbe hebbe hebbequote:Op maandag 14 september 2009 18:35 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Komt me niet bekend voor , denk van afgelopen seizoen 08/09
we hebben zo een tering lekker model voor de winter nu damn
perdon voor de image size
[ afbeelding ]
ik draag alleen t-shirtsquote:Op maandag 14 september 2009 18:41 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
sweaters wel. (of iets met spagetti bandjes, kiddin')
maar wollen truien word ik gek. Gekriebel and shit.
quote:
yea very hotquote:Op maandag 14 september 2009 18:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja die wil ik hebbe hebbe hebbe
ook s winters? Ben je zo'n bikkel?quote:
We hadden anders pas nog een hele discussie over vroeggeboren kinderen enzo.quote:Op maandag 14 september 2009 18:36 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Werkt niet hier, remember. Heb ik geprobeerd. Of cuming out and stuff, over literatuur and shit.
Kreeg ik de opmerking: Kan je beter naar een andere topic voor gaan.
waar heb je die opgescharreld?quote:Op maandag 14 september 2009 18:44 schreef Xiance het volgende:
WEEEE ARE YOUNNGGGG HEARTACHE TO HAARDAACHHEEE WE STAAAAND, NOOO PROMISSESSSS NO DEMAAAND!
jaaaaa toen was ik nog leuk en lief met poppetjes aant gooien richting kleine meisjes
kabeltruien zijn zowiezo ersrecklich!
dr hobbeld (alweer) een 21 jarig knulletje achter me aan
Wat is dat toch?
vallen die massaal voor mannen van 28 ofzo?
heb ik nou de magische leeftijd bereikt weaarop ik ineens WEL interresant ben?
yepquote:Op maandag 14 september 2009 18:44 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ook s winters? Ben je zo'n bikkel?
Zit er eindelijk iemand achter je aan is het weer niet goedquote:Op maandag 14 september 2009 18:44 schreef Xiance het volgende:
WEEEE ARE YOUNNGGGG HEARTACHE TO HAARDAACHHEEE WE STAAAAND, NOOO PROMISSESSSS NO DEMAAAND!
jaaaaa toen was ik nog leuk en lief met poppetjes aant gooien richting kleine meisjes
kabeltruien zijn zowiezo ersrecklich!
dr hobbeld (alweer) een 21 jarig knulletje achter me aan
Wat is dat toch?
vallen die massaal voor mannen van 28 ofzo?
heb ik nou de magische leeftijd bereikt weaarop ik ineens WEL interresant ben?
alleen dunne pullovers en cadigans en stuffquote:
o echt waar? Dus nu weer wel serieuze onderwerpen? ja, hoelang kan je nog het nog spannend houden over het uitgaan etc..quote:Op maandag 14 september 2009 18:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
We hadden anders pas nog een hele discussie over vroeggeboren kinderen enzo.
Hij lijkt een beetje op Michiel H.quote:Op maandag 14 september 2009 18:44 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
yea very hot
[ afbeelding ]
what time is love van klf also known as the jurtifyed ancients of momo further known as the jamquote:
een beeeeeeeeeeeetje iddquote:Op maandag 14 september 2009 18:48 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Hij lijkt een beetje op Michiel H.Een beetje hoor.
ik heb niks opgescharreld..quote:Op maandag 14 september 2009 18:45 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
waar heb je die opgescharreld?
Met Dusty S.quote:Op maandag 14 september 2009 18:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
what time is love van klf also known as the jurtifyed ancients of momo further known as the jam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |