Da's heul nie woar!quote:Op maandag 14 september 2009 23:24 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Alleen maar ellende onder de rivieren
ik ben het wel, ik slaap wel met veel maar ze zijn allemaal 1e classaquote:
daaar lijkt t wel op ja..quote:Op maandag 14 september 2009 23:24 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Alleen maar ellende onder de rivieren
Verwar je eerste klas niet met eerste de bestequote:Op maandag 14 september 2009 23:25 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik ben het wel, ik slaap wel met veel maar ze zijn allemaal 1e classa![]()
quote:Op maandag 14 september 2009 23:25 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik ben het wel, ik slaap wel met veel maar ze zijn allemaal 1e classa![]()
quote:Op maandag 14 september 2009 23:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Verwar je eerste klas niet met eerste de beste?
quote:Op maandag 14 september 2009 23:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Verwar je eerste klas niet met eerste de beste?
terug naar gebruik van de telefoon , lekker retroquote:Op maandag 14 september 2009 23:25 schreef Xiance het volgende:
[..]
daaar lijkt t wel op ja..
mijnhele nijmeegse social life ligt plat :S
maar dat kost wel centenquote:Op maandag 14 september 2009 23:32 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
terug naar gebruik van de telefoon , lekker retro
quote:Op maandag 14 september 2009 23:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn msn doet stom. Of beter gezegd; doet het niet.
Idd. want kheb geen abbo maar prepaid genomen omdat ik dacht bellen is zo 1999quote:
Ja, veel mensen op FOK! hebben het. Hoe moet ik nu roddelen over jullie hier met mijn geheime roddelmaatjesquote:Op maandag 14 september 2009 23:34 schreef Bartjebart het volgende:
[..]Dat heb ik ook!
Dat je een berichtje verstuurd en dat ie dan niet overkomt!
ik bel ook nooit dus heb ook prepaidquote:Op maandag 14 september 2009 23:34 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Idd. want kheb geen abbo maar prepaid genomen omdat ik dacht bellen is zo 1999
Nja dat probleem had ik dus ook alquote:Op maandag 14 september 2009 23:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, veel mensen op FOK! hebben het. Hoe moet ik nu roddelen over jullie hier met mijn geheime roddelmaatjes.
Maar ik roddel niet over jou.quote:Op maandag 14 september 2009 23:36 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nja dat probleem had ik dus ook al
Worldwide problemaquote:Op maandag 14 september 2009 23:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, veel mensen op FOK! hebben het. Hoe moet ik nu roddelen over jullie hier met mijn geheime roddelmaatjes.
Oeh das alleen maar goed natuurlijkquote:
leuke verslavingquote:Op maandag 14 september 2009 23:59 schreef Great_Expectations het volgende:
[ afbeelding ]
Het is verslavend..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |